'T is hier min of meer traditie om onze frustraties over de bewoners gewoon te uiten. En gelukkig zijn er altijd mensen die het er niet mee eens zijn. Dat houdt de discussies lekker op gang en voorkomt een 'saaie boel' waarin iedereen het maar met elkaar eens is.
Het is hier ieders goed recht om welke bewoner dan ook een lamlul, kutwijf of wat dan ook te vinden, net zoals het jouw recht is daarover in discussie te gaan of die bewoners te verdedigen.
Is het zinloos ? Ja, absoluut, maar het hoort er nou eenmaal bij. Traditie, zoals gezegd...
quote:Letterlijk ?
Op zondag 21 oktober 2001 23:26 schreef jerney het volgende:
Pffff zijn jullie nou nog steeds aan het zeiken over die labiele doos?
Laat haar lekker roddelen en teringopmerkingen maken.. ik lach me dood.
quote:nee dat zal het zijn!
Op zondag 21 oktober 2001 23:25 schreef CartWOman het volgende:[..]
Dat zal het zijn
Nyrem kan de kritiek op Priscella niet aan, that's it.
Okee, ik houd ook niet van ongefundeerde scheldpartijen maar niemand houdt mij tegen om m'n negatieve mening te geven. Dan maar jaloersVerder kap ik met deze discussie; komen we toch niet uit.
quote:Zo zo weet je dat wel heel erg zeker dat het jou niet raak ???
Op zondag 21 oktober 2001 23:17 schreef Nyrem het volgende:[..]
dan lees je mn reacties ook niet...
waarin ik al paar keer gezegd heb dat jullie je meer aantrekken van mijn posts dan ik van jullie posts over mij of PRis..die boeien me totaal niet...of raken me niet...dus je kunt schrijven wat je wil verder...of je kunt gewoon doen!?
quote:Slakken en zout.
Op zondag 21 oktober 2001 23:26 schreef Nyrem het volgende:
Dan mag jij mij daarop quoten dat ik hier op FOK als eerste post in een topic gezegd heb dat ik HET vriendje van PRIS ben...dat heb ik dus nooit gedaan...heb alleen wel een vraag daarover beantwoord!
quote:Nee, ik ben heel duidelijk geweest en erger me wezenloos aan een opmerking van Sakura zojuist. Ik hou dit topic voor gezien.
dus die vlieger gaat ook weer niet op...
(ik zou het eens met wat meer wind proberen)
Nyrem, je hebt gelijk.
Graag gedaan.
quote:lol
Op zondag 21 oktober 2001 23:29 schreef Koos Voos het volgende:
Nyrem.. valt me ineens op.. jij past wel errug goed bij Pris..
quote:Je gaat je gang maar, doe wat je niet laten kunt, maar het gaat hier niet over posts, maar over karakter (of in het geval van die kale marinier, over het ontbreken van karakter)
Op zondag 21 oktober 2001 23:21 schreef Nyrem het volgende:[..]
zullen we jouw posts eens onder de loep nemen!?
quote:Bedtijd jochie !
Op zondag 21 oktober 2001 23:29 schreef Nyrem het volgende:
quote:ook jij hebt gelijk
Op zondag 21 oktober 2001 23:30 schreef tong80 het volgende:[..]
Bedtijd jochie !
quote:STEL (ik zeg STEL) nou dat ik een broer of zoontje zou hebben en die zou bv het syndroom van down hebben. Waarom zou ik dan niet zijn of haar foto als usericon mogen hebben ?
Op zondag 21 oktober 2001 23:17 schreef Sakura het volgende:
Neem alleen al haar user icon, een foto van een geestelijk gehandicapte. Iemand die ook maar een greintje verstand en fatsoen heeft, doet dat niet.
quote:Sorry, maar de manier waarop JIJ afzeikt getuigt van weinig karakter, imho. Ook zonder volop te schelden kun je duidelijk maken dat je iemand niet mag. Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je Pris verwijt, alleen doe jij 't nog een graadje erger.
Op zondag 21 oktober 2001 23:30 schreef Sakura het volgende:[..]
Je gaat je gang maar, doe wat je niet laten kunt, maar het gaat hier niet over posts, maar over karakter (of in het geval van die kale marinier, over het ontbreken van karakter)
quote:Ik las trouwens ook ergens in dit topic...dat Jezus een Feyenoorder is ????
Op zondag 21 oktober 2001 23:39 schreef Danny het volgende:[..]
Sorry, maar de manier waarop JIJ afzeikt getuigt van weinig karakter, imho. Ook zonder volop te schelden kun je duidelijk maken dat je iemand niet mag. Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je Pris verwijt, alleen doe jij 't nog een graadje erger.
Als je dat nou alleen zelf ook nog eens in zou zien....
quote:Nee, dat is God... Jezus is mijn aankomende kindje, en die heeft volgens mij nog geen voorkeur...
Op zondag 21 oktober 2001 23:40 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik las trouwens ook ergens in dit topic...dat Jezus een Feyenoorder is ????
quote:dat is wel mooi; dat je hem tenminste zn eigen keuze laat maken! mag hij zeker kiezen tussen Sparta en/of Feyenoord
Op zondag 21 oktober 2001 23:42 schreef Danny het volgende:[..]
Nee, dat is God... Jezus is mijn aankomende kindje, en die heeft volgens mij nog geen voorkeur...
quote:Ah, een Ajacied in de familie Roodbol....
Op zondag 21 oktober 2001 23:42 schreef Danny het volgende:[..]
Jezus is mijn aankomende kindje
quote:Tuurlijk, die kale haar user icon is gewoon een foto van haar moeder
Op zondag 21 oktober 2001 23:36 schreef Danny het volgende:[..]
STEL (ik zeg STEL) nou dat ik een broer of zoontje zou hebben en die zou bv het syndroom van down hebben. Waarom zou ik dan niet zijn of haar foto als usericon mogen hebben ?
Hoe kun je daarover in vredesnaam op voorhand een oordeel vellen zonder dat je weet hoe de persoon achter de usericon in elkaar steekt ?
Slaap maar lekker door ventje
quote:je gaat er dus vanuit dat ze nog kijkt!
Op zondag 21 oktober 2001 23:50 schreef Re het volgende:
lijkt me wel grappig om de reactie straks te zien van ons aller Pris op de gekrenkte replies van onze Nyrem, ik vraag me af wie er dan ineens beteutert kijkt
quote:JC is een Ajacied, heeft wel ooit F. aan een kampioenschap geholpen.
Op zondag 21 oktober 2001 23:40 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik las trouwens ook ergens in dit topic...dat Jezus een Feyenoorder is ????
quote:ze?
Op zondag 21 oktober 2001 23:52 schreef Nyrem het volgende:[..]
je gaat er dus vanuit dat ze nog kijkt!
quote:Tuurlijk doet ze dat.
Op zondag 21 oktober 2001 23:52 schreef Nyrem het volgende:
je gaat er dus vanuit dat ze nog kijkt!
quote:Zou jij dan ook "vader van Corky" als ondertitel nemen?
Op zondag 21 oktober 2001 23:36 schreef Danny het volgende:[..]
STEL (ik zeg STEL) nou dat ik een broer of zoontje zou hebben en die zou bv het syndroom van down hebben. Waarom zou ik dan niet zijn of haar foto als usericon mogen hebben ?
Hoe kun je daarover in vredesnaam op voorhand een oordeel vellen zonder dat je weet hoe de persoon achter de usericon in elkaar steekt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |