Zeg maar gerust dat het stinkt. Maar het werkt wel.quote:Op zondag 25 september 2005 14:07 schreef Dinamiet het volgende:
Ik moest ¤1.99 geven voor n flesje teatree lotion voor reiniging van t gezicht (make up etc)..
T ruikt wel vreemd moet ik zeggen..
Het kost al geen drol!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef schatje het volgende:
Bij het Kruidvat is vanaf 4 t/m 8 oktober het 2e product van de natuurcosmetica voor de halve prijs.
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:08 schreef MaLo het volgende:
Ik ben meer van de echt cremige luchtjes, of snoepachtige zoete geurtjes, voor mijn huidverzorgingsproducten. Als je dan overstapt op tea tree, is dat echt een schock voor je neus
Ik heb er nog niks tegen gevonden. De Normaderm van Vichy maakt het een ietsiepietsie minder. Het enige wat bij mij helpt is af en toe de tijd ervoor nemen en die dingen uitduwen. De meesten gaan dan bij mij weg, de rest gaan dan pas echt goed ontstekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Werkt Tea tree ook goed tegen passieve acné (kleine bultjes op de huid maar die niet ontsteken en dus niet een puistje vormen)? Ik zoek al heel lang daar iets voor maar ik kan niet echt iets vinden wat helpt zonder dat ik huidirritatie krijg.
Ik werd afgelopen week doorverwezen naar de Douglas omdat ze daar iets hadden waar je instantly een gladde huid van kreeg zonder kleine bultjes. Alleen toen ik bij de Douglas was begreep die vrouw totaal niet wat ik bedoelde en adviseerde me het standaard 's ochtends en 's avonds het gezicht reinigen aan..![]()
Welke is dat precies en hoeveel kost het?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen!
Ik vind t ook wel lekker ruiken. Wat echt stinkt is de nachtcreme van de Hema, die tegen roodheid van ex-pukkels. Het werkt supergoed, maar mijn moeder vraagt elke keer of het soms bedorven is, zo stinkt t. Komt door 1 of andere olie.
Wat raar aangezien het deze week dus in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef flexlexie het volgende:
Vandaagde strad in geweest, en bij 2 verschillende winkels van de Kruidvat geweest. Bij geen van beide hadden ze tea-tree....
eind van de week nog maar eens probern..
*Badkamerkastje loopt*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Welke is dat precies en hoeveel kost het?
Dit is vreselijk herkenbaar helaas. Ik kan er ook niet vanaf blijven. Op een of andere manier gaat dat niet. Normaderm van Vichy wou ik al eens gaan proberen alleen toen had ik op een forum gelezen dat het helemaal niks hielp en toen heb ik het maar niet gekocht (het is ook vrij prijzig spul).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb er nog niks tegen gevonden. De Normaderm van Vichy maakt het een ietsiepietsie minder. Het enige wat bij mij helpt is af en toe de tijd ervoor nemen en die dingen uitduwen. De meesten gaan dan bij mij weg, de rest gaan dan pas echt goed ontsteken![]()
Ik weet niet wat er gebeurd als ik er gewoon vanaf blijf, dat is nog nooit gelukt. En ik weet pas welke gaan ontsteken als ik eraan zit te prutsen![]()
Hier hetzelfde: twee Kruidvatten geprobeerd en beide geen tea-tree meer.. Morgen maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef flexlexie het volgende:
Vandaagde strad in geweest, en bij 2 verschillende winkels van de Kruidvat geweest. Bij geen van beide hadden ze tea-tree....
eind van de week nog maar eens probern..
Maar het werkt wel? Want dan neem ik die stank voor liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
*Badkamerkastje loopt*
De herstellende nachtcreme, normale en gemengde huid, de blauwe code, 2/7 (roze is gevoelige huid). Geen idee wat ie kostte, dacht niet zo veel.
Maar hij stinkt echt
Ik las in het krantje gisteren de onrustwekkende zin: vernieuwde formule....in de vertrouwde glazen potjes....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:39 schreef flutterbye het volgende:
Hm, ik vind het ook niet echt stinken. Maar het is wel een duidelijk aanwezige geur idd! Al blijft hij ook niet echt hangen, toch? (Ik heb nog geen TTO-créme geprobeerd, dus misschien daarbij wel...)
Bij 'mijn' kruidvat ook nog steeds niks nieuws gezien... Er hangt wel een kaartje bij met "vernieuwde verzorgingslijn" oid erop, en met plaatjes van de nieuwe verpakkingen ( is er nou eigenlijk wel iets veranderd behalve wat kleurtjes???) maar geen nieuwe producten te bekennen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |