abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32056966
Ze hebben tea tree olie wel vaker bij de Lidl in de aanbieding gehad. Het is pure olie en is een koopje voor die prijs.
  maandag 7 november 2005 @ 23:42:04 #152
107521 Furia
snoopy weer
pi_32073984
Vandaag ook maar eens de teatree dag en nachtcreme gekocht Na al die positieve ervaringen hier! Nu alleen eerst mijn andere creme opmaken
pi_32158166
Heeft iemand ook ervaring met de tea-tree cremes van De Tuinen?
pi_32335504
ik heb die creme ook van kruidvat teatree dag en nacht creme.. Ik vind hem wel stinken eigenlijk ....maar hij doet zn werk wel goed
pi_32863184
Ff een flinke schop. De teatree creme werkt echt super bij mij. Scrub gebruik ik om de dag ( 's avonds) en elke dag 's avonds een flinke klodder creme in mijn gezicht

Passieve acne is echt stukken minder! De Normaderm van Vichy gebruik ik altijd 's morgens, en 's avonds dus om en om met de scrubcreme.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_32865499
dus je gebruikt en de Vichy Normaderm anti imperfectioncs dagcreme.. en de dag en nacht creme van tea tree??

ik gebruik nu alleen 1 creme.. hoorde dat dat het beste was.. of iig beter dan verschillende producten simultaan te gebruiken
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:37:23 #157
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_32865585
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:26 schreef peksin het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met de tea-tree cremes van De Tuinen?
Ja, die heb ik gehad. Potje weggegooid, vond hem erg vettig, liet een laagje achter.
Die van de Kruidvat vind ik veel fijner.
pi_32866940
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef flexlexie het volgende:
dus je gebruikt en de Vichy Normaderm anti imperfectioncs dagcreme.. en de dag en nacht creme van tea tree??

ik gebruik nu alleen 1 creme.. hoorde dat dat het beste was.. of iig beter dan verschillende producten simultaan te gebruiken
Nee dagcreme van Normaderm smeert niet fatsoenlijk uit.

Mijn schema:
's Morgens: wassen met Vichy Normaderm wasgel, daarna Dove dagcreme
s' Avonds: scrubben met teatree scrub Kruidvat of wassen met Vichy Normaderm wasgel (om de dag wissel ik) daarna een flinke klodder teatree-dag/nacht creme van het Kruidvat. Om mijn ogen doe ik ogenzooi (weet 't merk niet meer) omdat ik 29 ben en geen rimpels wil daar

Ik heb nog nooit gehoord dat je geen verschillende produkten tegelijk mag gebruiken. Bij mij maakte het nooit uit, heb tijden alleen maar Dr. v/d Hoog gewassen en gesmeerd, hielp allemaal niks.

Tot ik de Normaderm ging gebruiken, toen ging het stukken beter, maar de passieve acne (kleine bultjes zonder kopje) is pas echt flink minder geworden sinds ik consequent dat tea tree spul gebruik.

Ik heb heus nog wel eens een puist, maar dan is het er maar eentje die niet zo smerig diep zit dat je je hele gezicht tot moes moet duwen om 'm eruit te krijgen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_32868960
Okee.. ik gebruik nu slechts alleen de lijn van de tea tree... maar heb nu net weer Vichy normaderm gekocht.. ga toch maar eens kijken hoe het gaat als ik ze om en om ga gebruiken....

vond stiekem vichy beter bij mij werken dan tea tree... ik had iig een lekkere gave en gladde huid
pi_32877290
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:45 schreef flexlexie het volgende:
Okee.. ik gebruik nu slechts alleen de lijn van de tea tree... maar heb nu net weer Vichy normaderm gekocht.. ga toch maar eens kijken hoe het gaat als ik ze om en om ga gebruiken....

vond stiekem vichy beter bij mij werken dan tea tree... ik had iig een lekkere gave en gladde huid
Daarom durf ik dus niet de Normaderm te vervangen door de wasgel van de teatree lijn Bij mij werkt de Normaderm echt heel goed, ik heb het idee dat de dag/nachtcreme van teatree net dat beetje extra 'ontsmetten' doet. De scrub maakt mijn huid ook lekker zacht trouwens, maar ja, die mag je eigenlijk maar 1-2 keer per week gebruiken. Dus daar moet ik ook mee gaan uitkijken.
pi_32877439
Oja ik was vandaag uit eten met vriendje. Ineens een hand in mijn gezicht Woooo je huid is echt zacht! En hij ziet er ook super uit, zo goed heeft ie er nog nooit uitgezien!

Zit het dus niet alleen in m'n hoofd dat het inderdaad helpt Hij wilde meteen weten waar ik het haal en wat het kost
pi_32878064
koel.. lekker toch dat anderen het zien dat je er beter uitziet!!

hoor ook regelmatig nu van mijn zus dat ik nu echt goed uitzie, en dus straal ik ook meer! werkt 2 kanten uit natuurlijk!

ik gebruik de wasgel van teatree, ben er wel tevreden mee.. niet die van Vichy , nooit geprobeert, maar na jouw verhaal zal ik het gaan overwegen om xtje die facewash (?) van Vichy te gaan halen...
pi_32878417
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef flexlexie het volgende:
koel.. lekker toch dat anderen het zien dat je er beter uitziet!!

hoor ook regelmatig nu van mijn zus dat ik nu echt goed uitzie, en dus straal ik ook meer! werkt 2 kanten uit natuurlijk!

ik gebruik de wasgel van teatree, ben er wel tevreden mee.. niet die van Vichy , nooit geprobeert, maar na jouw verhaal zal ik het gaan overwegen om xtje die facewash (?) van Vichy te gaan halen...
Ja is facewash Ze hebben ook lotion, maar ik vind dat zelf niet fijn. Hij is wel redelijk duur (11,50 euro)(overigens kreeg je bij de internetapotheek Dr. Jones o.i.d. korting, maar die site ligt eruit ) Ik doe met een fles gemiddeld wel 3 maanden ofzo, je hebt per keer maar 1x pompen nodig. En dan gebruik ik 'm dus 's ochtends en 's avonds. En erna wel een creme ofzo in je gezicht doen, je krijgt best een trekkerig gevoel ervan. Maar dan kun je dus de teatree creme erin doen.
pi_32879139
Mmmm... klinkt goed allemaal....
ik gebruik dus alleen de Vichy normaderm creme...
gebruik soms ook de zuiverde face wash van de hema.. vindt ik ook wel goed in principe.. doet zn werk wel prima..
Volgende keer maar de face wash van Vichy nemen, laat je het resultaat wel weten

maarja.. ik vind teatree spul van kruidvat ook wel topspul voor een lekker laag prijsje!
pi_34196829
Momenteel weer in de aanbieding bij het Kruidvat.

pi_36121618
Hm - Syrena, door jouw verhaal ga ik nu toch ook twijfelen of ik misschien de wasgel van Vichy toch weer moet gaan aanschaffen... Ik had daar wel altijd een veel schoner gevoel bij als bij de teatree wasgel. Maar ik kan me niet herinneren of het nou ook echt meer hielp tegen m'n puistjes. Moet m'n eigen berichten maar eens gaan teruglezen! lol
Ik ben sinds vorige week ook aan de Dianepil tegen de puistjes, als dat helpt en ik heb er verder ook geen klachten bij (mijn pil-tolerantie-geschiedenis is niet zo best) dan stop ik accuut met de teatree lijn denk ik. Ik vind het verder wel fijn spul, maar ik zou toch graag iets hebben dat gewoon een beetje lekker ruikt...

Het enige wat ik van de teatree lijn (kruidvat) wel oké vind ruiken is het masker, dat is wel lekker fris opzich. Gelukkig trekt de créme wel snel in, die lucht blijft niet hangen ofzo. De prijs is natuurlijk ook een groot voordeel...
pi_36137282
Ik vind de testree creme dus helemaal super Ok, lekker ruiken vind ik het niet, maar ik heb een vette huid en sinds ik die creme voor de vette huid gebruik heb ik er geen last meer van Kga binnenkort ook maar eens kijken voor de rest van de lijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:30:02 #168
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40202216
Gebruiken jullie de Tea Tree Lijn ook nog steeds? Ik gebruik hem inmiddels al weer een tijdje en ben nog steeds hardstikke tevreden.
pi_40799050
TTO wel, maar de hele tea tree lijn niet, alleen de scrubcréme. Ben toch weer terug gegaan naar Vichy Normaderm. Vind het wel heel jammer dat het masker niet meer verkocht word, die zou ik anders zeker nog gebruiken!
pi_40822506
Ik gebruik alleen de olie voor op mijn gezicht.
pi_42332637
Er is die dag en nachtcreme, waar opstaat dat er teatree inzit, en je hebt pure teatree olie.

wat nou als je wat olie bij de creme gooit, goed mixed, en dan als creme gebruikt?? Dat is de concentratie teatree in de creme stuk hoger en denk dat eht resultaat ook beter zal zijn.

Heg iig halve potje creme met half flesje olie vermengt... en gebruik het nu pas 3 dagen, maar denk wel dat het een goed mixje is! afwachten maar.....
pi_42334380
Hmz, ik hoorde vandaag van een meiske dat die creme ook gebruikte, tot ze een keer uitging en het met een blacklight heel erg schijn op te lichten, resultaat: allerlei rare vlekken in je gezicht. Het is dus geen handige creme als je veel uitgaat!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:47:05 #173
3542 Gia
User under construction
pi_42335658
Onze zonen stonden op vakantie onder de zonne-allergie bultjes. Ik denk: Daar helpt vast die teatree oil wel tegen.
Je had ze moeten horen hoe ze tekeer gingen. Scheen dus onwijs te branden, en ik had er maar heel weinig van gebruikt.
pi_53572775
Hoi,

Ik heb een erg onzuivere huid. Ik heb best veel producten tegen een onzuivere huid maar ik weet niet goed wanneer ik wat moet gebruiken en in welke volgorde enzo. Ik kan ook niet best alles gebruiken 2x per dag, want dat zou erg lang duren.

Ik heb deze producten:

Garnier pure schuimende wasgel
Garnier pure lotion
Garnier pure zuiverende pads
Kruidvat tea tree behandelingsolie
Kruidvat tea tree scrubcreme
Kruidvat tea tree dag- en nachtcreme
Hema creme tegen onzuiverheden
Hema tonic stift

Nou is mijn vraag:
Wanneer moet ik wat gebruiken en in welke volgorde en hoevaak per dag/week??

Alvast bedankt,

Nadie
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:38:06 #175
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_53573894
Mijn ervaring is dat je het beste alles van 1lijn kan gebruiken. Dsu niet merken combineren.

Probeer de gehele lijn van de kruidvat teatree eens 2 weken. En probeer die lijn van garnier eens 2 weken.

Kijken wat je het beste bevalt, en dat dan voortzetten.
Succes
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')