quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef flexlexie het volgende:dus je gebruikt en de Vichy Normaderm anti imperfectioncs dagcreme.. en de dag en nacht creme van tea tree??
ik gebruik nu alleen 1 creme.. hoorde dat dat het beste was.. of iig beter dan verschillende producten simultaan te gebruiken
Nee dagcreme van Normaderm smeert niet fatsoenlijk uit.
Mijn schema:
's Morgens: wassen met Vichy Normaderm wasgel, daarna Dove dagcreme
s' Avonds: scrubben met teatree scrub Kruidvat of wassen met Vichy Normaderm wasgel (om de dag wissel ik) daarna een flinke klodder teatree-dag/nacht creme van het Kruidvat. Om mijn ogen doe ik ogenzooi (weet 't merk niet meer) omdat ik 29 ben en geen rimpels wil daar
![]()
Ik heb nog nooit gehoord dat je geen verschillende produkten tegelijk mag gebruiken. Bij mij maakte het nooit uit, heb tijden alleen maar Dr. v/d Hoog gewassen en gesmeerd, hielp allemaal niks.
Tot ik de Normaderm ging gebruiken, toen ging het stukken beter, maar de passieve acne (kleine bultjes zonder kopje) is pas echt flink minder geworden sinds ik consequent dat tea tree spul gebruik.
Ik heb heus nog wel eens een puist, maar dan is het er maar eentje die niet zo smerig diep zit dat je je hele gezicht tot moes moet duwen om 'm eruit te krijgen.