Was dat al omgerekend?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef heijx het volgende:
Ik viel er pas in bij de Panda en de marathonloper (Die liep ff in zijn eentje, zonder hazen, met verkeer om zich heen, een marathon in 2:33)
26 mile en nog wat yards (stuk of 200 of zo?) .. lijkt me redelijk een hele marathonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was dat al omgerekend?
Het was namelijk geen hele marathon he?
In het nieuwe seizoen wanneer Fifth Gear ook een uur gaat duren wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat Tiff maar lekker fifth gear blijven doen, doet ie prima (maar bedenk: fifth gear haalt het bij lange na niet bij Top Gear)
# Three hot convertibles - the Audi TT, Nissan 350Z and Chrysler Crossfire - head to Icelandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Setambre het volgende:
Weet iemand wat er volgende week wordt besproken ?
quote:Well done! The correct answer was Audi TT
Your score: 90 / 100
Well Done! But you need to get out more...
je moet je schamen als je meer dan 2 plaatjes moet omdraaien. too easyquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:48 schreef heijx het volgende:
Naast Carbage hebben ze op de site ook Wot car?![]()
slecht zeg,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef Rio het volgende:
En nee, dat heeft de BBC niet.
Same here, ik vind ,t een waanzinnig gaaf programma, mede door de 3 heren.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldig programma
Hopelijk ga ik het minder vaak vergeten te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |