Die zijn meestal ook lekker aan de prijzige kant met hun spullenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef marsterretje het volgende:
Als Kuidvat het niet meer heeft, kun je je begeven naar je lokale "de Tuinen van....."
Wat is Kruitvat ?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:59 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is teatree olie?
ik heb zon 4 verschillende vestigingen bezocht, en ze hebben het nergens meer.. het is echt uit het assortiment gehaald.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook lekker aan de prijzige kant met hun spullen![]()
Kun je Kruidvat niet mailen? Misschien was de lading toevallig op, of hebben ze ze verplaatst.
ja dank je wel voor de moeite hoor, maar dacht je dat ik het niet zelf al had gevraagd?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Syrena het volgende:
Je kan mailen via de site http://www.kruidvat.nl linksonderin staat Klantenservice.
Ooit aan gedacht dat er ook mensen zijn die het niet kopen. Dat jij het koopt wil niet zeggen dat het spul goed verkocht word,... alleen maar omdat jij het wel wilt kopen en het geweldig vindt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:35 schreef BillGates het volgende:
hey, bedankt voor de reacties
Ik ga zeker de schlecker bekijken, heel goed!
Gisteren heb ik nog een kruidvat gevonden waar ze nog 5 flesjes teatree hadcden, die heb ik allemaal mara ingeslagen. Lijkt erop overigens of ze alles van hun huismerk eruit gooien, de rest van de vakjes begonnen ook leeg te raken (je weet wel, de bruine glazen flesjes/potjes met gelig etiket)
slecht bezig die kruidvat idd. erg rommelige winkels ook de laatste tijd, aldi ziet er nog verzorgder uit.
Nou, dat vraag ik me af. Ze moeten hun huismerk gewoon beter promoten, want dat ze die olie hadden wist ik bijvoorbeeld niet en ik ben wel degelijk geinteresseerd om het te kopen! Hetzelfde geldt voor de PCLE-crème, weet je wat die van Biodermal kost?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:52 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat er ook mensen zijn die het niet kopen. Dat jij het koopt wil niet zeggen dat het spul goed verkocht word,... alleen maar omdat jij het wel wilt kopen en het geweldig vindt.Als hij goed liep dan is kruidvat niet dom om hem er dan uit te gooien. Ze weten heel goed wat ze doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |