En jij bent het enge stiefbroertje wat we uit de familie hebben gekwakt en die dus lekker niet mee mag neuken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Redux het volgende:
ja maar op deze manier blijft TRU een inteelt knuffeltopic.
Omdat je elke keer zo terugkrabbelt. Dat doet een vent met ballen niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef Redux het volgende:
ja maar dat vind ik raar. jij komt hier toch verder niet om vrienden te maken? dat zei je toch eerder? waarom denk je dan wel dat ik hier kom om vrienden te maken?
Nee, we willen niet meer met jou neuken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:56 schreef Redux het volgende:
nee dat zie je verkeerd, muus. ik ben de enige normale die door een stel zweverig vage gasten ben weggestuurd.
gelukkig is dat al een feit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Redux het volgende:
dan maar geen ballen.
Het eerste tandje van mini-MUUS is eruit!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef elcastel het volgende:
Wat is een Redux eigenlijk ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het eerste tandje van mini-MUUS is eruit!!!.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin die soap nu zat te worden.
Iemand, schiet die Redux af. Hup.
Maar wat moeten we dan als hij dood is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin die soap nu zat te worden.
Iemand, schiet die Redux af. Hup.
Ik had vanmorgen een vel papier onder mijn nagel. Zo van ik ging langs een stuk karton (randje) en daarbij sneed ik me pal onder mijn nagel, ken je dat ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef MUUS het volgende:
Het eerste tandje van mini-MUUS is eruit!!!.
Oh, en verder geen idee. Iets van een afwijking ofzo.
dit begint anders ook best te lijken op een knuffeltopicquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Redux het volgende:
ja maar op deze manier blijft TRU een inteelt knuffeltopic.
ach je kunt me best een kneus vinden, ik vind het allemaal wel ok. ik heb fok verder niet nodig voor zaken als dat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
Redux, ware held
Je naam als kneus aan het verzilveren?![]()
Voor wat voor zaken heb je Fok wel nodig?quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:50 schreef Redux het volgende:
ach je kunt me best een kneus vinden, ik vind het allemaal wel ok. ik heb fok verder niet nodig voor zaken als dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |