in je laatste puntje heb je gedeeltelijk gelijk, maar dat komt voornamelijk omdat dit meer een iedereen vs cyfanate is geworden, dus ik kan niet op alle posts reageren waarin je het met andere aan de stok hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Neem het woordenboek en zoek het begrip haat op. Haat heb ik niet, gewoon een afkeer voor sommige mensen. Teveel vroeger met de verkeerde kanten in aanraking gekomen. Mag ik. Zo niet: Ik doe het lekker toch.
Punt2: Complete onzin dat je zegt dat ik met andere dingen ben begonnen. Het jammere van deze discussie is dat er anderen mee bemoeien en zij veelal opeens andere opmerkingen tussendoor gooien waar wij op reageren en waardoor wij geleidelijk aan van het oorspronkelijke onderwerp (wat was dat eigenlijk) afwijken. Beiden schuld, niet uitgeluld, alleen bljf ik erbij dat ik wel op alle reacties reageer en jij ernstig selectief er in blijft.
oke prima dat jij dat vindt, maar een minder capabel iemand verdiend dus bij jou geen respect?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor iemand die 4 jaar ouder is. Kan ik wel hebben, maar dan moet ie enige inhoud hebben. En dat is iets wat ik bij jou nog niet heb kunnen ontdekken.
je begrijpt me verkeerd, ik bedoelde gewoon een minder capabel iemand in het algemeen. (niet mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef CyFanate het volgende:
Bovendien. Wat is minder capabel: Dat is behoorlijk suggestief. Sterker nog: Als je het hardop zegt ben je ronduit arrogant. Ik heb nooit gezegt dat ik jou minder capabel vindt. Op het punt van het voeren van een discussie en het aanbrengen van argumenten vindi k jou minder sterk. Maar er zullen genoeg punten zijn waar jij veel sterker op bent dan ik (misschien weet jij wel heeel veel van kernfysica, ik noem maar een dwarsstraat. dan lul jij me natuurlijk zo uit)
Elkaar afzeiken dus.. Daar is Fok! groot door gewordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef CyFanate het volgende:
Ja weet je wat het probleem met deze discussie is? Er ligt geen vast onderwerp waarvan we elkaar moeten zien te overtuigen. Dus een debat is dit niet te noemen, eerder gewoonweg reageren op dingen en kijken hoe het afloopt.
ow ik dacht van topics waarin je een plaatje ging pimpen met paintquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Elkaar afzeiken dus.. Daar is Fok! groot door geworden![]()
Nee dat jaagt alleen maar de minder creatieve users wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:29 schreef babba_ het volgende:
[..]
ow ik dacht van topics waarin je een plaatje ging pimpen met paint
ik denk toch dat je niet een heel topic moet gaan wachten met het inbrengen van een nieuwe auto, want het schiet niet echt op hehquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee dat jaagt alleen maar de minder creatieve users weg![]()
er is totaal geen haastquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik denk toch dat je niet een heel topic moet gaan wachten met het inbrengen van een nieuwe auto, want het schiet niet echt op heh
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er komt gewoon een deel 2 natuurlijk![]()
je hebt niet de rechten om mijn naam te gebruiken in volgende reeksen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er komt gewoon een deel 2 natuurlijk![]()
leer smileys interpreterenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
je hebt niet de rechten om mijn naam te gebruiken in volgende reeksen!
quote:
iets van 16 ofzo toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nog een paar van zulke idiote reacties en hij is zo dicht
ik ben zo trots op mijn topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nog een paar van zulke idiote reacties en hij is zo dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |