Idem. Heb in een breuk gelegen van deze aflevering.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:12 schreef zijle het volgende:
Geweldige aflevering, vooral die offroad dingen
Vrijwel ieder F1-team heeft zijn basis rondom Londen zitten, dus dan is Birmingham niet zo ver weg en ik meen dat vorige week de GP van Silverstone was en TopGear misschien wel wat geritseld heeft met Frank Williams toen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was dat Webber ??? Wanneer nemen ze die studioprogramma's dan wel op ?
Trouwens, die Quads, dan is Jeremy als bijna gepensioneerde verbaasd dat zijn rug het begeeft ...
Dinsdag 20:00 uur BBC 2 (Nederlandse tijd)quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij is de her vanaaf om 20.00 uur, check ff de eerste post in dit topic.
En de kabelquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Beetje jammer die die shitengelsen nog steeds niet op de schotel zitten![]()
Nou krijg ik over een jaar nog eens te zien wat er allemaal speelt op autogebied
Ik woon in een polder waar ze niet eens riool hebbenquote:
En Jeremy kon het niet goed waarderen dat Webber iets meer inzicht in tijden had dan hij..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef -Jean- het volgende:
was weer humor![]()
haha ook Mark Webber met zn shirt wat hij kreeg: I am the STIG![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dinsdag 20:00 uur BBC 2 (Nederlandse tijd)
Lang leve Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15687&item=8323470021&rd=1quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef zijle het volgende:
[afbeelding]
Gratis bij een abonnement op TopGear magazine, maar UK onlyI want one
![]()
maar geen sillhouet op de rug van de t-shirt....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lang leve Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15687&item=8323470021&rd=1
of gewoon even langs de lokale T-shirt drukker wandelen
Ik vond die aflevering vorige maand met de moeders ook heel sterk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef -Jean- het volgende:
was weer humor![]()
haha ook Mark Webber met zn shirt wat hij kreeg: I am the STIG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |