Priscella, deel 1
Priscella, deel 2
Priscella (deel 3)
Priscella's FOK!profiel
Priscella's posts op FOK!
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-10-2001 19:37]
Waarom heb je de kritiek op Priscella nu al een aantal keren jaloezie genoemd?
Ik zie het verband niet zo.
quote:uuuuuuuh Ik ook niet
Op zondag 21 oktober 2001 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Okee, direct maar een vraag aan Nyrem:Waarom heb je de kritiek op Priscella nu al een aantal keren jaloezie genoemd?
Thaaaaaaaanks !!
quote:Dat wilde ik dus ook graag weten, vroeg ik ook in het vorige topic.
Okee, direct maar een vraag aan Nyrem:Waarom heb je de kritiek op Priscella nu al een aantal keren jaloezie genoemd?
voor Arcee, wat een moed om een nieuw deel te openen
quote:Nou ik vind in het algemeen de oorzaak of reden voor dat soort retoriek, meestal Jaloezie.
(ik snap wel dat mensen willen zeiken......is de aard van het beestje)
quote:Beste Nyrem, het is hier een forum waarop een aantal mensen posten die een mening hebben over een tv programma en de daarbij behorende types die erin zitten.
Op zondag 21 oktober 2001 23:07 schreef Nyrem het volgende:[..]
Nou ik vind in het algemeen de oorzaak of reden voor dat soort retoriek, meestal Jaloezie.
Anders waarom maakt iemand zich zo druk? Als je toch niet jaloers bent, is het laatste wat je wilt die persoon zijn.
Je gaat je tijd toch niet verspillen aan zaken die niet van belang zijn?
En ik vind dat kritiek wel redelijk moet zijn. Ook met goede feiten en argumenten komen.
(ik snap wel dat mensen willen zeiken......is de aard van het beestje)
Zullen we dan maar vragen of ze het forum gewoon opdoeken?
Met andere woorden, ik begrijp dat jij de kritiek niet altijd even apprecieert als 'vriendje van', maar daar is niks aan te doen op een forum dat gaat over BB3. Dan moet je bij je vriendin zijn en haar verzoeken om nooit meer aan zo'n programma mee te doen.
quote:Ik ging op Fok! al tegen priscilla in. Ze probeerde moedwillig mensen te krenken. Dit doet ze in het BB-huis ook, het stuit me soms weer tegen de borst. Maar ik hoop wel dat ze erin blijft, de bewoners kiezen zelf voor deze zelfkasteiding, het heet 'the Battle' en het gaat om veel geld. Ze moeten dan niet gaan huilen maar de tegenaanval openen.
Op zondag 21 oktober 2001 23:07 schreef Nyrem het volgende:
En ik vind dat kritiek wel redelijk moet zijn. Ook met goede feiten en argumenten komen.
Zoiets ?
quote:Je was me net voor
Op zondag 21 oktober 2001 23:10 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Met andere woorden, ik begrijp dat jij de kritiek niet altijd even apprecieert als 'vriendje van', maar daar is niks aan te doen op een forum dat gaat over BB3. Dan moet je bij je vriendin zijn en haar verzoeken om nooit meer aan zo'n programma mee te doen.
Daarom heb ik Nyrem al aangeraden om in ieder geval dit topic maar links te laten liggen; want het gaat denk ik nog veel erger worden.
quote:Helemaal mee eens
Beste Nyrem, het is hier een forum waarop een aantal mensen posten die een mening hebben over een tv programma en de daarbij behorende types die erin zitten.
quote:Wat een onzin....
Beste Nyrem, het is hier een forum waarop een aantal mensen posten die een mening hebben over een tv programma en de daarbij behorende types die erin zitten.
Dus het is in jouw ogen....maakt niet uit wat je zegt als het maar kritiek is!
Nou ja ....dat gaat in tegen mn normen en waarden....of het nou over Pris gaat of over wie dan ook!
Ik heb wel vaker wat gezegd over reacties op andere BB'rs die in mijn ogen zwaar doelloos waren.
En ik weet dat je dit nu graag zo'n draai wil geven dat het wordt "vriendje pris" tegen " het fokforum"
maar dan heb je pech...
Ik lees hier al een tijdje mee en zit hier nu ook al een tijdje. ALs je ff mn hystory opent zul je zien dat ik ook ergens anders post....en ook met kritiek op onzinkritiek!
ps: ik vind je aanhef .....beetje kinderachtig...semi-formeel doen
quote:Jullie zijn niet echt Lampjes he????
Op zondag 21 oktober 2001 23:14 schreef CartWOman het volgende:[..]
Je was me net voor
Daarom heb ik Nyrem al aangeraden om in ieder geval dit topic maar links te laten liggen; want het gaat denk ik nog veel erger worden.
quote:dan lees je mn reacties ook niet...
Op zondag 21 oktober 2001 23:14 schreef CartWOman het volgende:[..]
Je was me net voor
die boeien me totaal niet...of raken me niet...dus je kunt schrijven wat je wil verder...of je kunt gewoon doen!?
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 23:13 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ging op Fok! al tegen priscilla in. Ze probeerde moedwillig mensen te krenken. Dit doet ze in het BB-huis ook, het stuit me soms weer tegen de borst. Maar ik hoop wel dat ze erin blijft, de bewoners kiezen zelf voor deze zelfkasteiding, het heet 'the Battle' en het gaat om veel geld. Ze moeten dan niet gaan huilen maar de tegenaanval openen.
Zoiets ?
quote:Moet jij eens aan Pris vragen of dat ook tegen haar normen en waarden ingaat. Hier op Fok! deed ze niet anders nl.
Op zondag 21 oktober 2001 23:16 schreef Nyrem het volgende:
Dus het is in jouw ogen....maakt niet uit wat je zegt als het maar kritiek is!Nou ja ....dat gaat in tegen mn normen en waarden....of het nou over Pris gaat of over wie dan ook!
quote:nee want FOk neemt ze niet serieus.......in tegenstelling tot wat sommige van jullie denken!
Op zondag 21 oktober 2001 23:18 schreef Beatrice het volgende:[..]
Moet jij eens aan Pris vragen of dat ook tegen haar normen en waarden ingaat. Hier op Fok! deed ze niet anders nl.
en dat is het hele verschil!
(sorry dat ik je droom verstoor)
quote:Waarom doe jij dat dan wel?
Op zondag 21 oktober 2001 23:20 schreef Nyrem het volgende:
nee want FOk neemt ze niet serieus
quote:zullen we jouw posts eens onder de loep nemen!?
Op zondag 21 oktober 2001 23:17 schreef Sakura het volgende:
Neem alleen al haar user icon, een foto van een geestelijk gehandicapte. Iemand die ook maar een greintje verstand en fatsoen heeft, doet dat niet.
Ik mag dat lelijke wicht gewoon niet.
quote:Nee hoor, ik post ook heel positief over BB-ers
Op zondag 21 oktober 2001 23:16 schreef Nyrem het volgende:
Wat een onzin....Dus het is in jouw ogen....maakt niet uit wat je zegt als het maar kritiek is!
quote:juist!
Nou ja ....dat gaat in tegen mn normen en waarden....of het nou over Pris gaat of over wie dan ook!Ik heb wel vaker wat gezegd over reacties op andere BB'rs die in mijn ogen zwaar doelloos waren.
quote:Beste Nyrem, je hebt zelf gepost dat je 'het vriendje van' bent. Als je dat niet had gedaan had ik je ook die titel niet gegeven. In feite roep je over jezelf af wat we ook met de BB-bewoners doen, kritiek geven, hetzij positief, hetzij negatief.
En ik weet dat je dit nu graag zo'n draai wil geven dat het wordt "vriendje pris" tegen " het fokforum"
maar dan heb je pech...
Ik lees hier al een tijdje mee en zit hier nu ook al een tijdje. ALs je ff mn hystory opent zul je zien dat ik ook ergens anders post....en ook met kritiek op onzinkritiek!![]()
quote:Wat een onzin, sorry hoor. Maar ik zal het nooit meer doen.
ps: ik vind je aanhef .....beetje kinderachtig...semi-formeel doen
quote:omdat ik vooral jou wat normen en waarden wil bijbrengen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 21 oktober 2001 23:21 schreef Beatrice het volgende:[..]
Waarom doe jij dat dan wel?
quote:Jij wel blijkbaar.
Op zondag 21 oktober 2001 23:20 schreef Nyrem het volgende:
nee want FOk neemt ze niet serieus.
quote:Dat zal het zijn
Op zondag 21 oktober 2001 23:16 schreef Jappie het volgende:[..]
Jullie zijn niet echt Lampjes he????
Nyrem kan de kritiek op Priscella niet aan, that's it.
Okee, ik houd ook niet van ongefundeerde scheldpartijen maar niemand houdt mij tegen om m'n negatieve mening te geven. Dan maar jaloers
Verder kap ik met deze discussie; komen we toch niet uit.
quote:Je hebt heel duidelijk gemaakt dat je een hekel aan Priscella hebt, waarom wil ik niet eens weten want dat interesseert me geen zier, maar je hoeft niet beledigend te doen over een groep mensen die er misschien niet uitzien als Miss/Mister World, maar verder niks fout doen. Uit niets blijkt dat Priscella een foto van een verstandelijk gehandicapte gebruikt, het is niet moeders mooiste qua geldend schoonheidsideaal in de westerse wereld, maar er staat ook niet bij dat het een mens met het syndroom van Down is. Net of elke verstandelijk gehandicapte bij voorbaat lelijk zou zijn.
Op zondag 21 oktober 2001 23:17 schreef Sakura het volgende:
Neem alleen al haar user icon, een foto van een geestelijk gehandicapte. Iemand die ook maar een greintje verstand en fatsoen heeft, doet dat niet.
Ik mag dat lelijke wicht gewoon niet.
Erg lullige opmerking vind ik dit.
-edit- post duidelijker gemaakt -/edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 21-10-2001 23:54]
quote:Dan mag jij mij daarop quoten dat ik hier op FOK als eerste post in een topic gezegd heb dat ik HET vriendje van PRIS ben...
Op zondag 21 oktober 2001 23:21 schreef ElizabethR het volgende:[quote]
Beste Nyrem, je hebt zelf gepost dat je 'het vriendje van' bent. Als je dat niet had gedaan had ik je ook die titel niet gegeven. In feite roep je over jezelf af wat we ook met de BB-bewoners doen, kritiek geven, hetzij positief, hetzij negatief.
dat heb ik dus nooit gedaan...heb alleen wel een vraag daarover beantwoordt!
dus die vlieger gaat ook weer niet op...
(ik zou het eens met wat meer wind proberen)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 21-10-2001 23:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |