Het komt wel precies met afmeten. Gebruik je een goede weegschaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef greatgonzo het volgende:
Had gewoon standaard recept van het pak aangehouden (pak+water+boter), stond niets van zout bij, vandaar
Da's een kwestie van je brood voldoende laten afkoelen (toch zeker 2 uur weet ik inmiddels), een goed lang broodmes gebruiken (18 cm is aan de korte kant) en vooral het mes het werk laten doen bij het zagen (dus veel bewegingen maken).quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef greatgonzo het volgende:
Weet iemand of er nog ergens electrische messen in de aanbieding zijn? Met een gewoon mes, snij je toch niet zo snel dunne plakken
Ik nu ook, maar ik bedoel meer die papieren dingen waarin het brood lekkerder blijft. Ook als het nog niet 100% is afgekoeld enzo...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik gebruik diepvrieszakken van de AH.
lol. en met een beetje pech helemaal geen vingers of knokkels.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:32 schreef Bright het volgende:
... en het zorgt ervoor dat je geen zere vingers/handen door het vasthouden van het mes krijgt.
Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat de BM3 een horizontaal bakblik heeft en grotere broden kan bakken dan de BM2 en dat vinden veel mensen een pluspunt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Bij de Marskramer zijn momenteel zowel de AFK BM2 als de BM3 in de aanbieding. De BM2 is als beste getest door Kassa. Kan ik er vanuit gaan dat deze lovende kritiek dan ook wel op zal gaan voor de BM3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |