Apart.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:26 schreef Dementor het volgende:
http://members.chello.nl/a.skiczuk/skiczland.mpg
Na het is meer dat mensen die anti-leger zijn tot de categorie werkschuw hippietuig horen en een uitkering trekken. Van die linkse boomknuffelaars die altijd de boel slopen met betogen....quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
De nederlandse landmacht is tegenwoordig uitermate goed uitgerust tegen het konijnen terrorisme..
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Na het is meer dat mensen die anti-leger zijn tot de categorie werkschuw hippietuig horen en een uitkering trekken. Van die linkse boomknuffelaars die altijd de boel slopen met betogen....
Ik háát hippies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Ach tja, je hebt ook in onz mislukte pogingen grappig te zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Sender_ het volgende:
Waarom zou je de Landmacht moeten dissen?
Ik snap niet echt waarom dat nodig is of wat de lol ervan is...
Pfff.. Waarom niet. Fuck de landmacht.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Sender_ het volgende:
Waarom zou je de Landmacht moeten dissen?
Ik snap niet echt waarom dat nodig is of wat de lol ervan is...
Goed idee!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Kogando het volgende:
Je zou eigenlijk een filmpje moeten hebben van wat blowende dombo's in een tentje. En dan 'kan jij de landmacht aan?' erbij..
Duidelijk een onzin topicquote:Op maandag 11 juli 2005 23:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pfff.. Waarom niet. Fuck de landmacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |