abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36255459
Bij Blokker BBM voor E 29,nogwat Lijkt erg op de mijne (ook tig programmas enz. net zo groot)
merk HE.
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:36:25 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36255558
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:28 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik vond de whole wheat wat zuurdesemachtig.
Wel lekker overigens maar idd wat vaster dan "normaal"
Whole wheat is de naam van een bakprogramma bij mij
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36255709
Ooh zo heet geloof ik ook de mix bij Lidl.
Welk soort meel had je?
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:45:06 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36255738
Euhhh.. geen idee eigenlijk Rood met gele verpakking.

Ach, het was een goede kaakspiertraining
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36259533
Ik had nog een paar pakken broodmix staan in de kast dus ik denk gooi eens een lekkker brood in de oven. Heb wel zo'n broodbak ding gekregen ooit eens maar vind de vorm ban het brood niet mooi.
Afijn verpakking open, allemaal beestjes
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:47:23 #281
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_36292110
Bij blokker gisteren de AFK-BM2 gehaald voor E39.

Eerste probeersel was bruinbroodmix voor BBM, aangevuld met een handje zonnebloempitten en een handje pompoenpitten (Allemaal bij de C1000 vandaan). Kwam een perfect broodje uit de machine. Mooi hoog, luchtig en erg lekker

Verder kon ik natuurlijk niet wachten en moest het brood direct uit de machine aangesneden worden. Ik heb een zeer scherp vleesmes gebruikt, en met erg weinig kracht, maar veel zaagbewegingen heb ik perfecte sneetjes gekregen, nog dampend en heet. Beetje boter erop en smullen
There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_36314910
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef Pilootje het volgende:
Ik had nog een paar pakken broodmix staan in de kast dus ik denk gooi eens een lekkker brood in de oven. Heb wel zo'n broodbak ding gekregen ooit eens maar vind de vorm ban het brood niet mooi.
Afijn verpakking open, allemaal beestjes
Getverpielekes. . . . .
@ tmoose schijnt wel de beste te zijn he? die je hebt gekocht.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:04:32 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_36318756
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef kabouter.muts het volgende:

[..]

Getverpielekes. . . . .
Nee, Panasonic is de beste. Maar de AFK is een goede betaalbare.
The love you take is equal to the love you make.
pi_36320409
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef kabouter.muts het volgende:

[..]

Getverpielekes. . . . .
Te lang bewaard op een verkeerde plek.
pi_36398802
Ik heb een algemene vraag. Hoe kan je het beste het brood verwerken als je programma klaar is. Moet je altijd een uur verwarmen er achter aan laten gaan of is dat alleen als je de timer hebt gebruikt dat het nog lekker warm blijft?
Kan je het brood het beste gelijk als hij klaar is met het programma eruit halen en laten afkoelen of in de bak laten afkoelen?

Had bv gisteravond een brood gebakken en em er snacht in laten zitten om af te koelen, nou dat is niet bevorderlijk voor de korst. Was zacht geworden. Is er nog kans dat ie instort als ie gebakken is en je haalt em er gelijk uit??
pi_36398852
Ik haal het direct uit het blik. En laat het even afkoelen op een rooster.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:19:53 #287
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_36399031
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef kikoooooo het volgende:
Deze week is bij de action zo'n broodsnijmes in de aanbieding voor 1.29

[afbeelding]

Ik heb em net gehaald, mooi lang en scherp mes
waar is dat?
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_36399459
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:13 schreef ymme het volgende:
Ik haal het direct uit het blik. En laat het even afkoelen op een rooster.
Zo doe ik dat ook.
  maandag 27 maart 2006 @ 12:13:28 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_36400548
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:11 schreef xxjosjexx het volgende:
Ik heb een algemene vraag. Hoe kan je het beste het brood verwerken als je programma klaar is. Moet je altijd een uur verwarmen er achter aan laten gaan of is dat alleen als je de timer hebt gebruikt dat het nog lekker warm blijft?
Kan je het brood het beste gelijk als hij klaar is met het programma eruit halen en laten afkoelen of in de bak laten afkoelen?

