het verhaal van de mexicano-gang?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D.Rose heeft nog wel wat verhaaltjes voor het slapengaan.
En anders neem je voor een keer een biertje. Wie weet helpt dat.
En en passant vergeet je maar even wie je die wereldse tip aan de hand heeft gedaan.quote:
Ik neem nog een biertje en ik draag hem op aan Artyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En en passant vergeet je maar even wie je die wereldse tip aan de hand heeft gedaan.
Nee, goudslokje met papa-berehap, mama-berehap en kindje-berehap.quote:
Dat kan beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem nog een biertje en ik draag hem op aan Arty
Mijn Grote Verlosser
Zoiets?
Kan ik niet beter eerst even de ingewanden eruit halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het krokante laagje komt ook wel vanzelf in de panIk zou alleen eerst even de haren eraf halen: dat geeft zo'n troep in de pan
![]()
Maar goudslokje gaat denk ik niet in het bedje liggen van de berehapjes ofwel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, goudslokje met papa-berehap, mama-berehap en kindje-berehap.
quote:
Die kan je opeten hoor, ik zou alleen ook nog wel ff het bloed af laten vloeien, want dat gaat redelijk stinken als het verbrandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik niet beter eerst even de ingewanden eruit halen![]()
* belt een ambulance voor dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou breekt me de klomp godverpielekes nog eens an toe man! Wat een opmerkelijk besluit!
* Door de kamer rent en tegen elke muur vijf keer met het hoofd bonkt tot het bloed gutst, nagels in het gezicht zet en krassen maakt en tenslotte kermend het haar er met bosjes uittrekt. Je-zus-wat-een-on-ge-loof-lijk-be-sluit-halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proost overigens![]()
Dan doe ik het maar nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die kan je opeten hoor, ik zou alleen ook nog wel ff het bloed af laten vloeien, want dat gaat redelijk stinken als het verbrand![]()
volgens mij kun jij die ook goed vertellen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, goudslokje met papa-berehap, mama-berehap en kindje-berehap.
Doe je rustig?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou breekt me de klomp godverpielekes nog eens an toe man! Wat een opmerkelijk besluit!
* Door de kamer rent en tegen elke muur vijf keer met het hoofd bonkt tot het bloed gutst, nagels in het gezicht zet en krassen maakt en tenslotte kermend het haar er met bosjes uittrekt. Je-zus-wat-een-on-ge-loof-lijk-be-sluit-halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proost overigens![]()
Maakt niet uit: ik ben de enige hier thuis die daar wel tegen kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar nietVind bloed eng
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem nog een biertje en ik draag hem op aan Arty
Mijn Grote Verlosser
Zoiets?
O daar komen ze al niet eens meer voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
* belt een ambulance voor dude
Dude: gaat het?![]()
ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je klaar was met eten natuurlijk![]()
Dat gebeurt zeker dagelijks?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar komen ze al niet eens meer voor
Sindsdien zijn goudslokje en kindje-berehap wel hele goede vriendjes geworden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
Maar goudslokje gaat denk ik niet in het bedje liggen van de berehapjes ofwel?
* teleurgesteld webcam uitdoet en maandverbandje terug in broek duwtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar nietVind bloed eng
![]()
Dat kan ik me voorstellen, als ze hier waren zouden ze ook hele goede vriendjes zijn geworden, maar ik heb ze niet meer hier thuisquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sindsdien zijn goudslokje en kindje-berehap wel hele goede vriendjes geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |