Als het aantal topics op Fok de maatstaf is, zal de verkoop niet snel gaan. Maar je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zal het snel uitverkocht raken?
Beetje krap bij kas
Maar das zo ver weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Arn0 het volgende:
Mensen die het ervoor over hebben kunnen ze ook in Brussel zien in het Koninklijk Circus, veel kleinere zaal. En ook een bijzonder mooie zaal. Ik denk dat ze volgende keer (in België dan toch) ook in een zaal als HMH staan, dus laatste kans.
In HMH kunnen toch veel meer mensen er van genieten...? Bands als Kasabian kunnen toch niet eeuwig in tenten als Paradiso spelen...?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef Näsenbar het volgende:
Zooo jammer, had ze graag in een paradiso oid gezien.
Arctic Monkeys stonden in juni ook nog in Paradiso en die hebben ook in de HMH gestaan (en groter).quote:Op woensdag 30 november 2011 10:20 schreef Maja het volgende:
[..]
In HMH kunnen toch veel meer mensen er van genieten...? Bands als Kasabian kunnen toch niet eeuwig in tenten als Paradiso spelen...?
Hoewel ik natuurlijk ook liever een optreden zie in Paradiso..
Mooi, dan kan Kasabian 'n volgende keer in Paradiso.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Kijana het volgende:
[..]
Arctic Monkeys stonden in juni ook nog in Paradiso en die hebben ook in de HMH gestaan (en groter).
Dat is waar, maar als het in zo'n sfeerloze setting als de HMH moet dan hoeft het niet voor mij, ik ben er vorig jaar bij interpol helemaal op afgeknapt. Volgens mij waren ze twee jaar geleden na het uitbrengen van west ryder nog in tivoliquote:Op woensdag 30 november 2011 10:20 schreef Maja het volgende:
[..]
In HMH kunnen toch veel meer mensen er van genieten...? Bands als Kasabian kunnen toch niet eeuwig in tenten als Paradiso spelen...?
Hoewel ik natuurlijk ook liever een optreden zie in Paradiso..
Gisteren heb ik Fleet Foxes in HMH gezien. Van de setting merk je weinig, zaal is namelijk donker. Geluidskwaliteit was verder prima.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als het in zo'n sfeerloze setting als de HMH moet dan hoeft het niet voor mij, ik ben er vorig jaar bij interpol helemaal op afgeknapt. Volgens mij waren ze twee jaar geleden na het uitbrengen van west ryder nog in tivoli
Voor die Britten is dat natuurlijk wel een lekker lang weekendje Amsterdam..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat niet snel uitverkocht raken lijkt me.
In Engeland spelen ze de grote stadions vol en die Britten komen inderdaad graag naar Amsterdam...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Voor die Britten is dat natuurlijk wel een lekker lang weekendje Amsterdam..![]()
Laten we het hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |