Ja en nee. Tis allemaal akoestisch, veel piano ook. Het zijn meer countryliedjes op de Greg Graffin manier. Amerikaanse folksongs eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Nog niet gehoord, wel van gehoord.
Vertel eens wat het voor een muziek is. Lijkt het op BR?
dudequote:Op woensdag 28 december 2005 01:49 schreef Orealo het volgende:
Greg, greg, greg, greg![]()
Greg op de webcam
Ik schrok een beetje van het bovenstaande bericht.
Maar ik heb het op verschillende fora gelezen, alleen zou ik graag een linkje hebben naar de livejournal log.
Want het is een nogaal raar verhaal![]()
Yup, heeeeel raaar verhaal, hoore van iemand dat er een official statement zou komen, nog niks gehoordquote:
Daar mag je 1 mp3'tje beluisteren van 't album Cold as the Clay!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:21 schreef Cyclopssss het volgende:
Check de epitaph site eens, zou ik zeggen...
Die foto's zagen er echt genoeg uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef =HellFire= het volgende:
Ja maar het was dus echt, dat verhaal?![]()
![]()
![]()
Don't get me wrong, Bad Religion is een van m'n favo bands, zo niet de beste, echt een godenband, maar dat webcamverhaal is gewoon hilarisch, zeker als je denkt aan het nummer I love My Computer!
Het gaat om een punkband.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef =HellFire= het volgende:
Ja maar het was dus echt, dat verhaal?![]()
![]()
![]()
Don't get me wrong, Bad Religion is een van m'n favo bands, zo niet de beste, echt een godenband, maar dat webcamverhaal is gewoon hilarisch, zeker als je denkt aan het nummer I love My Computer!
ONTOPIC:
Dat nieuwe nummer klinkt zeker niet onaardig. American Lesion was ook goed te pruimen. Ben benieuwd!
Nee hoor, Greg geilt op jonge ietwat mollige meisjes met huge knockers en sweet bottoms.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het gaat om een punkband.
Punk = provoceren
Don't give him TOO much credit. Een 40+-jarige punkrockveteraan met flink wat intelligentie in de kop en een bul op zak gaat echt niet provoceren op zo'n manier.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Ixnay het volgende:
Provoceren dus.
En denk je echt dat Greg Graffin zo dom is dat hij niet weet dat dit binnen een dag op internet staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |