Ik hoop het ook niet, anders ben ik verdoemt tot veel duurdere dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef Syrena het volgende:
Ze gaan toch niet ook de TeaTree scrubcreme van het eigen merk uit het assortiment halen?!
AARRGGH!
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:08 schreef RedRoses het volgende:
Ik snap best dat ze de verpakkingen willen veranderen, want deze waren ook echt lelijk. Maar toch jammer dat de inhoud van de verpakkingen erop achteruit gaat..
Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:33 schreef Syrena het volgende:
OEH, schiet me net te binnen, zouden ze die olie niet bij de Trekpleister hebben? Dat is toch ook een Kruidvatachtig iets?
Ben ik laatst geweest, ze hadden er 2 mensen nodig om te ontdekken dat ze niet eens wisten wat het was. Fijn, dat geniale winkelpersoneel in sommige zakenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:33 schreef Syrena het volgende:
OEH, schiet me net te binnen, zouden ze die olie niet bij de Trekpleister hebben? Dat is toch ook een Kruidvatachtig iets?
Als ik het goed heb gaat dat inderdaad zo komen te staan. Een gedeelte van die potjes richting bodylotionquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:21 schreef schatje het volgende:
Ik heb het zien staan bij mijn lokale Kruidvat. Echter wel op een andere plek. Bij de bodylotion enzo, helemaal onderaan het schap. Daar stonden ook nog wat andere dingetjes ervan.
Voor de olie moet je naar de afdeling etherische oliën. Da's niet waar al die Tea Tree verzorgingsproducten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef miki het volgende:
Ik heb vanalles van Tea Tree gezien bij de Kruidvat, maar geen olie. Toen maar naar de tuinen gegaan, waar ze óók veel van Tea Tree hadden, maar wederom geen olie. Wel was de Tea Trea voetencrème in de aanbieding (van 5 euro naar 2.99 meen ik). Toen heb ik maar een klein potje Tea Tree balsem gekocht, eens kijken hoe dat werkt!
WAT?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ze hebben hun heerlijke roze lippenbalsem dus ook goed verkloot, niet alleen een nieuwe verpakking maar ook de inhoud veranderd. Nu smeert het helemaal niet lekker meer, tis net zo'n vieze Labello![]()
Ze weten dus helemaal niet wat ze doen volgens mij.
vet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:58 schreef Furia het volgende:
WAar gebruiken jullie dat dan voor? Ik heb ook wel n flesje van t kruidvat maar vind het maar erg vette troep...
Ik wilde wachten tot ze hun vernieuwde huismerk hebben, en ze dan aanklagen als mijn teatreescrub ook maar 1% veranderd is van samenstelling...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef Vivi het volgende:
Ik vind dat we Kruidvat met z'n allen moeten gaan mailen waar ze mee bezig zijn
duh, het is olie...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Furia het volgende:
ja, die echte olie heb ik het over.. dat is berevet!
Je moet daar voor 15 euro bestellen willen ze iets leveren, gratis. Maar ik wil heus wel verzendkosten betalen dan, maar dat doen ze niet? Kan ik net zo goed dat flesje bij de Tuinen halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef moussy het volgende:
2,99 voor 20 ml bij online shopping van schlecker, ff zoeken onder theeboomolie
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef schatje het volgende:
Zoals ik in het een andere topic zei, de nieuwe Tea Tree lijn van het Kruidvat ligt week 39 in de winkels.
dan heb ik het nog net uitgehouden met mijn oude potjesquote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef schatje het volgende:
Zoals ik in het een andere topic zei, de nieuwe Tea Tree lijn van het Kruidvat ligt week 39 in de winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |