abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 09:49:30 #1
94510 BillGates
Me postcount!
pi_28699886
Het kruitvat heeft die kleine flesjes teatree olie uit het assortiment gehaald

ze waren goedkoop, 1.75 ofzo.. veel goedkoper dan bij een reformhuis ofzo dus (waar je tegen de 6 euro betaalt). Nu wilde ik graag weten of soortgelijke flesjes ergens anders tegen eenzelfde prijs te koop zijn.

bedankt alvast !
  maandag 11 juli 2005 @ 09:59:53 #2
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28700049
wat is teatree olie?
  maandag 11 juli 2005 @ 10:14:27 #3
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_28700331
Teatree
latijnse/botanische naam:
Melaleuca alternifolia
andere namen/synoniemen:
Tea-tree, Ti tree, ti-trol, melasol

plantenfamilie:
Myrtaceae - Mirtefamilie

Gebruik:
bad
verdampen
massage
mond spoelen

Veiligheidsvoorschrift:
niet giftig
irriteert niet
kan in enkel geval sensibiliserend zijn
Mengt goed met:
lavandin
lavendel
scharlei
rozemarijn
eikenmos
den
cananga
geranium
marjolein
oliën van specerijen;
vooral kruidnagel
en nootmuskaat

Werking:
Huid
Abcessen, acne, zwemmerseczeem, blaren, brandwonden, huiduitslag (luiereczeem), roos, herpes, insektenbeten, vette huid, puistjes, wratten, geïnfecteerde wonden

Bloedsomloop/spieren/gewrichten
Spierpijn, reuma, verstuikingen en verrekkingen.

Ademhaling
Astma, bronchitis, slijmvliesontsteking, hoesten, sinusitus, tuberculose, kinkhoest.

Urogenitaalsysteem
Spruw, vaginitis, blaasontsteking, jeuk

Immuunsysteem
Verkoudheid, koorts, influenza (griep), infectieziekten als waterpokken
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_28700426
Als Kuidvat het niet meer heeft, kun je je begeven naar je lokale "de Tuinen van....."
pi_28700678
Da's verrekte handig spul zeg..., moet ik ook wat van inslaan!
pi_28700782
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef marsterretje het volgende:
Als Kuidvat het niet meer heeft, kun je je begeven naar je lokale "de Tuinen van....."
Die zijn meestal ook lekker aan de prijzige kant met hun spullen
Kun je Kruidvat niet mailen? Misschien was de lading toevallig op, of hebben ze ze verplaatst.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28700909
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:59 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is teatree olie?
Wat is Kruitvat ?
pi_28700941
kruidvat dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28700961
Ja kut idd. Ik had het net ontdekt en nu is t idd uit t assortiment. Goedkoopste wat ik tot nu toe kon vinden was idd 6,50 ofzo.
  maandag 11 juli 2005 @ 10:48:22 #10
94510 BillGates
Me postcount!
pi_28701035
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die zijn meestal ook lekker aan de prijzige kant met hun spullen
Kun je Kruidvat niet mailen? Misschien was de lading toevallig op, of hebben ze ze verplaatst.
ik heb zon 4 verschillende vestigingen bezocht, en ze hebben het nergens meer.. het is echt uit het assortiment gehaald.

en ja, die 'tuinen van' enzo zijn gewoon schreeuwend duur, dat zei ik al in de OP
pi_28701053
Je kan mailen via de site http://www.kruidvat.nl linksonderin staat Klantenservice.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 juli 2005 @ 10:52:43 #12
94510 BillGates
Me postcount!
pi_28701139
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Syrena het volgende:
Je kan mailen via de site http://www.kruidvat.nl linksonderin staat Klantenservice.
ja dank je wel voor de moeite hoor, maar dacht je dat ik het niet zelf al had gevraagd?
het is gewoon uit het assortiment gehaald. klaar.

daarom ook mijn vraag in de OP; Waar kan ik het nu goedkoop halen?
pi_28701176
je kan bij de tuinen kijken of een willekeurige andere natuurdrogisterij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 juli 2005 @ 11:23:47 #14
83645 Andoire
... .. ...
pi_28701873
Kruidvat is echt slecht bezig, een tijd geleden hebben ze ook hun PCLE creme uit het assortiment gehaald En de enige PCLE creme die ik ken is die van Biodermal, 25 euro voor een mini potje
Die van Kruidvat was evengoed, en was maar 3 euro of zo

Tea tree kan je ook kopen bij de Body shop (is wel verdund, kost 5 euro) en bij de Etos heb je pure teatree olie van Thursday Plantation. Je betaalt dan wel bijna 15 euro voor 25 ml, maar je doet er wel lang mee (en het is niet verdund!).
Bij de Tuinen verkopen ze het ook inderdaad...
Maar het is wel allemaal een stuk duurder dan Kruidvat indd.
Что было, то прошло..
  maandag 11 juli 2005 @ 11:58:14 #15
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_28702787
In sommige plaatsen heb je in plaats van een Tuin van... Reformwinkel Erica, daar hebben ze het ook, maar idd wel duurder. Body Shop heeft het ook.

Ik heb wel ergens begrepen dat 'tie van het Kruidvat wel verdund was, in tegenstelling tot die van de Tuinen of Erica.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  maandag 11 juli 2005 @ 15:56:32 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_28708941

Tea tree van Chi is zeker weten 100%, o.a. te koop bij de Tuinen .

Ontopic: Ik denk niet dat je het goedkoper zal vinden dan 6 a 7 euro

Misschien dat andere vestigingen van het Kruidvat nog wat hebben staan.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 07:45:18 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28727607
bij de lidl hebben ze het een enkel keertje in de aanbieding.
pi_28792374
Ik heb pas nog een flesje gekocht bij Kruidvat! Maar het was idd het laatste flesje wat er stond... Vervelend, ik heb dat spul echt altijd in huis, heb niet zo'n zin om er zoveel voor te gaan betalen...
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2005 @ 10:46:06 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_28793633
2,99 voor 20 ml bij online shopping van schlecker, ff zoeken onder theeboomolie

[ Bericht 7% gewijzigd door moussy op 14-07-2005 10:54:11 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:35:12 #20
94510 BillGates
Me postcount!
pi_28795150
hey, bedankt voor de reacties

Ik ga zeker de schlecker bekijken, heel goed!

Gisteren heb ik nog een kruidvat gevonden waar ze nog 5 flesjes teatree hadcden, die heb ik allemaal mara ingeslagen. Lijkt erop overigens of ze alles van hun huismerk eruit gooien, de rest van de vakjes begonnen ook leeg te raken (je weet wel, de bruine glazen flesjes/potjes met gelig etiket)

slecht bezig die kruidvat idd. erg rommelige winkels ook de laatste tijd, aldi ziet er nog verzorgder uit.
pi_28799454
Kruidvat gaat het inderdaad uit het assortiment halen. Het enige wat blijft staan is wat er nu bij de bodylotions staat.

Trekpleister en savers is ook van A.S. Watson misschien dat ze nog van die olie daar hebben?
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:52:15 #22
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28802149
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:35 schreef BillGates het volgende:
hey, bedankt voor de reacties

Ik ga zeker de schlecker bekijken, heel goed!

Gisteren heb ik nog een kruidvat gevonden waar ze nog 5 flesjes teatree hadcden, die heb ik allemaal mara ingeslagen. Lijkt erop overigens of ze alles van hun huismerk eruit gooien, de rest van de vakjes begonnen ook leeg te raken (je weet wel, de bruine glazen flesjes/potjes met gelig etiket)

slecht bezig die kruidvat idd. erg rommelige winkels ook de laatste tijd, aldi ziet er nog verzorgder uit.
Ooit aan gedacht dat er ook mensen zijn die het niet kopen. Dat jij het koopt wil niet zeggen dat het spul goed verkocht word,... alleen maar omdat jij het wel wilt kopen en het geweldig vindt. Als hij goed liep dan is kruidvat niet dom om hem er dan uit te gooien. Ze weten heel goed wat ze doen
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_28802339
Ze gaan toch niet ook de TeaTree scrubcreme van het eigen merk uit het assortiment halen?!
AARRGGH!
pi_28802416
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:52 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Ooit aan gedacht dat er ook mensen zijn die het niet kopen. Dat jij het koopt wil niet zeggen dat het spul goed verkocht word,... alleen maar omdat jij het wel wilt kopen en het geweldig vindt. Als hij goed liep dan is kruidvat niet dom om hem er dan uit te gooien. Ze weten heel goed wat ze doen
Nou, dat vraag ik me af. Ze moeten hun huismerk gewoon beter promoten, want dat ze die olie hadden wist ik bijvoorbeeld niet en ik ben wel degelijk geinteresseerd om het te kopen! Hetzelfde geldt voor de PCLE-crème, weet je wat die van Biodermal kost?!

Maar ja, beide dus uit het assortiment.
En ze hebben hun heerlijke roze lippenbalsem dus ook goed verkloot, niet alleen een nieuwe verpakking maar ook de inhoud veranderd. Nu smeert het helemaal niet lekker meer, tis net zo'n vieze Labello

Ze weten dus helemaal niet wat ze doen volgens mij.
pi_28802649
Ik snap best dat ze de verpakkingen willen veranderen, want deze waren ook echt lelijk. Maar toch jammer dat de inhoud van de verpakkingen erop achteruit gaat..
Pom.. Pom.. Tiedom..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')