nee man !quote:Op zondag 20 november 2005 16:11 schreef Vork het volgende:
Je kunt dus alleen witbrood maken als je de timerfunctie gebruikt?
Dan had je de Panasonic moeten kopen. Die heeft een bakje in het deksel dat 'ie zelf open doet als de noten/zaden er in moetenquote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Vork het volgende:
In ieder geval geen noten, pitten en z`denbrood. Of je moet 2,5 uur voor aanvang van vers brood wakker zijn.
quote:Op maandag 21 november 2005 09:22 schreef assepoes het volgende:
Ja. Je moet altijd eerst de vloeibare bestanddelen in de broodbakmachine doen en daarna pas de rest.
Dat doe je ook als het nog een nacht in het apparaat moet zitten en pas om 5 uur 's ochtends de timer laat lopen?quote:Op maandag 21 november 2005 09:25 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik doe het altijd omgekeerd.... Eerst gist onderin, meel erop, en dan zout en suiker en als laatste water.
Dat schijnt beter te zijn voor de keerring bij de kneedhaak, die is dan niet de hele tijd nat. En ik heb altijd prima gerezen brood![]()
Ik werk alleen met de timer.... En altijd de gist onderin en het meel erop en dan het water bovenin. Het water blijft gewoon uren op dat meel staan, het onderste meel vormt een soort laagje en dat blijkt goed te gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef Bright het volgende:
[..]
Dat doe je ook als het nog een nacht in het apparaat moet zitten en pas om 5 uur 's ochtends de timer laat lopen?
Het lijkt me dan dat je gist al aardig aan het afsterven is
Ik weet niet wat voor broodbakmachine je hebt, maar hier valt het brood er gewoon uit, en de kneedhaak blijft in het blik zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef beefcake het volgende:
Hoe krijg ik in vredesnaam het brood uit het blik zonder het brood compleet te slopen?Iemand een gouden tip? Het lijkt wel of de kneedhaken muurvast zitten
.quote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef erik-de-perik het volgende:
hmmm waar kun je zo;n AFK BM-2 kopen...kan hem nergens vinden...
Deze heb ik:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor broodbakmachine je hebt, maar hier valt het brood er gewoon uit, en de kneedhaak blijft in het blik zitten.
Maar een beetje invetten voor het bakken kan wel helpen natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |