Kelly veegt.
Coos vraagt of ze het niet erg vindt als hij snel eet, want hij wil gaan sporten. Dat vindt ze niet erg.
Coos: echt niet?
Kelly: nee echt niet, ik stop als ik geen zin meer heb. Ik ga die afwas niet doen, daar heb ik echt geen zin in, vooral niet met mijn nieuwe nageltjes.
Kelly vond de zangeresjes van gisteren leuk. Kelly meent dat ze van die meisjes alles te weten had kunnen komen over de populariteit van BB. Coos reageert niet zo.
Kelly: maar goed dat k het niet gedaan heb, anders moest ik exit.
Coos gaat zitten met zijn eten. Coos tegen Kelly: ga ook even zitten. Kelly: nee ik veeg. Ze verheugt zich enorm op de zonnebank, daar krijgt ze zo'n energie van.
Coos tempert haar enthousiasme wat. Straks valt het tegen. Kelly: maar John de Mol heeft gezegd: je kan bestellen wat je wil. Ook een zonnebank. Kelly: gelukkig maar, dan kan ik eindelijk mijzelf worden, want nu ben ik zo wit als een dooie diender.
Kelly loopt een tafeltje om.
In arm slapen ze nog.
Rijk:
Kelly klunst wat verder in de huishouding, gooit iets van een tafeltje en vloekt stevig. Coos, die zich aan het omkleden is, vraagt of hij iets moet doen. Kelly: nee. Coos: je vindt het toch niet erg dat ik even ga hardlopen, he? Kelly: nee.
Kelly zou nooit een foto van zichzelf neer zetten.
Coos: andere mensen wel.
Coos gaat naar de fitnessruimte. Kelly barst uit in gezang, "Just say hello", gaat zitten en leest wat uit een folder. Het is Frans (misschien in het menu van gisteren?).
Coos is nog steeds binnen gehoorafstand. Kelly: ik heb gisteren echt lekker gegeten, en ze zingt nog wat, "So say hello".
In arm zet Diane haar beddegoed buiten.
Ze loopt op haar blote voetjes door de tuin.
Daan komt net van de wc.
Diaan gaat water koken. Daan hangt wat wasgoed op.
Er wordt nauwelijks een woord gesproken, ze moeten nog wakker worden, denk ik.
Coos loopt (op de rolband).
Frank draait (in bed).
Ook Daan nu buiten. Die doet wat bij de kachel. Diane haalt een keteltje water.
Ze spreken geen woord (zender nog niet om? - maar ik hoor wel andere geluiden).
Coos is nog steeds aan het hardlopen.
Frank is ook wakker geworden.
Kelly zit bij het hek.
Danielle zit in de DBK.
Ze komt weer naar buiten met de doos met eten.
Kelly laat haar nagels aan Daan zien. Ze vertelt dat ze om 10 uur onder de zonnebank had gewild, maar die komt pas om 12 uur.
Kelly zegt dat Sandy niet lekker is, dat de dokter is geweest. (Dus ligt het niet aan de drank?)
De dokter heeft Sandy gezegd hoe ze om moet gaan met de verschillen in arm en rijk, wat ze het beste kan eten en zo.
Ze hebben het nu over Rene Froger.
Een van de frogettes heeft bij het hek met de arme kant gepraat. Daan vond dit erg leuk.
K, tussendoor tegen Diane: mooie BH. Triumph?
Da: Hoe gaat het met Sandy.
Ke: Beter, ze slaapt nu, heeft gisteren slaappilletje gehad.
Ook met de dokter gepraat. Ze is fysiek zwak, en daardoor geestelijk ook.
Diane weer terug, met nu zwarte BH. De triumph zat zeker niet lekker.
Da fluistert tegen Di, K mag het niet horen, over wat K aan Da over Di vroeg: "waar is ze nou, wat doet ze nou, is ze boos?"
(Zet hem op Gia, ik ben weg)
Daan en Kelly hebben het nog over de verzorging van Kelly in rijk.
Diane is klaar met douchen. Daan trekt haar schoenen aan.
Diane trekt een broek aan die veel te wijd is. Ze slaat de band een keer om, zodat 'ie toch op haar heupen blijft hangen.
Danielle zegt dat de vogels hun broodkruimels niet lusten, ze willen alleen kruimels van de rijke kant.
Diane fluisterde tegen Daan iets over dat Andries had geduwd in bed en dat ze niets kon terugdoen, omdat Tania er nog lag.
Daan begint ook te fluisteren, over dat iemand (vrouwelijk) boos is.
Daan tegen Kelly: Ik denk dat jullie daar nog wel even mogen blijven.
Kel: Ik denk het niet.
Coos is buiten gaan staan en kijkt naar de lucht al zwaaiend met zijn armen.
Er gebeurt nu verder niet veel bijzonders, ik kijk vanmiddag nog wel even.
Danielle is brood aan het bakken.
Coos vertelt dat hij bij de postbank op de dag van solliciteren meteen was aangenomen.
Het kantoor van Coos verhuist over twee weken, hij zegt dat hij straks in een compleet vreemde omgeving komt.
Als Coos er donderdag uitmoet, dan gaat hij een paar weken op vakantie en daarna weer aan het werk.
Het valt de bewoners op dat ze veel gesprekken herhalen.
Het is niet echt boeiend wat er nu gebeurt, dus ik stop weer even.
In de tuin staat een plant die helemaal onder de luizen zit.
Daan vraagt of Diane goed geslapen heeft.
Di: Nee, want als Andries draait, draai ik mee. Ik word heel vaak wakker.
Het schijnt niet helemaal goed te gaan met het brood, het wil niet garen. Daan denkt dat dit komt omdat er geen boter in zit.
Even weer naar rijk.
Paskwal zit op de bank.
In de keuken zijn Sandy en Coos aan het opruimen.
Pris zit met haar handen over elkaar toe te kijken.
Ze loopt nu ook naar de keuken en gaat koffie maken.
Sandy zit een appel te eten.
Gert-Jan is de tafel aan het poetsen.
Coos is in de keuken bezig.
Paskwal blijft op de bank hangen en kijkt wat rond, maar voert geen steek uit.
In arm is Tania inmiddels ook weer onder de levenden.
Ze zit nu bij Diaan en Daan bij de kachel.
Frank en Andries zijn nog niet wakker, denk ik. Ik heb ze nog niet gezien.
De rijken zitten aan de koffie.
Pascal bewondert het shirt van Pris.
De bewoners denken dat het programma goed bekeken wordt, omdat het leuk is. Net als gisteren-avond met het diner en vuurwerk.
tuuttuut: Pascal naar de DBK.
Gert Jan denkt dat de regisseurs van dit programma gestoord worden, omdat ze niet kunnen bepalen wanneer de bewoners iets leuks zeggen. (Hij denkt dat ze maar af en toe opnames maken)
Ik stop weer even, tot straks.
Ik ben speciaal vroeg op gestaan voor de zonnebank, ik zit hier op te ruimen, ik ben opgestaan voor de zonnebank, ik ben al in de dbk geweest, en ze hebben gezegd dat-ie vandaag komt, en nu is-ie er niet, terwijl ik er speciaal vroeg voor ben opgestaan, ik heb me er op verheugd, maar hij is er niet, ik ben er vanochtend vroeg voor op gestaan, ik zit de hele ochtend op te ruimen, en die zonnebank komt maar niet. Etc, etc.
(Ter informatie: voor zover ik weet heeft K alleen even met de swiffer heen en weer gelopen.)
Ze blijft zeiken, nu over haar zender. (Op tv is het leuk, af en toe, maar op de streams word je er knettergek van.)
Ed staat op. Pascal: Ed wordt wakker en zijn haar zit meteen goed.
In Rijk vergadering over boodschappen en huishouden.
Sandy ziet er goed uit. Priscella is getemd; ze voegt zich gedwee naar de wensen van Pascal en Coos. Ed ziet er ook goed uit, hij lacht en zijn hoofdje glimt. Coos ook. Priscella ziet er ook welvarend uit. Iedereen vrolijk, gezond, aleen Kelly en Pascal niet. Kelly is uit haar humeur en Pascal vat zijn verantwoordelijke kapiteinstaak erg serieus op.
Kelly: precies, zo denk ik ook (op de toon van: ik klaag niet).
In Arm lopen Danielle en Leo rondjes. Leo heeft zijn overhemdje nu toch aan.
Diane en Tania bij de oven. Andries heb ik de hele dag nog niet gezien, die slaapt nog. Frank is blijkbaar toch weer in slaap gevallen.
In Rijk maakt Ed grapjes met Kelly en Sandy. Prisc zit er ook bij.
In Arm heeft Danielle het aan haar achillespees. Tania masseert haar een beetje. Leo loopt nog.
(Het is een mooie ochtend deze ochtend en alle bewoners zijn mij even lief.)
In Rijk maakt de cameraman closeups van Priscella's benen. Ze is in gedachten.
Frank maakt een praatje met Diane en Tania, en direct weer hakketak tussen die twee. Tania lacht erom.
Ed eet met smaak een boterhammetje.
(En dat ga ik ook doen.)
In arm hebben ze afgesproken om 2 x te eten.
Tania: Wat eten we dan vanavond.
Daan: Brood met warm eten. Dus je kunt nu al je beleg opeten.
Tania: Dan bewaar ik toch hier wat van, want ik denk niet dat ik dat warm zal lusten, straks.
Daan heeft het erover dat het brood niet zo goed gelukt is.
Leo vroeg aan Frank hoe brood gebakken wordt. Frank geeft met tegenzin antwoord.
Ze nemen hun vitamine-pillen in.
Frank: Wat gaan we vanmiddag doen, captain?
Diaan tegen Frank: Je mag wel wat hout voor me zagen.
Frank schuift dit klusje door naar Leo.
Daan verdeelt het fruit. Tania heeft schijnbaar nog ergens een sinasappel laten liggen. Daan zegt haar dat ze die beter in haar laatje kan bewaren.
Ze ruzien over een appel. Frank wil nu de helft van een appel. Hij zeikt Diane af. De appel is voor Leo en Andries. Frank is het er niet mee eens.
Daan wil haar sinasappel delen met Tania.
Tania: Ik heb nog mijn sinasappel van gisteren, ik ben niet zo gulzig!
Daan: Ik kan geen hele op, dus dan krijgt iedereen een stukje van mijn sinasappel.
Tania: Zo dat was weer een leuk ontbijt.
Frank: Was het niet gezellig dan.
Tania: Volgende week heb ik 5 stukjes en dan kan iedereen ruzien, wie welk stukje wil.
Coos vraagt of er nog was van de armen mee moet.
Tania zegt dat een sportbroekje van haar in de was moet. Ze vindt het bijzonder aardig van Coos dat hij dat vraagt.
Samengevat: een lichte discussie over de verdeling van het fruit, met als stoker en mopperkont de hoofdrol wederom voor Frank.
Tania: dat was me weer een leuk ontbijt jongens, dat was me weer gezellig. Ik ga voortaan mij fruit in mijn kastje doen.
Er is nog beenham, maar niemand wil daar nog van eten.
BB is met het toilet bezig.
Coos komt aan arm vragen of iemand nog dingen heeft die gewassen moeten worden. Tania heeft nog een sportbroekje die gewassen moet worden, want dat is maar 1 keer in spanje gebeurd.
In rijk staan alle stoelen op de eetkamertafel, en Ed is aan het swifferen!!!! [was dat trouwens vannochtend niet al gedaan??]
Tania is al schreeuwend bezig met de verdeling van een paar snoepjes (4 dextro's en 1 dropje zijn er]. Frank biedt zijn dropje aan aan Tania! Tania wil nu koffie gaan maken.
In rijk is Sandy zich op aan het maken.
Danielle roept naar andries dat leo wel wil afdrogen.
Danielle vraagt aan Frank of het goed gaat.
Frank: nou, weer een dag nix doen, mopper de mopper.
Sandy is zich aan het opmaken in rijk.
Diane begint weer te zingen. Iedereen in arm is nu aan het opruimen. Frank bekijkt zijn tattoo en wrijft er even overheen.
Frank (tegen Diane): maak je nou niet zo druk, ik wordt er zo moe van. Je moet die pietpeuterige toestand van je een keer achterwege laten, en anders wil ik wel een keer met je gaan kamperen, dan ben je er zo van af.
Tania die trekt wat meer naar Frank toe en betrekt hem bij veel dingen. Frank doet poeslief tegen haar, en doet echt heel aardig tegen haar, ook als ie een rothumeur heeft.
Frank en Tania liggen nu samen in de slaapkamer op hun bedden en kletsen wat over slaapgewoontes en de camera die op hen gericht staat. Frank is echt bijzonder aardig tegen haar, terwijl hij even hiervoor nog aan het mopperen e.d. was. Hij lacht ook hard mee met de grapjes van Tania.
Tania (lachend tegen frank) : zulle we eens kussen?
En nu komt Diane ook in 1 keer naar bed, volgens haar 'om de dag door te komen'. Diane ligt meteen met haar duim in haar mond, including haar rode knuffellapje.
Tania roddelt op fluitertoon over Kelly en Priscella, over laatstgenoemde zegt zei: "Dat vind ik heel moeilijk, dan mag je iemand en dan doet iemand wat, en dan keur je dat niet goed".
Tania pakt even een dropske, en zegt dat ze zo wel verder kan kletsen. Diane spreekt Frank erop aan dat hij wat normaler tegen leo moet doen, dat zij, Tania en Andries zijn gedrag wel trekken, maar niet iedereen.
Frank: ik speel toch geen soap ofzo, er gebeurd geen fuck hier. Vind je het gek dat we verkouden worden, het is oktober en we lopen nog in korte broek.
Tania: Ik heb nog geen zin om mij te wassen.
Frank: Ik ga dadelijk douzjen.
Tania: Ik heb gisteren nog gedouched.
Diane is er ook bij komen liggen, met haar duimpje in haar mondje.
Tania: Ik ga nog een dropke nemen, want mijne buik die rommelt nog.
Frank heeft schijnbaar Leo gekwetst, Diaan spreekt hem daarop aan.
Frank: Ik ben ook niet perfect. Er gebeurt toch ook geen ene fuck hier.
Diaan: Ben je verkouden.
Frank: Vind je het gek, het is oktober en ik loop nog in mijn korte broek.
Diane kruipt in haar slaapzak.
Tania: Moeten we dan vezelen?
Frank: Vezelen?
Diaan: Fluisteren.
Tania: Goed zo.
Frank heeft het over de ijzeren man.
Tania: Daar kun je zwemmen, he?
Frank: In militaire dienst moesten we daar rondjes lopen.
Tania: Weet je wat er kut en klote en stom is? Dat de kroegen maar tot 2 uur open zijn. In vught is het zelfs maar 1 uur, doordeweek.
Frank: Ja maar Vught is ook maar een kutdorpje.
Tania: Nee hoor, dat is kei-groot.
Ik moet weer weg, doei.
In de slaapkamer in arm liggen Tania, Frank en Diane nog steeds te praten. Diane heeft nog steeds haar duim in haar mond. Ze praten o.a. over ticket to love. Tania vond sabine heel leuk, en ze heeft Done nog een paar keer gezien. Frank vond Clarissa heel erg leuk (die tot het laatste bleef, errug jong, mooi maar dom), hij vertelt ook nog dat als hij niet met BB had meegedaan dat ie daar aan mee had willen doen (dat hij dan denk ik een brief aan Clarissa had willen schrijven).
Frank vind Jerry Springer ook erg leuk om de sensatie.
Het gesprek is vnml tussen Tania en Frank, waarbij tania de hoofdtoon voert. En diane ligt erbij met haar duim in haar mond en zegt verder eigenlijk nix.
Precilla, Ed en Sandy zitten op de bank in rijk. Precilla zegt tegen kelly dat ze geinformeerd heeft naar de zonnebank en dat ze ermee bezig zijn. Kelly vind dit erg tof van Precilla.
Kelly: ik neem denk ik pas een wijntje als de boodschappen der zijn, anders drink ik nu al.
Precilla: in spanje zaten we te klagen over alcohollisten, en moet je ons nu eens zien. Zullen we een wijntje nemen?
Kelly: ach, doe dan ook maar.
Precilla doet rare stemmetjes en gaat de wijn pakken.
Precilla: ik ben absoluut geen wijnkenner, maar ach, er zit alcohol in, en daar gaat het om.
Kelly gaat zich weer opmaken, Precilla geeft haar nog even een make-up tip over poeder. In arm in de slaapkamer hebben ze het licht uitgedaan, en Danielle is in de tuin bezig, volgens mij met wassen.
Alcoholist Precilla: als BB echt een sanctie wil doen, dan moeten ze die kurketrekker laten verdwijen.
Tania meldt 3 maal dat ze haar appelsientje op gaat eten( is ze misschien even stil)
Andries gaat koffiemalen.(haalde hij volgens mij uit de groene voorraadbus in de slaapkamer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |