Mmm, dat wil ik wel is zien op Live!.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:31 schreef febster het volgende:
[..]
Corners zijn wel vrij makkelijk, 1 op de 4 ongeveer scoor ik
Ik voeg je toe, even wachtenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mmm, dat wil ik wel is zien op Live!.
Zin in vanmiddag een potje? Mijn Gamertag is Maxx NL
Ben ik het eigenlijk wel mee eens..... daarom vind ik ook dat (en hoop ik dat) fifa 2006 veel beter zal zijn dan 2005quote:Op maandag 11 juli 2005 15:04 schreef speknek het volgende:
Ik heb bij FIFA om een of andere reden nooit het gevoel dat ik zelf speel. Als je een andere kant opdrukt dan zet hij altijd nog twee stappen extra, je kunt de keeper niet besturen, als je de bal af wil pakken moet je maar ongeveer tegen je tegenstander aanlopen en button bashen, enzovoorts. Daar komt dan nog bij dat je medespelers zich als een zak hooi gedragen. Het complete veld, medespelers en tegenspelers incluis, schuift gewoon op zodra je loopt, waardoor de meeste vormen van tactiek weinig uithalen; uiteindelijk staan ze allemaal nog op dezelfde plek, maar dan op een ander gedeelte van het veld.
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2005 15:14 schreef Tali-banaan het volgende:
Hoi. Ik vind PES een leuk spel. Fifa speel ik al jaren niet meer.
idemquote:Op maandag 11 juli 2005 15:14 schreef Tali-banaan het volgende:
Hoi. Ik vind PES een leuk spel. Fifa speel ik al jaren niet meer.
ja!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb je bij PES ook echt nagemaakte shirts ?
Ja das overmacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:28 schreef Kaap het volgende:
Ik zeg Fifa 2006, PES 4 is er niet voor de GC. PES 5 komt ook niet op de GC dus tja, beetje jammer.
Damn.... dus ik moet direct kopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:40 schreef Tali-banaan het volgende:
Je kan PES5 niet eens proberen, want er is no try![]()
Das wel erg kort door de bocht. Je zult toch vast wel een onderbouwing hebben ipv 2 simpele smiley's?quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das wel erg kort door de bocht. Je zult toch vast wel een onderbouwing hebben ipv 2 simpele smiley's?
Als je het gaat proberen vind je er toch niks aan. PES moet je leren, je kan het niet zomaar oppakken. Als je het een paar weken intensief speelt begin je het al door te krijgen en dan word het pas leuk!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja das overmacht.
Ik zal overigens PES5 wel proberen zodra het uitkomt en dan ff zien of ik toch PES5 maar eens het voordeel van de twijfel ga geven. Uiteraard komt FIFA 2006 wel in de collectie!
Overtuig je vrienden is dat ze PES moeten halen, gaat niks boven een potje 2 vs 2 bij PESquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef hesselmid het volgende:
PES vind ik een heel goed spel, maar al mijn vrienden spelen Fifa wat ook erg leuk is en een voetbalspel gaat voor mij voornamelijk om de multiplayer. Fifa dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |