Whole wheat is de naam van een bakprogramma bij mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:28 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik vond de whole wheat wat zuurdesemachtig.
Wel lekker overigens maar idd wat vaster dan "normaal"
Getverpielekes. . . . .quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef Pilootje het volgende:
Ik had nog een paar pakken broodmix staan in de kast dus ik denk gooi eens een lekkker brood in de oven. Heb wel zo'n broodbak ding gekregen ooit eens maar vind de vorm ban het brood niet mooi.
Afijn verpakking open, allemaal beestjes
Nee, Panasonic is de beste. Maar de AFK is een goede betaalbare.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Getverpielekes. . . . .
@ tmoose schijnt wel de beste te zijn he? die je hebt gekocht.![]()
Te lang bewaard op een verkeerde plek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Getverpielekes. . . . .
@ tmoose schijnt wel de beste te zijn he? die je hebt gekocht.![]()
waar is dat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef kikoooooo het volgende:
Deze week is bij de action zo'n broodsnijmes in de aanbieding voor 1.29
[afbeelding]
Ik heb em net gehaald, mooi lang en scherp mes
Zo doe ik dat ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:13 schreef ymme het volgende:
Ik haal het direct uit het blik. En laat het even afkoelen op een rooster.
Brood kun je eigenlijk pas goed snijden en eten als het is afgekoeld. De functie dat de machine je brood na het bakken nog een uur warm houdt, is dus niet bedoeld om je brood 'lekker warm' te houden. Waar het wel toe dient, heb je zelf ervaren: als je het brood in een afgekoelde broodbakmachine laat zitten, wordt het brood slap door het condens.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:11 schreef xxjosjexx het volgende:
Ik heb een algemene vraag. Hoe kan je het beste het brood verwerken als je programma klaar is. Moet je altijd een uur verwarmen er achter aan laten gaan of is dat alleen als je de timer hebt gebruikt dat het nog lekker warm blijft?
Kan je het brood het beste gelijk als hij klaar is met het programma eruit halen en laten afkoelen of in de bak laten afkoelen?
Had bv gisteravond een brood gebakken en em er snacht in laten zitten om af te koelen, nou dat is niet bevorderlijk voor de korst. Was zacht geworden. Is er nog kans dat ie instort als ie gebakken is en je haalt em er gelijk uit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |