Ik ken jullie alleen van nickname, niet van gezicht... sorry. Dat komt de 25e welquote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij mag het filmpje nóg een keer bekijken.
ik kon alleen jou, waxx, vlarp, xman en blub ontdekken.. toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij mag ook nog een keer opnieuw kijken.
kijk maar nickelodeonquote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat wat?! Ik weet dat ie een nieuwe "serie" gaat opnemen maar reclame heb ik nog niet gezien... hoe laat, tussen welke programma's en is het ook online te bewonderen?
Thanks for the tip. Maar die ondertitel verwijst daar wel naar, jaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk maar nickelodeon't was er vanmiddag iig op..
Neh moest voor straf de strandbedden opruimen, omdat hij niet bij ons een Icetea wilde drinken.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
NEH, dat is Niet Eens Homo, maar diegene wenst anoniem te blijven
Olaf?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
NEH, dat is Niet Eens Homo, maar diegene wenst anoniem te blijven
*zucht*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
Jij gebruikt nooit captionsHeeeel irritant
Had jij die dagopbrengst nou nog gejat trouwens?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neh moest voor straf de strandbedden opruimen, omdat hij niet bij ons een Icetea wilde drinken.
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksquote:
dat was een kadootje toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Had jij die dagopbrengst nou nog gejat trouwens?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
Dankjewel XMN8R jij ook!![]()
Slaap lekker, was net te laat
Ken de fotoboeken van uw [homo]'s.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksIk zou dus niet weten wie Maarten is, Hicham weet ik nog net wel en Yost heb ik ook wel es voorbij zien komen... ja, en Wax natuurlijk
Maar goed, het zegt me allemaal niet zoveer zonder nicks en/of avatars
Ik vind al die nicknames erbij zetten zo nerd-achtig overkomenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksIk zou dus niet weten wie Maarten is, Hicham weet ik nog net wel en Yost heb ik ook wel es voorbij zien komen... ja, en Wax natuurlijk
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |