Ja, die heb ik gehad. Potje weggegooid, vond hem erg vettig, liet een laagje achter.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:26 schreef peksin het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met de tea-tree cremes van De Tuinen?
Nee dagcreme van Normaderm smeert niet fatsoenlijk uit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef flexlexie het volgende:
dus je gebruikt en de Vichy Normaderm anti imperfectioncs dagcreme.. en de dag en nacht creme van tea tree??
ik gebruik nu alleen 1 creme.. hoorde dat dat het beste was.. of iig beter dan verschillende producten simultaan te gebruiken
Daarom durf ik dus niet de Normaderm te vervangen door de wasgel van de teatree lijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:45 schreef flexlexie het volgende:
Okee.. ik gebruik nu slechts alleen de lijn van de tea tree... maar heb nu net weer Vichy normaderm gekocht.. ga toch maar eens kijken hoe het gaat als ik ze om en om ga gebruiken....
vond stiekem vichy beter bij mij werken dan tea tree... ik had iig een lekkere gave en gladde huid
Ja is facewashquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef flexlexie het volgende:
koel.. lekker toch dat anderen het zien dat je er beter uitziet!!
hoor ook regelmatig nu van mijn zus dat ik nu echt goed uitzie, en dus straal ik ook meer! werkt 2 kanten uit natuurlijk!
ik gebruik de wasgel van teatree, ben er wel tevreden mee.. niet die van Vichy , nooit geprobeert, maar na jouw verhaal zal ik het gaan overwegen om xtje die facewash (?) van Vichy te gaan halen...
Ja, voor dat geld kun je het altijd proberen he, voor nog geen 10 euro heb je alle producten die je nodig hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef Chicolate het volgende:
... na al die enthousiaste reacties hier vandaag toch maar even naar de stad gegaan ... heb zelf een zeer onrustige huid (pubertijd enzo) en dat werd laatste tijd steeds erger ... ik ben nu een potje scrub en een flesje wasgel rijker. Daarstraks even geprobeerd ... mn huid is inderdaad heel zacht nu (maar dat heb ik bij een andere wasgel ook, en daar kreeg ik juist meer puisten van) en het is echt lekker goedkoopOh en het voelt nu eens niet trekkerig, dus dat is al een positief punt
Denk wel dat dit gaat werken en dat ik erg blij ben hier toch even gekeken te hebben![]()
Ghehe dat wilde ik dus ook al doen ... maar mijn oude fles met pompje is helaas nog niet leeg ... en daar zit nog best veel in, misschien komende dagen maar afwisselen, of op laten maken door mn moeder ofzo ...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:50 schreef Syrena het volgende:
Gisteren ook nieuwe waslotion gescoordAlleen de fles waar het in zit vind ik onhandig. Mijn Normaderm was net op, dus heb ik dat pompflesje uitgespoeld en de teatree erin gegoten. Paste precies (allebei 200 ml). Nu kan ik beter doseren dan met de oude fles.
Klopt..o.a. kleimasker en aardbeienmasker..quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef lucky_birdie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ze bij t kruidvat ooit verschillende soorten maskertjes in een tube hadden...
ik kan ze ook niet meer vinden bij kruidvatquote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Klopt..o.a. kleimasker en aardbeienmasker..
hoe duur was die gel ongveer ?quote:Op zondag 18 november 2007 08:16 schreef Miam het volgende:
ik heb gistermiddag de tea tree deep cleasing gel van de tuinen gekocht.
Ben benieuwd.
Kruidvat was zo druk dus daar ben ik niet eens binnen geweest.
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.quote:Op zondag 18 november 2007 13:34 schreef oorsnot het volgende:
[..]
hoe duur was die gel ongveer ?
gezien al die posiieve reacties ga ik morgen ook meer eens langs de kruidvat voor wat TeaTree stuff![]()
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro.quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.
Mijn huidje voelt echt zacht aan, nu al!![]()
oh scrub moet ik nog halen! ik denk dat ik die kruidvat variant haal aangezien die tochquote:Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro.(aangezien hij het over Kruidvat had, en Tea Tree spul daarvandaan wilde halen)
Bij mij lijkt het nog niet echt te werken. Ben ook te lui om de wasgel iedere avond te doen, maar de scrub wel trouw 2x per week. Ga vanaf vandaag maar weer eens goed proberen minder lui met wasgel te zijn, is weer tijd van de maand om flink onrustig huid te hebben en dat is te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |