Lotion en reinigingsmelk gebruik ik zelf nooit, omdat die mijn huid niet schoon genoeg maken. En ik vind het gevoel dat ik heb na het gebruik van lotion erg vies.
Dit is mijn "schema":
Morgen: teatrea wasgel, dan een lichte dagcreme (Dove)
Avond: teatrea wasgel, om de dag, of als mijn huid erg droog is de teatrea dag/nacht-creme.
Zo'n twee keer per week gebruik ik 's avonds de teatree-scrub, en dan de teatree dag/nachtcreme.
Voor mijn huid heb ik ontdekt dat het belangrijk is om toch af en toe een nachtcreme te gebruiken. Mijn huid wordt anders veel te droog en gaat dan uiteraard weer megaveel talg aanmaken. De nachtcreme moet wel echt licht zijn en niet vettend ofzo, want dan heb ik meteen weer bulten.
Pukkels heb ik nog wel af en toe, maar die stip ik dan aan met Inderm (=op recept van arts). Maar je zou dan best de tonic stift kunnen gebruiken of aanstippen met de behandelingsolie van teatree.
Oh en ergggg lekker vind ik de nieuwe maskertjes van Kruidvat. Ze kosten zo'n 75 cent voor twee (van die pakjes). Daar heb je er eentje bij die je opdoet, laat drogen en dan van je gezicht moet trekken. Niet te vaak doen, want het pelt echt een laagje van je gezicht volgens mij, maar wel lekker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."