IQ=Intelligentie Quotientquote:Op maandag 11 juli 2005 15:13 schreef babba_ het volgende:
[..]
weet je ook wat het allemaal betekend?
Neej, heb niet ruziej met iedereenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:16 schreef Mr-Z het volgende:
Cyfanate vs Fok!
hetzelfde als het vs lettertype is!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
*start paint weer op![]()
welk lettertype had U gewenst meneer?
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:23 schreef CyFanate het volgende:
[..]
IQ=Intelligentie Quotient
EQ=Emotie Quoitient
SQ=Zal waarschijnlijk wel verbastering van EQ zijn, Social Quotient?
QQ= Geen idee![]()
Check je mailquote:Op maandag 11 juli 2005 15:25 schreef babba_ het volgende:
[..]
hetzelfde als het vs lettertype is!dank!
heeel mooi, maar ik wou een *.gif waarin mijn orginele avatar ook nog voorbij kwam... om de beurt dus... kun je dat niet ???quote:
oke.. ik heb nog een kwartiertje.. ff kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef babba_ het volgende:
[..]
heeel mooi, maar ik wou een *.gif waarin mijn orginele avatar ook nog voorbij kwam... om de beurt dus... kun je dat niet ???
kun je eindelijk eens testen of je kunt presteren onder drukquote:Op maandag 11 juli 2005 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oke.. ik heb nog een kwartiertje.. ff kijken wat ik kan doen
check je mailquote:Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
kun je eindelijk eens testen of je kunt presteren onder druk
dank dank dank!quote:
En dat kon je niet zelf.... jij luie hond.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:44 schreef babba_ het volgende:
[..]
dank dank dank!en nu ophouden met stalken op mn mail
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat kon je niet zelf.... jij luie hond.
http://www.creabit.com/gif/quote:Op maandag 11 juli 2005 15:48 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee ik heb het druk... druk druk druk!
is er ook een site waar je gewoon *.gif ANIMATIE kan maken oid? of GRATIZ programma
nee dat was vroegah..quote:Op maandag 11 juli 2005 15:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://www.creabit.com/gif/
En zoeken is je ook al te min zie ik.....
Te druk met F5' en???
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:27 schreef babba_ het volgende:
[..]
en jij vindt jezelf slim!
als je de post leest waarin QQ het eerst genoemd wordt en je hebt een beetje inbeeldend vermogen dan is het toch duidelijk dat dat voor Quote Quotient staat
QQ wordt maar in 1 post vermeld door MIJ dus als jij in je lijstje QQ vermeld, betekend dat logischerwijs dat jij die post (niet goed) hebt gelezen.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:56 schreef CyFanate het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik alle posts hier lees alvorens te reageren?
Damn jullie denken???quote:Op maandag 11 juli 2005 15:56 schreef CyFanate het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik alle posts hier lees alvorens te reageren?
ik niet hoor, daar heb ik MR-Z ook voorquote:
Beter!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:59 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik niet hoor, daar heb ik MR-Z ook voor
wat gebruik je nu weer voor een moeilijke woordenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef CyFanate het volgende:
@snelljelle: In jouw bekrompen wereldje wel ja
Ik vind de reacties van babba_ veel leuker, jij bent te serieus.....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Ja, jammer voor jou, maar er zijn idd mensen op deze wereld die het wel kunnen
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat gebruik je nu weer voor een moeilijke woorden
even serieus.. terugkomend op een paar posts terug... is het mogelijk je naam te laten veranderen door een mod.. ik vind die _ maar irritant eigenlijk... en ik zie Babba (zonder onderscore) toch nooit...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van babba_ veel leuker, jij bent te serieus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |