gek dat je er niet aan kunt wennen he, als ie nog niet uit isquote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef Rekkie het volgende:
Ik zelf zeg FIFA 2006.
Das puur gevoel en ik kan er beter mee worden dan PES 5.
Op 1 of andere manier wen ik niet aan PES 5
4 bedoel jequote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef Rekkie het volgende:
Ik zelf zeg FIFA 2006.
Das puur gevoel en ik kan er beter mee worden dan PES 5.
Op 1 of andere manier wen ik niet aan PES 5
Jeetje.... moeilijk te begrijpen he dat ik hier vorige delen mee bedoel!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
gek dat je er niet aan kunt wennen he, als ie nog niet uit is![]()
Ja had ik in het begin ook, maar dat vind ik juist fijn, Fifa is voor mij echt te makkelijk... en na een half jaar oefenen ben ik dan eindelijk de hoogste moeilijkheidsgraad (6 sterren) van PES aangekomen en dat geeft gewoon veel voldoening als je dan bv Frankrijk met een 4-1 van het veld tiktquote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef Rekkie het volgende:
In 2005 heb ik altijd realistische uitslagen....
Bij PES 4 verlies ik voortdurend.... ik heb werkelijk nog geen 1 wedstrijd gewonnen
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef TheSorrow het volgende:
Enne sorry hoor Rekkie, maar voor iemand van jou leeftijd vind ik dat je je verdomd kinder8ig gedraagt
Sorry dat ik me heb vergist. Hiermee heb ik helaas aangetoond dat ik menselijk ben.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:26 schreef leolinedance het volgende:
mên, open dan een Fifa2005 vs PES4 topic![]()
klopt, de vrije trappen in PES4 zijn moeilijk! De corners daarintegen gaan wel goedquote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind PES persoonlijk beter, zoals ik al gezegd had, t leukste van fifa is de vrije trappen en corners, voor de rest is het (imo) pleuris sloom.
PES kan wel verbeteringen krijgen zoals een duikende keeper die op de doellijn blijft hangen,terwijl je normaal met bal en al t doel in vliegt, tzelfde op de 16 meter lijn, normaal ga je er dik overheen, met pes blijven ze erop hangen...
Vrij trappen van die afstand probeer ik juist heel kort voor te geven en dan in te koppen, en vanaf langere afstanden gewoon een langere voorzetquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
klopt, de vrije trappen in PES4 zijn moeilijk! De corners daarintegen gaan wel goed
1 tip voor een vrije trap randje 16. pijltje naar boven inhouden, lange hoek richten, ongeveer halve schietbalk en een beetje geluk hebben![]()
Je jaagt hem vol gas de kruising in![]()
ik ook ongeveer 1:4 . zin in een potje online trouwens? dan moet je je msn ff geven.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:31 schreef febster het volgende:
[..]
Vrij trappen van die afstand probeer ik juist heel kort voor te geven en dan in te koppen, en vanaf langere afstanden gewoon een langere voorzet
Corners zijn wel vrij makkelijk, 1 op de 4 ongeveer scoor ik
Is goed, maar dikke kans dat ik online best hard zuigquote:Op maandag 11 juli 2005 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ik ook ongeveer 1:4 . zin in een potje online trouwens? dan moet je je msn ff geven.
Tja ik ben toch echt die-hard voetbal fan.... echt in hart en nieren.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:33 schreef HomerJ het volgende:
PES is denk ik ook meer voor de Die-hard voetbalfan en harcore gamer. Fifa meer voor de Causal gamer/voetballer
oei, ik speel op de pcquote:Op maandag 11 juli 2005 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Is goed, maar dikke kans dat ik online best hard zuigmaar msn staat in mijn profiel enzo
en mijn xbox gamer tag is hetzelfde als mijn fok! naam
Je kunt het proberen natuurlijk..... misschien zorgen jullie wel voor een revolutie in het online-gamenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oei, ik speel op de pc![]()
dan kunnen we zeker niet online tegen elkaar?
onder het motto, niet geschoten is altijd mis!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt het proberen natuurlijk..... misschien zorgen jullie wel voor een revolutie in het online-gamen![]()
Met de volgende generatie moet dat wel lukken neem ik aan, helaas nu nog nietquote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt het proberen natuurlijk..... misschien zorgen jullie wel voor een revolutie in het online-gamen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |