abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28708594
wie heeft nog meer ervaringen met werken bij bijv. Randstad?????
pi_28805306
pi_41518657
Hmm, ik mag binnenkort ook 'op gesprek' bij Randstad voor een baan als intercedent. Bedankt voor de tips alhier; ik vroeg me bijvoorbeeld alvast af hoe te verschijnen: casual of klassiek.
Iemand nog nieuwere tips?
pi_45389078
Morgen een gesprek bij Start, voor een stage. Ben erg benieuwd. .
This post is gonna be legendary!
pi_45389592
ik ben tijdje terug op gesprek geweest bij randstad (zie ook dit topic: intercedent vs. makelaar
ben afgewezen.. randstad stelt erg hoge eisen, vooral op commercieel gebied... voor de rest dacht ze dat ik t wel aan zou kunnen, maar dat ik op het commerciele vlak net niet genoeg lef zou hebben...
en aangezien ze juist behoefte hebben aan mensen die op commercieel vlak erg goed zijn kwam ik niet in aanmerking..

ze adviseerden me wel om het eens te proberen bij een ander uitzendburo waar de nadruk minder ligt op de commerciele kant
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_45390277
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef droomkoningin het volgende:
ik ben tijdje terug op gesprek geweest bij randstad (zie ook dit topic: ]http://forum.fok.nl/topic/956134/3/50#45388979]
ze adviseerden me wel om het eens te proberen bij een ander uitzendburo waar de nadruk minder ligt op de commerciele kant
Tempo-Team komt altijd iets 'socialer' over op mij, al schijnt het onderdeel van Randstad te zijn.
pi_45393393
Overigens heb ik vandaag een telefoongesprek met een manager van een uitzendbureau gehad, wel aardige vent alleen erg hard en direct.

Deze vertelde me dat tussen nu en de komende 2 a 3 jaar je 'dienstverlenende kwaliteiten' veel belangrijker zijn in deze branche, dan je commerciele kwaliteiten. Ideaal voor mijzelf dus, nu 2 a 3 jaar in de uitzendbranche en als die weer wat harder wordt, een socialere functie zoeken (b.v. CWI) met de ervaring die je opgedaan hebt.
pi_45396251
Ik denk dat dat komt omdat er meer vraag komt vanuit de markt, je hoeft er dus zelf minder voor te doen. Ideaal moment om er te gaan werken, over 1,5 jaar te switchen naar een werkgever met een beter salaris en waar je niet afhankelijk bent van de markt of je wel of niet commercieel moet zijn.
pi_45417266
Als je bij een uitzendbureau wilt werken, zou ik Randstad kiezen. Het is geloof ik het UZB met het grootste marktaandeel in NL. Binnen de holding zijn er vele mogelijkheden om door te groeien vanuit de functie van intercedent. Je krijgt ook vanaf het begin af aan al veel trainingen.

De selectieprocedure om aangenomen te worden is wel erg streng (aantal gesprekken, assesment met psycholoog, capaciteitentest).
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:27:21 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_45417318
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 06:07 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat er meer vraag komt vanuit de markt, je hoeft er dus zelf minder voor te doen. Ideaal moment om er te gaan werken, over 1,5 jaar te switchen naar een werkgever met een beter salaris en waar je niet afhankelijk bent van de markt of je wel of niet commercieel moet zijn.
Klopt .

Het is een leuke startersfunctie .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')