Had bv gisteravond een brood gebakken en em er snacht in laten zitten om af te koelen, nou dat is niet bevorderlijk voor de korst. Was zacht geworden. Is er nog kans dat ie instort als ie gebakken is en je haalt em er gelijk uit??
Brood kun je eigenlijk pas goed snijden en eten als het is afgekoeld. De functie dat de machine je brood na het bakken nog een uur warm houdt, is dus niet bedoeld om je brood 'lekker warm' te houden. Waar het wel toe dient, heb je zelf ervaren: als je het brood in een afgekoelde broodbakmachine laat zitten, wordt het brood slap door het condens.

Kortom, de warmhoudfunctie is om te voorkomen dat je brood slap wordt. Dus haal je brood uit het blik zodra het klaar is, of in ieder geval in het uur erna, anders wordt je brood slap.
The love you take is equal to the love you make.
pi_36405333
Super bedankt voor jullie reacties, ik weet wat me nu te doen staat!!
pi_36517936
Ik wilde even melden dat ik gister een werelds broodje heb gebakken. Met de mix van AH Tomaat/ kaas heb je een lekker italiaans broodje, waar de tomaat-stokbroden van de italiaan niet tegenop kunnen!!
Met deze mix is het brood ook wat minder nattig dan die van de lidl, dus dat beloofd veel goeds voor de, voor mij nog uit te proberen, andere mixen van de AH!!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:10:29 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36517977
De mixen van de AH vind ik ook erg goed, muv de witbroodmix, die vind ik beduidend minder.

Favoriet is bij mij het krentenbrood
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:56:48 #293
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_36521109
Zo heb gister aaf lekker kaas-uienbrood gemaakt en olijvenbrood (met extra pesto)

Gewoon panini mix wit van de v&d erin gegooid, in de ene heb ik dus geraspte kaas en uien (niet gebakken maar gewoon rauw) en in die andere heb veel olijfjes en 2 grote scheppen pesto gedaan. En bij het kaas-uienbrood 10 minuten voor het brood klaar was heb ik nog wat geraspte kaas en wat ui erop gestrooid

Hier wat foto's:

De machine (van Kruidvat, 25.95)

Links het kaas-uien brood, rechts het olijfbrood:

Links kaas-ui, rechts olijfbrood:

In stukjes gesneden om te smikkelen
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_36599355
Jezus das goeie shit!!!! Mjammie!!!!!
pi_36723017
Wij hebben vanmorgen zo'n AFK BM=2 gekocht en het eerste brood is al bijna burgemeester....Een kaas-uienbrood geprobeerd uit de handleiding en PERFECT en SUPERLEKKKERRR geworden. Nu heb ik alleen 1 vraagje: er zit een toets op waar "teigemenge"op staat en het is ons nogal onduidelijk waar die nou precies voor is...Heb de handleiding zowat binnenste buiten gelezen maar ik kan het niet duidelijk vinden hoor Zal wel dom zijn ofzo...
Nu weten jullie volgens mij allemaal alles van broodbakmachines dus misschien kan iemand reageren en het ons vertellen...Alvast bedankt!
Groetjes, Lonne
LIFE IS A ROLLERCOASTER YOU JUST GOTTA RIDE IT!!!
  donderdag 6 april 2006 @ 22:15:25 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36723056
Volgens mij gewoon deegmaken voor bijvoorbeeld pizzadeeg ofzo. Dan hoef je niet zelf te worstelen .
pi_36723117
Geen idee die zit er bij mij niet op.
Tijd instellen????
pi_36723145
Is die duits???
pi_36723400
Ja er staan duitse toetsen op en in de handleiding wordt het allemaal of in het duits of in het engels aangegeven...Niet echt handig! Maar er staat iets over dat de standaardinstelling knapperig is en dat je door op die toets te drukken dat kan veranderen, maar er staat ook dat je er de instelling van de grootte van het brood mee kan wijzigen. Op het display staan een Romeinse I en II en die wisselt ie als ik op die toets druk.
pi_36723499
En teigemenge is volgens mij Duits voor je hoeveelheid deeg dus ik denk zelf dat het daarvoor is. Maar ik snap niet wat knapperig er nou mee te maken heeft....
Het is aan de rechterkant de middelste toets. Wat voor taal staat er bij jullie op de toetsen dan???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')