voorlopig niet denk ik. Het is net jaartje geleden en ze hebben flinke wereldtour gedaan. Volgens mij namen ze ook eerst een break toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Die4iT het volgende:
weet iemand wanneer coldplay weer gaat beginnen met een tour en in NL komt?
Album heb ik ook, is het wel een officieel album? Maar wel erg goed, leuke nummers.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:39 schreef floppie86 het volgende:
Ik zie iets op internet gelekt van coldplay dat "Castles" heet, iemand confirmation of dit t echte nieuwe album is of een fake?
edit: Zit nu te luisteren, tis wel echt coldplay dat ik hoor.
edit edit: Lees nu dat een compilatie b-sides is, never mind dus![]()
Om nog even verder te gaan met de discussie. Ik vind eigenlijk dat X&Y niet te vergelijken is met Parachutes en/of A rush of blood.. X&Y klinkt veel professioneler en meer 'af', terwijl Parachutes veel rauwer is. Ik vind X&Y ook minder goed dan Parachutes, maar het zijn wel hele mooi nummers.quote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen hekel, wel een aversie tegen Chris, maar dat is persoonlijk.
Als ik objectief kijk, moet ik echter vaststellen dat ze het niveau van Parachutes op A rush of blood.... zelden nog haalden en op X&Y niet eens meer benaderen..
commerciëler bedoel je?quote:Op maandag 18 september 2006 14:27 schreef Proper_fucked het volgende:
X&Y klinkt veel professioneler en meer 'af'
ik ookquote:Ik vind X&Y ook minder goed dan Parachutes, maar het zijn wel hele mooi nummers.
Ja, misschien wel commerciëler ja.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
commerciëler bedoel je?
[..]
ik ook
Shit zeg, gister nieuw nummer op die cd ontdekt: Poor Me(live), wat-een-geweldig-nummerquote:Op maandag 18 september 2006 15:13 schreef mrkanarie het volgende:
Vind Castles overigens ook niet echt veel-inbrengend, alleen Ladder To The Sun is voor mij nieuw...
ja prachtig nummertje ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Shit zeg, gister nieuw nummer op die cd ontdekt: Poor Me(live), wat-een-geweldig-nummer![]()
![]()
![]()
![]()
Echt weer een heerlijk snoeihard-in-de-auto nummer(snoei-hard-in-de-trein vonden m'n buren niet leuk gister)
mja een "nieuwe" b-sides cd ja, maar ook veel nummers die ook al op AROBSTYH stonden:quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef mark_03 het volgende:
Ik ken wel "A Rush of B-sides to the head", maar Castles is hier een soort van update van?
bron: http://dalsegno.wordpress.com/2006/08/04/repost-coldplay-castles-2006/quote:1. Crest of Waves 2. One I Love 3. No More Keeping My Feet on the Ground 4. Things I Don’t Understand 5. Gold in Them Hills 6. Brothers and Sisters 7. I Ran Away 8. Easy to Please 9. Bigger Stronger 10. For You 11. Pour Me- Live 12. Moses-Live 13. See You Soon-Live 14. Ladder to the Sun-Live 15.Such a Rush
Staan mooie nummers op. Liedje 3, 4, 9, 10, 11 en 14quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:38 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier de achterkant, schitterende foto van chris:
[afbeelding]
hijs al te downloaden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Mooi album. Wanneer komt die uit?
Sorry voor de kick, maar volgens mij is dit de meest actieve Coldplay topic.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hijs al te downloaden.Ik zou het niet weten.
Hij is weer gecancled. Hier is een online petitie van coldplaying.com: http://www.ipetitions.com(...)orontoDVD/index.htmlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef Jaytonism het volgende:
De DVD van 2003 is overigens echt perfectie..
Er zou nog een andere DVD uitkomen had ik gehoord, maar wanneer zou ik niet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |