quote:Ja, dat zou wel leuk zijn
Op maandag 22 oktober 2001 13:50 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Daarna nog jaren blijft mopperen over de slechte nazorg van Hummie.
quote:Dan wel graag hier op Fok!...
Op maandag 22 oktober 2001 14:08 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat zou wel leuk zijn
(zo bennik dan ook wel weer...)
quote:Whahahahahah, waarom heb ik nou het gevoel dat je hoop uit zal gaan komen.
Op maandag 22 oktober 2001 13:50 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Nee hoor, hoeft helemaal niet. Dat gaat trouwens niet eens samen. Ik geniet van haar, echt. Ik hoop alleen dat ze er als een totaal gesloopt wrak uitkomt en daarna nog jaren blijft mopperen over de slechte nazorg van Hummie.
quote:Gelukkig, Priscella mag blijven
Op maandag 22 oktober 2001 14:59 schreef Sabine16 het volgende:
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
Weg met priscilla!!
quote:Jeetje just me, wat heeft dit nou te maken met geilen op?
Op maandag 22 oktober 2001 15:23 schreef just me het volgende:
Jeetje King Shakur.. geil je nou echt zo op Priscella of doe je alsof
quote:Verkeerde topic, je reaktie hoort thuis in http://www.zeikerdsovertypfoutenindenederlandsetaalineentopicwaardatnietterzakedoet.nl
Op maandag 22 oktober 2001 15:16 schreef KingShakur het volgende:[..]
Gelukkig, Priscella mag blijven
quote:reaktie=reactie
Op maandag 22 oktober 2001 15:27 schreef Sakura het volgende:[..]
Verkeerde topic, je reaktie hoort thuis in http://www.zeikerdsovertypfoutenindenederlandsetaalineentopicwaardatnietterzakedoet.nl
De juiste spelling doet altijd terzake, anders verloedert je eigen taal en dat kan nooit de bedoeling zijn
quote:Waar is de punt?
Op maandag 22 oktober 2001 15:31 schreef Buffie het volgende:anders verloedert je eigen taal en dat kan nooit de bedoeling zijn
quote:Als ik Priscella een beetje goed inschat dan is dat wel het laatste wat ze wil. Sterker nog: als je d'r flink wil dissen moet je overal gaan posten hoeveel medelijden je met d'r hebt.
Op maandag 22 oktober 2001 14:54 schreef Sakura het volgende:
en moeten we haar o zo zielig gaan vinden
Ze heeft me wel in de zeik genomen ja, en ik denk maar zo: als je niet ooit goed in de zeik bent genomen door Pris dan hoor je er niet echt bij
quote:Dat was misschien voor bb3 zo, toen ze nog de onschuld kon spelen, en net kon doen alsof ze een goed en aardig karakter had. Maar nu iedereen weet dat ze een ongelofelijke bitch is, zal ze zich niet meer achter haar arrogante houding kunnen verschuilen.
Op maandag 22 oktober 2001 15:59 schreef Beatrice het volgende:[..]
Als ik Priscella een beetje goed inschat dan is dat wel het laatste wat ze wil. Sterker nog: als je d'r flink wil dissen moet je overal gaan posten hoeveel medelijden je met d'r hebt.
Die gaat hier echt niet janken en klagen hoor, dat heb ik d'r nog nooit zien doen en ik zie haar dat na BB ook nog niet zo gauw doen.
quote:ehhh is dat de kift ofzo, omdat je niets terug weet te zeggen?
Op maandag 22 oktober 2001 16:03 schreef KingShakur het volgende:
Sakura,
Volgens mij heeft ze jou te vaak in de zeik genomen? Nog trauma's?
quote:Je hebt gelijk, puntje voor SunChaser: .
Op maandag 22 oktober 2001 15:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waar is de punt?
quote:nee hoor weet genoeg, was alleen een verkeerde quote
Op maandag 22 oktober 2001 16:10 schreef Sakura het volgende:[..]
ehhh is dat de kift ofzo, omdat je niets terug weet te zeggen?
Wahahahahaha
Lekker om Kelly eens op d'r bek te zien gaan!
quote:amen bro amen
Op maandag 22 oktober 2001 16:37 schreef ODOL het volgende:
Toch moet ik toegeven dat ik de 'wil je je snikkel soms terug?' opmerking meesterlijk vond!Wahahahahaha
![]()
Lekker om Kelly eens op d'r bek te zien gaan!
(wel 'n echte Pris-opmerking, trouwens , maar niet vreselijk hard toch?).
Niet dat t me verbaasd had niet anders verwacht en t is wel leuk om naar te kijken Hoop wel dat ze zichzelf idd keihard tegenkomt en er gauw uit is want had dit jaar nou juist al heel lang volgehouden niet naar BB te kijken :)Jammere is dat ik verwacht dat als iemand haar gevoelige plek weet te raken dat t haar niet zoveel zou doen dus dat is dan weer minder entertaintment helaas maar hoop van wel eigenlijk want dat is dan net goed
Ben overigens wel zeer benieuwd wanneer haar goede karakter naarboven komt want heb er nog niets van gezien
En ohja is er een BBkapper wordt tijd voor hairextentions
quote:ja ben al aan het oefenen!
Op maandag 22 oktober 2001 04:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Gaat Nyrem dit allemaal donderdagavond zeggen? Op Tv?
ik hoop dat ze nog meer goeie oneliners verzint....(makkelijker te onthouden namelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |