abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:04:27 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2001057
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 17:02 schreef wiip het volgende:
ik hoop dat ze haar draai gaat vinden, want zoals ze nu doet is duidelijk een aantal mensen opfokken. daarvoor mag ze gerust blijven, maar als persoon daalt ze snel in achting.
gelukkig is ze geen suffe doos die zich alleen maar verveelt!
Volgens mij valt ze de laatste dagen net zo veel op als Leo en Ed trouwens.... helemaal niet dus!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2001258
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 17:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij valt ze de laatste dagen net zo veel op als Leo en Ed trouwens.... helemaal niet dus!

Hier sluit ik me volledig bij aan!

Inderdaad, ze doet nix, ze presteert nix, ze stookt niet, ze ouwehoert niet. Het is dat je weet dat ze in het huis zit.....

De laatste paar dagen is er weinig tot niets over van het meisje met de grote bek, nu vind ik het dus wel een suffe doos! Zou ze zo onder de indruk zijn geweest van de woorden van GJ???!!
De laatste paar dagen is ze dus

pi_2001437
Het is wel leuk als Pris het met wat botte opmerkingen levendig houdt daar, maar dan is imho het naderhand terugkrabbelen een foute move. Doe het goed of doe het niet. Zie ook de parallel met haar pittige uitspraken tegen Gert-Jan over Tania (is T's treurverhaal aandachttrekkerij) waarna ze dit verdoezelt zodra GJ haar daarop aanspreekt in het bijzijn van Tania.

Zoals ik vandaag al ergens anders schreef: ik vraag me af of het een tactiek is of dat ze zichzelf in de nesten werkt doordat dat ze gewoon wat stoer op zich heen mept en zich daar naderhand steeds weer uit moet werken. Dat kan ze misschien een of twee keer doen maar op den duur gaat het tegen haar werken. Zeker ook als ze vooral bot is m.b.t. de wat zwakkere elementen in de groep. Als ze aanvallend is moet ze ook openlijk eerlijk zijn en lef hebben, anders verwacht ik dat ze het niet redt en de groep op den duur een loopje met haar gaat nemen.

Anyhow, hartstikke leuk evengoed, elke avond Pris!

PS De favoriete bewoners momenteel: Kelly, Gert-Jan (af en aan) Coos, Danielle en Pris natuurlijk al moet ze nog wel ff goed uit de verf komen. Go Pris!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_2001606
ze ziet er toch wel geil uit moet ik zeggen en omdat het oog ook wat wil: laat haar maar blijven.
Ik lul maar wat.........
  donderdag 25 oktober 2001 @ 18:52:20 #230
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_2001790
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 18:25 schreef kajafas het volgende:
ze ziet er toch wel geil uit moet ik zeggen en omdat het oog ook wat wil: laat haar maar blijven.
Ben jij ook een pot dan?
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
pi_2001836
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 18:52 schreef Ballonrosso het volgende:

[..]

Ben jij ook een pot dan?

Wie nog meer dan, behalve Sandy?
Maar als je bedoelt of ik van vrouwen hou: JA .
Ik lul maar wat.........
pi_2002393
AARRRRGGGG!!! ik kan haar niet uitstaan!!

Ze lult tegen de een dit en tegen de ander dat... ze naait iedereen [dat probeert ze] maar naait uiteindelijk zichzelf!! IK HAAT PRISCELLA!!! [of ze nu op fok! rondbazuint of niet!!

tNX! [dit wilde ik ff kwijt.]

pi_2002394
quote:

[..]

Ben jij ook een pot dan?

Bhwahaahhahhahhahahahahahahaha <proest>
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_2002396
quote:

[..]

Ben jij ook een pot dan?

Bhwahaahhahhahhahahahahahahaha <proest>
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_2002775
26.10.2001 12:51
Big Brother
Je doet mee voor
de Sony prijs.
Bedankt voor je
stem. Bel nu de BB
luisterlijn

enz. bla bla

dat ik zo gek ben geweest om te gaan stemmen

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 08:11:41 #236
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2006542
Wat een strot die Priscella. Haar uitleg over haar move naar het andere team; de gemiddelde AZC-er spreekt beter nederlands.
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_2006682
en bedankt he fokkers dat priscella er nog in zit
uit
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 08:59:06 #238
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_2006686
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 08:11 schreef Ludo het volgende:
Wat een strot die Priscella. Haar uitleg over haar move naar het andere team; de gemiddelde AZC-er spreekt beter nederlands.
heb jij het verstaan dan?

* klapt voor Ludo, knap hoor

Ik dacht dat mijn televisie een storing had

[Dit bericht is gewijzigd door spookvrouw op 26-10-2001 10:19]

hofleverancier van sterretjes :)
pi_2007075
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Priscella haar nieuwe teamgenootjes geestelijk finaal gesloopt heeft. D'r zitten iets labielere types bij dan in haar oude team. Ik zou haast medelijden gaan krijgen met Diane. Ocharm.....
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 10:37:13 #240
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2007228
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 08:59 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

* klapt voor Ludo, knap hoor

Klappen is toch niets bijzonders?

Nou, knap hoor; Spookvrouw.

&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_2007343
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:17 schreef postinggirl het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Priscella haar nieuwe teamgenootjes geestelijk finaal gesloopt heeft. D'r zitten iets labielere types bij dan in haar oude team. Ik zou haast medelijden gaan krijgen met Diane. Ocharm.....
Och, ze sloopt zichzelf even goed.
Maar inderdaad, ze zal zich wel weer vooral op de zwakkere bewoners richten. Tot volgende week dan, want dan vliegt ze eruit.
(Toegegeven: ik moest even lachen om de manier waarop ze Leo begroette toen ze van team wisselde)
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 11:13:23 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2007509
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:17 schreef postinggirl het volgende:
Ik zou haast medelijden gaan krijgen met Diane. Ocharm.....
Is niet nodig hoor! Je weet hoe het Audrey vergaan is
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 11:22:48 #243
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2007554
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:52 schreef Halinalle het volgende:

(Toegegeven: ik moest even lachen om de manier waarop ze Leo begroette toen ze van team wisselde)

Een karikatuur van zichzelf. Zo lacht ze normaal gesproken nl. ook.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 11:40:17 #244
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2007719
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:22 schreef Ludo het volgende:

[..]

Een karikatuur van zichzelf. Zo lacht ze normaal gesproken nl. ook.

LOL

haar reactie was echt asociaal. als ik leo was, had ik haar de eer gegeven van mijn eerste klap (met de vlakke hand op de wang) aan een irritant wijf. Jezus wat een sufk t!

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_2008155
haha ik vond het wel grappig.
Ik ben enorm nieuwsgierig hoe dit gaat lopen.
Andries heeft vanaf het begin gezegd haar maar niets te vinden en nu zit hij met haar opgescheept. Haha lachen, eerst was Gert Jan een lul maar daaarna was hij welkom van Andries.

Nu heeft hij Priscella die hij een trut vind en nog lelijk ook
(heel mooi meisje trouwens, alleen hoe ze praaaaaaat.)
Wat denken jullie Het meest logische scenario?
Gaat Pris mee doen in het kleuterklasje? of haar kont tegen de krib?

pi_2008516
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 12:19 schreef itsme het volgende:
haha ik vond het wel grappig.
Ik ben enorm nieuwsgierig hoe dit gaat lopen.
Andries heeft vanaf het begin gezegd haar maar niets te vinden en nu zit hij met haar opgescheept. Haha lachen, eerst was Gert Jan een lul maar daaarna was hij welkom van Andries.

Nu heeft hij Priscella die hij een trut vind en nog lelijk ook
(heel mooi meisje trouwens, alleen hoe ze praaaaaaat.)
Wat denken jullie Het meest logische scenario?
Gaat Pris mee doen in het kleuterklasje? of haar kont tegen de krib?

Priscella is na de aanvaring met Gertjan een schim van haar vroegere zelf. (Kan natuurlijk ook liggen aan de montage). Ze zal het niet erg vinden dat ze volgende week het huis moet verlaten, denk ik zo. Want het feit dat Pascal zich van haar heeft ontdaan zal ze als een motie van wantrouwen zien, terwijl ze in het groepje van Andries al helemaal niet past. Ik denk dat ze een week lang bekken trekt bij opmerkingen van haar nieuwe teamgenoten en erg vervelend zal doen, maar dat we niet getuige zullen zijn van al te veel vuurwerk (misschien enkele lichte aanvaringen bijv. met Diane), daarna zullen haar 15 minutes of fame, volgende week donderdag, uitgaan als een nachtkaars. Ik ben er niet erg rouwig om. Aan de basis van haar vreemde gedrag ligt trouwens gewoon die zg. "vrije opvoeding" van d'r, vermoed ik nu.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2001 @ 08:49:12 #247
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2020296
Ik vind het zwak dat Priscella afzeikt puur om het afzeiken. Ze valt mensen zonder enige reden aan.

Kletsen over elkaar achter elkaars rug doet iedereen wel. En zolang je het ook in iemands gezicht zegt en niet liegt is het ook niet kwaadaardig roddelen. Maar wat zij doet: kletsen over A tegen B en dan weer tegen B over A is ronduit schijnheilig. En dan dat geslijm als ze ermee geconfronteerd wordt!
Wees dan een grote meid en zeg dat je het inderdaad gezegd hebt en draai je er niet op allerlei manieren uit. En die stem en die geaffecteerde maniertjes. Is dat onzekerheid ofzo?

Ik begrijp haar vriendje wel dat hij het hier voor haar op zit te nemen, want waarschijnlijk kent hij die rotkant van haar (nog) niet. Zeggen dat ze zo IRL niet is en dat Fokkers jaloers op haar zijn en dat het maar een TV-programma is vind ik een zwaktebod. Hij is zelf ook een Fokker als hij de moeite neemt zo vaak hier te posten. Vergeten wordt zeker dat mensen op een forum en in het BB-huis ook ECHTE mensen zijn met ECHTE gevoelens.

Fok! zou door Priscella ook niet serieus genomen worden, maar ze liet zich wel zien op meetings e.d. Was dus een "echte" Fokker. Ondertussen keek ze neer op mensen die via internet een relatie kregen, zat ze de "zwakkeren" in de samenleving af te zeiken, R&P uit te spitten om mensen op hun zwakke punten te kunnen pakken. Walgelijke opmerkingen maken over mensen die te zwaar zijn. Nou, zij is zeker niet dik, maar haar kleren zijn duidelijk niet op de groei gekocht en na die buikdans die ik een tijdje terug zag zie ik die opmerkingen ook wel in een ander perspectief.
Haar vriendje kende ze nog maar een maand. Weet hij veel hoe ze zich gedraagt als ze langere tijd in een grote groep verkeert met mensen met wie ze helemaal niets heeft?

Een meisje dat constant huilt als een klein kind in Spanje omdat ze spoken ziet? Nou, als je zo door je medebewoners herinnerd wordt dan is ze zelf ook niet zo stoer en sterk als ze zichzelf wil doen voorkomen.

P.S. En dat ze zo intelligent zou zijn?? Staat ze daarom dag in dag uit achter een toonbank? Wel zonde van haar "talenten" dan! Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat verkoopsters niet intelligent zijn of dat het te min is. Maar WAAR blijkt nou uit dat Priscella intelligent is? Dat ze geen zin behoorlijk Nederlands uit haar strot kan krijgen? Dat ze 's avonds nog een studie rechten volgt of iets dergelijks? Dat ze mensen op hun zwakke plekken weet te pakken. Ik weet het niet hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 28-10-2001 09:56]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 28 oktober 2001 @ 11:53:14 #248
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2021216
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 08:49 schreef Larissa het volgende:
Kennelijk ben jij perfect!

ps: Je hebt in je betoog de plank wel een aantal keren BEHOORLIJK misgeslagen....

psps: dit is de laatste keer dat ik in dit topic reageer

zondag 28 oktober 2001 @ 12:00:17 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_2021263
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 11:53 schreef Nyrem het volgende:
ps: Je hebt in je betoog de plank wel een aantal keren BEHOORLIJK misgeslagen....
OK, Nyrem, dit is volgens mij de eerste keer dat ik je afval, maar op deze manier kom je er niet vanaf .
Waar heeft ze de plank misgeslagen en wat zijn hiervoor je tegenargumenten?
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 11:53 schreef Nyrem het volgende:

psps: dit is de laatste keer dat ik in dit topic reageer

Ah toe nou, nog 1 keer
Lekker douchen!
  zondag 28 oktober 2001 @ 12:02:16 #250
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2021289
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 12:00 schreef sjak het volgende:

[..]

Ah toe nou, nog 1 keer

Ja Nyrem het gaat hier wel over je geliefde, waarmee je waarschijnlijk 80 hoopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')