quote:Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ik wist niet dat je kwaad werd!
Op maandag 22 oktober 2001 09:11 schreef Danny het volgende:
En daar stond ook 'Danny' achter ?
Heb ik dan volledig overheen gelezen.
quote:Hahaha, volgens welk ideaal wel dan?
Op zondag 21 oktober 2001 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
het is niet moeders mooiste qua geldend schoonheidsideaal in de westerse wereld
quote:Ben niet zo snel kwaad hoor.
Op maandag 22 oktober 2001 09:36 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ik wist niet dat je kwaad werd!
Voortaan zal ik schrijven: Haar signature was "...", Danny.
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 09:42 schreef Danny het volgende:
Ben niet zo snel kwaad hoor.
quote:*bloos*
Op maandag 22 oktober 2001 09:45 schreef Gellarboy het volgende:[..]
GO PRICELLA GO PRICELLA
quote:Bek dicht, Helma.
Op maandag 22 oktober 2001 10:57 schreef Helma het volgende:
Nu is het een toonbeeld van een verdorven jeugd, die je helaas overal om je heen ziet.
quote:Moet je voor deze belangrijke mededeling een kloon aanmaken? Hmm geen eigen mening?
Op maandag 22 oktober 2001 10:57 schreef Helma het volgende:
Die Priscella is een typisch product van een slechte opvoeding. Als haar ouders zich meer verantwoordelijk hadden opgesteld jegens deze jonge vrouw was het een veel aardiger meisje geworden. Nu is het een toonbeeld van een verdorven jeugd, die je helaas overal om je heen ziet.
quote:Ook al doet ze dat niet, ik vermaak me al genoeg hier alleen al in dit forum!
Op maandag 22 oktober 2001 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Deze persoon breng leven op dat bakkie beeld...
quote:Dat is mijn mening, kale neet.
Op maandag 22 oktober 2001 11:20 schreef KingShakur het volgende:[..]
Moet je voor deze belangrijke mededeling een kloon aanmaken? Hmm geen eigen mening?
quote:Bij haar binnenkomst in het huis zei ze al tegen Patty iets in de trant van:
Op maandag 22 oktober 2001 08:55 schreef Noayla het volgende:
Tot nu toe heb ik een narcistische persoonlijkheid gezien die niet zal schromen mensen keihard te pakken op hun gevoelige kanten zonder rekening te houden met de pijn die ze veroorzaakt.
Zet mij voorlopig toch maar bij de Anti-Prissers.
Het is bij haar alleen een beetje overduidelijk dat ze gewoon van kwetsen om het kwetsen houdt. Ze staat zelf nergens voor, heeft verder ook eigenlijk nauwelijks iets zinvols te melden. Ze moet een leeg bestaan leiden, waabij ze zichzelf staande houdt door dergelijk gedrag te vertonen. Ik zou haar niet graag als vriendin hebben. Zelfs niet terwijl we gedeeltelijk hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik moet ook nog zien hoe ze reageert als ze eens echt aangepakt zou worden op haar eigen manier. Ik vermoed dat ze dan binnen een week huilend naar huis gaat. Ik gun het haar van harte.
V.
"Wil je je snikkel weer terug " hahahahaha hoe kom je erop.
Deze vorm van brute harde botte humor kan ik meer waarderen dan het schijnheilig gedrag van Andries die al een hele tijd van Kelly gruwelt, maar daar niets van laat merken.
Vink best een stom wijf!!
"Wil je je snikkel weer terug" Ach, neigingen krijg
ik ervan!! [Das toch een fok!king naaistreek!!]
[bij de weg, kan ik hieruit concluderen dat Kelly ook
zijn/haar snikkel heeft laten weghalen ]
quote:Ik kan het ook beter hebben dan het plastic gedestilleerde gehuichel van de wandelende Fryske SOA, maar er zit bij Pris schijnbaar zo'n zwart hart achter, dat ik het niet leuk meer vind.
Op maandag 22 oktober 2001 13:42 schreef Zusje het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Pris gewoon een heerlijk loeder."Wil je je snikkel weer terug " hahahahaha hoe kom je erop.
Deze vorm van brute harde botte humor kan ik meer waarderen dan het schijnheilig gedrag van Andries die al een hele tijd van Kelly gruwelt, maar daar niets van laat merken.
Sorry, maar die kortgeknipte donderwolk heeft niet mijn sympathie
V.
quote:Ja, ze laat de wereld zien hoe verrot die is. Maar dat wisten we al.
Ze heeft een pittig karakter en is behoorlijk eigenzinnig. Haar vrienden en vriendinnen kijken naar haar op. Priscella heeft zich opgegeven voor Big Brother omdat ze 'de wereld iets te laten zien heeft'. Ze is ervan overtuigd dat je na afloop van het programma een enorme zelfkennis bezit, omdat je jezelf echt 'tegen komt'.
quote:Hmmm, ze gokt op een after-BB carriere.
Daarnaast is het voor Priscella een kans om eindelijk haar geboortedorp te verlaten.
quote:DUH!!!
Op maandag 22 oktober 2001 13:43 schreef Slipknotje het volgende:
[bij de weg, kan ik hieruit concluderen dat Kelly ook
zijn/haar snikkel heeft laten weghalen]
Dat gebeurt vreemd genoeg vaker bij trasu's
V.
quote:Nee hoor, hoeft helemaal niet. Dat gaat trouwens niet eens samen. Ik geniet van haar, echt. Ik hoop alleen dat ze er als een totaal gesloopt wrak uitkomt en daarna nog jaren blijft mopperen over de slechte nazorg van Hummie.
Op maandag 22 oktober 2001 13:32 schreef SunChaser het volgende:
Sjonge wat een bullshit. Gebeurt er weer eens wat in het huis. Maar nee hoor, nu moet Priscella weer 13-in-een-dozijn politiek correct zijn.
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 13:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoop alleen dat ze er als een totaal gesloopt wrak uitkomt en daarna nog jaren blijft mopperen over de slechte nazorg van Hummie.
(dito.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |