abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28713843
Wie weet waar ik op Schiphol moet zijn voor last call vluchten??
Zijn deze ook op internet te vinden?

En heeft er iemand ervaring met een 'last call vakantie' ? Is het echt zoveel goedkoper dan enkele weken van tevoren boeken?

En hoe regelen jullie het met de accomodatie... gewoon ter plekke een hotel binnen lopen en hopen dat je ergens terecht kunt?

Sorry dat ik zoveel vragen in 1 post stel.... maar ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Alvast bedankt!!
pi_28717251
Ltur kan je hiermee van dienst zijn geloof ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 juli 2005 @ 20:54:58 #3
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_28717439
of beetje surfen op intenet. www.vliegwinkel.nl voor tickets of dreizen.nl ofzo. maar volgens mij is hier al ergens een topic over...
No Worries Mate!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:40:31 #4
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28752459
'Last call' vluchten zijn vreselijk duur, je moet echt mazzel hebben wil je een goedkope deal vinden. Vooruit boeken scheelt tot honderden euro's. Morgen naar Madrid kost je bijvoorbeeld rond de ¤900 euro als je het ter plekke op Schiphol wilt regelen.

Zoals al gezegd kun je wel bij Ltur last second pakketreizen vinden, maar dat is dan vlucht+accomodatie, voor een vast aantal dagen.
pi_28754063
Tja, je moet dan dus ook geen bestemming in gedachten hebben maar je laten leiden door wat goedkoop beschikbaar is. Dat zijn inderdaad die pakketreizen.

Zie: Lastminute??
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:45:08 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28755072
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef MrMadMan het volgende:
of beetje surfen op intenet. www.vliegwinkel.nl voor tickets of dreizen.nl ofzo. maar volgens mij is hier al ergens een topic over...
Last call, niet Last minute...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28757144
Last second?
pi_28784972
Ja hoor ie heb je daar dacht ik wel. Je hebt van die mensen die komen bepakt en bezakt op Schiphol aan, zoeken een leuke vakantiebestemming uit en vertrekken meteen. Lijkt me best leuk.

De ene die ik weet zit in Vertrekhal 3, aan één van die ticketbalies van de luchtvaartmaatschapppijen tegenover incheckbalie 23/24. Het is iig erg opvallend, want het bord wat boven de balie hangt is fel paars. Vorig jaar zaten ze er nog, dus kunnen ze er nu ook nog wel zitten

Misschien zijn er ook wel meer van ie las-minute balies, maar die weet ik niet.
pi_28785022
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef MrMadMan het volgende:
Daar heb je geen last call vluchten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')