pfff, leek wel of ik gek werd vanacht...
waanzinnig vage droom gehad.... en elke keer als ik wakker werd ging ik zodra ik weer in slaap viel gewoon verder...
ik was bij een uitreking voor filmprijzen in nederland, maar je kon daar best moeilijk binnenkomen, dus was ik verkleed. (ik was echter niet de enige met dat idee), en we stonden met zn allen op een toren, net om de hoek waar de prijzen werden uitgereikt. Toen zag ik allerlei mensen (security?) bij de toren komen en ik zag iets waar een nucliair teken op stond. ik voelde dat het foute boel was dus ging weg van de toren. ik kreeg toen door dat die security? bezig was met geestelijk gehandycapten bij elkaar te krijgen in die toren (voor nuclaire proeven?).
dus ik liep snel weg.
totdat iemand wees naar mij en schreeuwde dat ik er ook bij hoorde. ik begon te zingen, ga de hoek om richting die filmprijzen, en dat hele publiek begint mee te zingen... dus ik denk, mooi, nu kunnen ze me niet meer vinden. ik loop verder door en ga in een portiek staan. daar komt een man naar buiten en die vraagt of ik net in de toren was. ik ontken alles en houd me van de domme. de man gaat weer naar binnen. maar een minuut later kom tie terug en zegt hij dat ie niet van leugenaars houd. ik wordt mee naar binnen genomen, een wenteltrap af en opgesloten in een kleine 5 hoekige kamer. de man laat me een tijd alleen in het donker. dan komt hij terug, gooit een asbak leeg op de grond en legt een zak snoep op het tafeltje wat net in de kamer pas. ik moet van hem eerst de sigarettenas opeten en mag daarna 2 snoepjes eten (zover komt het trouwens niet)
Hij zegt dat hij niet alleen werkt maar dat er zo iemand komt om hem af te lossen. ze kunnen me allebei vermoorden, maar ze kunnen me ook loslaten, ze begrijpen elkaars beslissing. daarna verteld de man hoe zijn vorige ontvoeringen altijd op brute moorden uitliepen. (opsluiten in een zak en dan levend in brand steken)
daarna droom ik dat ik het bovenstaande heb gedroomd en dat ik vanmorgen door een willekeuring meisje ben gevonden in een dorp hier 15 km vandaan. ik was helemaal in de war. ik kan me echter hier niets van herrinneren.
het volgende dat ik droom is dat ik naar aanleiding van al het bovenstaande ben opgenomen in een besloten inrichting.
jammergenoeg kan ik me van het laatste stuk nog maar vrij weinig herinneren. Al hoewel ik weet dat ik over dat stuk al vaker gedroomd heb…