quote:Ik en een fokmeeting?!?
Op maandag 22 oktober 2001 08:55 schreef Noayla het volgende:En Nyrem, ik heb begrepen dat jullie pas enkele weken een relatie hadden voordat ze naar Spanje vertrok; hoe goed ken jij haar dan eigenlijk? Mensen die hier op Fok! roepen dat "ze eigenlijk een heel erg lief en gevoelig meisje is" baseren zich zeker op een Fok!meeting waar ze een keer wat drinken voor hen haalde ofzo?
quote:Dank je .
Op maandag 22 oktober 2001 13:36 schreef Verbal het volgende:
Beetje valsigheid is op zich niets mis mee
V.
quote:Hij zei een beetje
Op maandag 22 oktober 2001 18:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Dank je .
quote:lol
Op maandag 22 oktober 2001 19:55 schreef Danny het volgende:[..]
Hij zei een beetje
quote:Haha, idd! Hoe ze er bij keek ook... hehe.
Op maandag 22 oktober 2001 16:37 schreef ODOL het volgende:
Toch moet ik toegeven dat ik de 'wil je je snikkel soms terug?' opmerking meesterlijk vond!
Weet iemand naar aanleiding waarvan ze die opmerking maakte?
quote:ons kent ons danny
Hij zei een beetje
quote:omdat ze weer eens liep te zeiken , over dat ze er zo slecht uitzag en dat ze wallen onder der ogen had. ( was ze pas vanaf donderdag mee bezig ).
Op maandag 22 oktober 2001 20:54 schreef Arcee het volgende:[..]
Haha, idd! Hoe ze er bij keek ook... hehe.
Weet iemand naar aanleiding waarvan ze die opmerking maakte?
quote:kan ik mij volledig bij aansluiten zeg, had het zelf niet beter kunnen uitdrukken. Zelf nix te melden en dan anderen pakken op hun zwakheden/gebreken, goedkoop hoor !!! ik hoop inderdaad dat ze snikkend het huis verlaat donderdag.
Op maandag 22 oktober 2001 13:31 schreef Cynix ® het volgende:
Op de één of andere manier hou ik eigenlijk ook wel van leedvermaak, en de meeste andere posters hier ook, getuige bijvoorbeeld de (terechte) hilariteit nadat Leo van de loopband aflazert, dat alleen kan het probleeem dus niet zijn.Het is bij haar alleen een beetje overduidelijk dat ze gewoon van kwetsen om het kwetsen houdt. Ze staat zelf nergens voor, heeft verder ook eigenlijk nauwelijks iets zinvols te melden. Ze moet een leeg bestaan leiden, waabij ze zichzelf staande houdt door dergelijk gedrag te vertonen. Ik zou haar niet graag als vriendin hebben. Zelfs niet terwijl we gedeeltelijk hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik moet ook nog zien hoe ze reageert als ze eens echt aangepakt zou worden op haar eigen manier. Ik vermoed dat ze dan binnen een week huilend naar huis gaat. Ik gun het haar van harte.
quote:http://toybox.asap.net/shockmon/yespage.html
Hij zei een beetje
En dat grappig zijn lukt aardig dus laat maar zitten dat wijf. Beter dan dat kleffe gedoe van het team in arm of die homo-erotische relatie van Coos en Pascal.
quote:Die Priscella is me er eentje!!! Hahahaha, wat een grap!!! Gelachen!!!
Op dinsdag 23 oktober 2001 01:26 schreef Bus watcher het volgende:
Ed vertelt dat Tania in Spanje vertelde over haar borstkanker, Priscella zei toen 'jij zag de verbrandingsoven al voor je'.
Not.
quote:HHmm stel ik heb borstkanker dan zie ik mezelf al dood
Op dinsdag 23 oktober 2001 01:55 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Die Priscella is me er eentje!!! Hahahaha, wat een grap!!! Gelachen!!!
Not.
quote:Wel eens van 'tact' gehoord? Sommige dingen zeg je gewoon niet. Maar tactvol zijn is niet haar sterkste kant, dat is wel duidelijk. Nou is dat op veel gebieden niet zo'n enorme
Op dinsdag 23 oktober 2001 02:24 schreef Moesta het volgende:
HHmm stel ik heb borstkanker dan zie ik mezelf al dood
Pris zegt wat ze denkt wat is daar mis mee??? k zou namelijk de verbrandingsoven al voor me zien als ik het had. Ze kwest daarmee niet naar mijn mening
quote:Ze zegt gewoon wat T voelde Daar is toch niets mis mee??
Op dinsdag 23 oktober 2001 02:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wel eens van 'tact' gehoord? Sommige dingen zeg je gewoon niet. Maar tactvol zijn is niet haar sterkste kant, dat is wel duidelijk. Nou is dat op veel gebieden niet zo'n enorme
ramp, maar als het om zaken als kanker enzo gaat mag je toch wel iets meer tact in je donder tonen.
Als er iemand mee mag spotten is zij dat wel.
Naar mijn mening is ze nog veel harder dan ze heeft laten zien!
quote:Nog zo'n hopeloze dweper.
Op dinsdag 23 oktober 2001 03:15 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Naar mijn mening is ze nog veel harder dan ze heeft laten zien!
Treurig al die mensen: "Ik ken P en ze is zo tof", ik lees ook telkens dat P zich eigenlijk te goed voelt om op een forum als dit te posten, eigenlijk geldt dat voor al haar aanhang vanzelfsprekend.
Geweldig leuke mensen allemaal, jammer dat je je eigen bekrompenheid zo onderschrijft door te dwepen met een dergelijk individu.
P. ging lekker uit haar dak bij Rene Froger (of all people), ja das een diepzinnige tante, petje af.
Swingen op "een eigen huis" en ondertussen de bakermat van het verzet en hardheid in een BB-huis willen zijn, *proest*
ik ga al 16 jaar lang met priscella om
Don't tell me shit over mijn bekrompenheid, waarschijnlijk ben jij degene die niet kan meepraten met dit topic,
Gratis advies, misschien moet je topics nemen als in relaties en psychologie
YOU'VE GOT US ALL FIGURED OUT GIRL"
applllaauuussseeeeehhhh!!!!
quote:het getuigt ook van bekrompenheid dat er hier zo zwart wit over Priscella (en vast ook andere BB-ers maar dat lees ik niet) gedacht wordt.
Op dinsdag 23 oktober 2001 03:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Nog zo'n hopeloze dweper.
Treurig al die mensen: "Ik ken P en ze is zo tof", ik lees ook telkens dat P zich eigenlijk te goed voelt om op een forum als dit te posten, eigenlijk geldt dat voor al haar aanhang vanzelfsprekend.
Geweldig leuke mensen allemaal, jammer dat je je eigen bekrompenheid zo onderschrijft door te dwepen met een dergelijk individu.
P. ging lekker uit haar dak bij Rene Froger (of all people), ja das een diepzinnige tante, petje af.
Swingen op "een eigen huis" en ondertussen de bakermat van het verzet en hardheid in een BB-huis willen zijn, *proest*
quote:Maar wacht effe hoor, want hoorde ik het nou goed?? (heb het hier op het forum nergens terug kunnen vinden, but correct me if I'm wrong) Toen ze dus Kelly ging troosten en zei dat ze het niet zo bedoeld had zei ze wel steeds: " ooooh jongen... man, zo heb ik het toch niet bedoeld!" Zoiets. Maar de woorden "jongen" en "man" werden een paar keer door P. gezegd.
Op maandag 22 oktober 2001 17:10 schreef Machiel het volgende:
Nou die opmerking kwam anders wel hard aan geloof ik zoVond alleen het achteraf geslijm en die knuffel nogal kokhalsopwekkend *blegh* Als je dan zo graag zo'n bitchy opmerking maakt ga dan niet achteraf zeggen dat je t niet zo bedoelde want daar geloof ik geen zak van.
Kreeg sterk de indruk dat ze dit min of meer expres deed. Iemand een idee?
Sinds haar komst valt me wel op dat Sandy ineens het huis 't liefst wil verlaten als het even kan (Frenk ook, maar dat staat volgens mij los van de komst van Pris Frenk is zowieso al een watje), Kelly 'r niet meer op 'r gemak voelt (na die ene opmerking van Pris) en Diane de laatste twee dagen geen noot meer heeft gezongen (voorzover ik het heb kunnen zien of horen).
Kortom een aantal bewoners zal niet blij zijn met haar komst, dit kan in de toekomst voor leuke beelden en rare emoties zorgen, maar ik vrees dat Pris er toch vrij snel uit vliegt. Afgezien van die opmerkingen en dat geroddel valt ze nauwelijks op. Ze trekt nauwelijks met de rest op en zal op het publiek waarschijnlijk enkel nog overkomen als een botte trut, leuk voor spectakel, maar niemands favoriet.
Mocht ze de publieke stemrondes overleven komt er een moment dat bewoners elkaar eruit moeten stemmen (dacht ik tenminste) en dan ligt Pris er na de eerste stemronde onder de bewoners er wel heel erg snel uit.
Big Brother is een spel, je kan doen en laten wat je wil en ik zal me verder ook niet druk maken om wie wat doet en waarom. Het liefst zie ook ik zoveel mogelijk gebeuren en daar zouden die 'Pris-acties' aan mee kunnen dragen, alleen heb ik ze nog te weinig gezien en bovendien speelt ze naar mijn idee het spel dus niet echt tactisch.
We zien wel hoelang ze nog stand houdt..
quote:LOL
Op dinsdag 23 oktober 2001 03:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
quote:Wat is dat toch een gezeik over de lengte van haar haar?
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:28 schreef marky het volgende:(...) je haar te kort doet. (...)
quote:Dat laatste heb je helaas fout gezien en gehoord. Gisteravond heeft ze drie uur lang gezongen.
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:20 schreef Vork het volgende:Sinds haar komst valt me wel op dat Sandy ineens het huis 't liefst wil verlaten als het even kan (Frenk ook, maar dat staat volgens mij los van de komst van Pris Frenk is zowieso al een watje), Kelly 'r niet meer op 'r gemak voelt (na die ene opmerking van Pris) en Diane de laatste twee dagen geen noot meer heeft gezongen (voorzover ik het heb kunnen zien of horen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |