Uitstekend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef Redux het volgende:
hoe gaat het met danny?
Open er een topic over, hier mogen wij jou afzeiken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Redux het volgende:
hoi (stoere) kreator, heb je de nederlandse bank al geinformeerd over het beklad bankbiljetten topic?
Vraag het even aan de helderzienden in TRUquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Redux het volgende:
hoi (stoere) kreator, heb je de nederlandse bank al geinformeerd over het beklad bankbiljetten topic?
Dat hoeft niet eens hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:39 schreef Bob-B het volgende:
hier mogen wij jou afzeiken...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:43 schreef Redux het volgende:
dit topic haalt het niet bij mijn topic van gisteren.
Ja, tis jammer dat Redux vandaag een slechte dag heeft en nog dommer post dan gisteren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef DamagedBrain het volgende:
Dit topic is pas stoer.
inderdaad, dat topic wat ik opende over kreator was een goed topic!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef Havoc het volgende:
Ja, tis jammer dat Redux vandaag een slechte dag heeft en nog dommer post dan gisteren.
Het blijkt dus toch dat dat nog mogelijk is. Nog dommer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja, tis jammer dat Redux vandaag een slechte dag heeft en nog dommer post dan gisteren.
*proest...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:23 schreef Havoc het volgende:
De posts van ijsmeis worden na deze post mits geen afzeik post naar redux toe verwijderd.
Kijk dat bedoel ik nou.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef Redux het volgende:
[..]
inderdaad, dat topic wat ik opende over kreator was een goed topic!
Die sloerie liep een beetje britney spears uit te hangen in een goed flame topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*proest...![]()
Onzin en ontopic posten...![]()
Nou wat een geweldig topic..quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die sloerie liep een beetje britney spears uit te hangen in een goed flame topic.
* DamagedBrain neuriet "I'm not that innocent."quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die sloerie liep een beetje britney spears uit te hangen in een goed flame topic.
Wil je ook een breinaald?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ik zeg: je adresgegevens, naam, ipadres, foto's en alles gaat nu publiek, Redux. Ik heb je het advies gegeven om het niet te doen. Prima. Maar dan gaan we het nu gewoon goed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |