quote:nee ik doe het echt niet meer
Op zondag 28 oktober 2001 12:00 schreef sjak het volgende:Ah toe nou, nog 1 keer
ik stap over naar de concurrent
quote:VERLOREN!!! Sukkel, je zou niet meer reageren
Op zondag 28 oktober 2001 12:11 schreef Nyrem het volgende:[..]
nee ik doe het echt niet meer
ik stap over naar de concurrent
Toch jammer dat je niet op de post van Larissa in wil gaan, waar ga je heen? TMF chat?
quote:duhuh....
Op zondag 28 oktober 2001 12:14 schreef sjak het volgende:[..]
VERLOREN!!! Sukkel, je zou niet meer reageren
Toch jammer dat je niet op de post van Larissa in wil gaan, waar ga je heen? TMF chat?
valt me nog mee dat je niet Vet BOk zegt ofzo
quote:Ach, intelligent weet ik niet. Ik weet wel dat ze op de vraag wat de helft is van 1/3e als antwoord gaf 2/6e .
Op zondag 28 oktober 2001 08:49 schreef Larissa het volgende:
P.S. En dat ze zo intelligent zou zijn?? Staat ze daarom dag in dag uit achter een toonbank? Wel zonde van haar "talenten" dan!
Maarre, wat is de reden dat je er niet op in wil gaan, geen argumenten meer beschikbaar? Of praat je liever in jezelf over Pris?
quote:Goh....
Op zondag 28 oktober 2001 08:49 schreef Larissa het volgende:
R&P uit te spitten om mensen op hun zwakke punten te kunnen pakken.
quote:Ach, kleine kinderen in Nederland huilen ook wel eens om een vermeend spook.
Een meisje dat constant huilt als een klein kind in Spanje omdat ze spoken ziet?
quote:Wat wil je nou wél zeggen dan? In eerste instantie zeg je dat mensen die de hele dag achter een toonbank staan niet intelligent zijn, en een regel verder probeer je dat te vergoeilijken.
P.S. En dat ze zo intelligent zou zijn?? Staat ze daarom dag in dag uit achter een toonbank? Wel zonde van haar "talenten" dan! Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat verkoopsters niet intelligent zijn
quote:
Ik weet het niet hoor.
Yorin schijnt Fokforum te lezen, als dat nou niet alleen het BB-gedeelte is, maar ook de rest v/h forum...zou Pris d'r manier van posten wellicht meegespeeld hebben bij haar selectie?
Zo van: als ze op Fok! de boel flink kan stangen, kan ze dat wellicht in het huis ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |