Strolie op de kast jaag opmerking:quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond de PS2-versie omruilen voor de Xbox-versie en opnieuw beginnen.
Dat moet je ook doen voor die Sweet missie!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben er ook weer...
Word zo godvergeten moe van gangs die je 'hood' aanvallen. Krijg niet eens de tijd om rustig alle tags te zoeken in Los Santos...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Lekker Gijsquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ja. Ik weet niet of ik het al eerder heb verteld, maar ik was toen begonnen op de PS2. En toen kwamen er wat games als Halo 2 tussen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Lekker Gijs
Dit topic maar even doorskippen meestal met al die pc gamers, werkt daar allemaal anders
Dan heb ik ook de meeste lol inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PC Gamen.Ben je langer bezig om het spel aan de praat te krijgen dan met gamen. En dan nog weet je in je achterhoofd dat het spel er nog mooier zou kunnen uitzien als je een snellere PC of grafische kaart had. En GTA is nu typisch zo'n spel om lekker onder het genot van een biertje op de bank te gamen. Beetje rijden, beetje chillen.
Als we het nou gewoon eens over GTA gingen hebben!?!quote:
Ey Tweaker!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef babba het volgende:
Wat gaan we vandaag doen met gym kindertjes? Juist, Quadrollen
WIJ waren dan ook pas bij deeltje 16 ofzo voordat we werden samengevoegd met jullie ranzige console-gamersquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Naief ook die pc gamers, we hadden op topic deel 20 gezeten als al dat geouwhoer over pc problemen niet was geweest.
Duidelijk ben ik tegen het samen voegen van consolegames met pc spellen. Gewoon aparte topics aanhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoods overnemen, en dan ga ik nog zien of ik zin heb om voor de 100% te gaan en anders maar eens CHEATUUHH![]()
Kun je nagaan hoeveel problemen er zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WIJ waren dan ook pas bij deeltje 16 ofzo voordat we werden samengevoegd met jullie ranzige console-gamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |