Alleen LIF. Te druk dit jaar om Idols erbij te doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
P.s. Schatje.. waar ben je tegenwoordig? Je komt ook niet in IDO 3
bronquote:New Coldplay album within 12 months?
Chris Martin is keen to release a new Coldplay album within the next twelve months.
The singer has admitted that he wasn't satisfied with the quality of current album X&Y, and feels that the group were rushed into releasing it by EMI.
"A lot of the songs we had written for X&Y didn't make it on to the final album and looking back at them now, they certainly should have done," Chris told the Daily Star.
"By the time we had to pick what was and wasn't going on, it was very late in the day and a lot of the best songs have never been played since. It means X&Y wasn't as good as it could or should have been, I'm afraid.
"How You See The World is one of those songs. It will probably appear on an album next year with other ones that we left off."
http://www.nme.com/news/coldplay/22214quote:The show will be broadcast in April to coincide with the release of the band's next single, 'The Hardest Part'.
Goede plaat is dat! persoonlijk vind ik Coldplay - A Message erg gaaf, en ik hoop dat die plaat nog een keer als single wordt uitgebracht.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef mrkanarie het volgende:
De nieuwe single wordt trouwens The Hardest Part.
[..]
http://www.nme.com/news/coldplay/22214
uuhhm ik was er al bang voor. A Message is dus bij mij The hardest Part. De audio titels zijn helemaal in de war geschopt. Maar The hardest part is dus ook de plaat die ik al een tijdje op mijn MP3 speler draai, goede plaat is het.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede plaat is dat! persoonlijk vind ik Coldplay - A Message erg gaaf, en ik hoop dat die plaat nog een keer als single wordt uitgebracht.![]()
What If is imho juist een van de drie mooiste songs van de cd, samen met Twisted Logic en White Shadows. Je kan er zo heerlijk mee meeloeien...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef J0YR1D3R het volgende:
The Hardest Part vind ik samen met What If een van de mindere nummers eigenlijk..
quote:New single
The Hardest Part will be the fourth single to be taken from X&Y. The single will be released in April -watch the website for more info.
Of gewoon allemaal 'nieuwe' nummers, die verdacht veel lijken op de oude hitsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een Best Of album met 2 nieuwe nummers![]()
dat heb ik ook. het is steeds een ander nummer wat ik vaak luister.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef evert het volgende:
hoe meer ik luister, hoe meer ik X&Y waardeer. Fix you is mijn favoriet geworden. Eerst was het Square One. Talk is ook briljant.
ik luister heel veel naar de glastonbury opnamen, dan hoor je pas hoe goed de nummers zijn!
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
Of gewoon allemaal 'nieuwe' nummers, die verdacht veel lijken op de oude hits
Een beetje X&Y deel 2 dus
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef evert het volgende:
hoe meer ik luister, hoe meer ik X&Y waardeer
Talk vind ik eigenlijk niet zo meer, heb hem denk teveel gehoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef evert het volgende:
hoe meer ik luister, hoe meer ik X&Y waardeer. Fix you is mijn favoriet geworden. Eerst was het Square One. Talk is ook briljant.
Ik ook, echt geweldigquote:ik luister heel veel naar de glastonbury opnamen, dan hoor je pas hoe goed de nummers zijn!
Idd.. weet het niet.. dat stelletje vind ik maarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:03 schreef mrkanarie het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ardest_Part.wmv.html
Dé clip bij 'The Hardest Part'.
Alleen jammer dat ook hún kwaliteit om zeep wordt geholpen door het geld en de drang om groot te worden.quote:Op zondag 10 september 2006 13:00 schreef highway101 het volgende:
Coldplay - één van de weinige kwaliteitsbands van tegenwoordig vind ik.
Laten we maar zeggen dat hier de meningen over verdeelt zijn..quote:Op zondag 10 september 2006 13:00 schreef highway101 het volgende:
Coldplay - één van de weinige kwaliteitsbands van tegenwoordig vind ik.
Geen hekel, wel een aversie tegen Chris, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef GLO het volgende:
[..]Dat is precies hoe X&Y werkt. Volgens mij hebben heel veel mensen dat. Het is een schoolvoorbeeld van een groeiplaat. Volgens mij is dat ook de reden van een deel van de slechte kritieken (het andere deel is afkomstig van lieden die gewoon een hekel aan Coldplay hebben)
voorlopig niet denk ik. Het is net jaartje geleden en ze hebben flinke wereldtour gedaan. Volgens mij namen ze ook eerst een break toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Die4iT het volgende:
weet iemand wanneer coldplay weer gaat beginnen met een tour en in NL komt?
Album heb ik ook, is het wel een officieel album? Maar wel erg goed, leuke nummers.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:39 schreef floppie86 het volgende:
Ik zie iets op internet gelekt van coldplay dat "Castles" heet, iemand confirmation of dit t echte nieuwe album is of een fake?
edit: Zit nu te luisteren, tis wel echt coldplay dat ik hoor.
edit edit: Lees nu dat een compilatie b-sides is, never mind dus![]()
Om nog even verder te gaan met de discussie. Ik vind eigenlijk dat X&Y niet te vergelijken is met Parachutes en/of A rush of blood.. X&Y klinkt veel professioneler en meer 'af', terwijl Parachutes veel rauwer is. Ik vind X&Y ook minder goed dan Parachutes, maar het zijn wel hele mooi nummers.quote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen hekel, wel een aversie tegen Chris, maar dat is persoonlijk.
Als ik objectief kijk, moet ik echter vaststellen dat ze het niveau van Parachutes op A rush of blood.... zelden nog haalden en op X&Y niet eens meer benaderen..
commerciëler bedoel je?quote:Op maandag 18 september 2006 14:27 schreef Proper_fucked het volgende:
X&Y klinkt veel professioneler en meer 'af'
ik ookquote:Ik vind X&Y ook minder goed dan Parachutes, maar het zijn wel hele mooi nummers.
Ja, misschien wel commerciëler ja.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
commerciëler bedoel je?
[..]
ik ook
Shit zeg, gister nieuw nummer op die cd ontdekt: Poor Me(live), wat-een-geweldig-nummerquote:Op maandag 18 september 2006 15:13 schreef mrkanarie het volgende:
Vind Castles overigens ook niet echt veel-inbrengend, alleen Ladder To The Sun is voor mij nieuw...
ja prachtig nummertje ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Shit zeg, gister nieuw nummer op die cd ontdekt: Poor Me(live), wat-een-geweldig-nummer![]()
![]()
![]()
![]()
Echt weer een heerlijk snoeihard-in-de-auto nummer(snoei-hard-in-de-trein vonden m'n buren niet leuk gister)
mja een "nieuwe" b-sides cd ja, maar ook veel nummers die ook al op AROBSTYH stonden:quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef mark_03 het volgende:
Ik ken wel "A Rush of B-sides to the head", maar Castles is hier een soort van update van?
bron: http://dalsegno.wordpress.com/2006/08/04/repost-coldplay-castles-2006/quote:1. Crest of Waves 2. One I Love 3. No More Keeping My Feet on the Ground 4. Things I Don’t Understand 5. Gold in Them Hills 6. Brothers and Sisters 7. I Ran Away 8. Easy to Please 9. Bigger Stronger 10. For You 11. Pour Me- Live 12. Moses-Live 13. See You Soon-Live 14. Ladder to the Sun-Live 15.Such a Rush
Staan mooie nummers op. Liedje 3, 4, 9, 10, 11 en 14quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:38 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier de achterkant, schitterende foto van chris:
[afbeelding]
hijs al te downloaden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Mooi album. Wanneer komt die uit?
Sorry voor de kick, maar volgens mij is dit de meest actieve Coldplay topic.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hijs al te downloaden.Ik zou het niet weten.
Hij is weer gecancled. Hier is een online petitie van coldplaying.com: http://www.ipetitions.com(...)orontoDVD/index.htmlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef Jaytonism het volgende:
De DVD van 2003 is overigens echt perfectie..
Er zou nog een andere DVD uitkomen had ik gehoord, maar wanneer zou ik niet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |