Als ik aphex twin maar 1 keer kan aanraken is het goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef ProdigalSon het volgende:
F*ck.. met die line-up is er geen tijd om bier te halen
Ik denk als je dat ongevraagd doet Richard je ook 1 keer zal aanraken ... keihard midden in je gezichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik aphex twin maar 1 keer kan aanraken is het goed![]()
haha vastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik denk als je dat ongevraagd doet Richard je ook 1 keer zal aanraken ... keihard midden in je gezicht
OMG, volgens mij gaat iemand het hier niet overleven als meneer James op het laatste moment ziek wordt en afhaakt ...quote:
Hoe kun dat denken!?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
OMG, volgens mij gaat iemand het hier niet overleven als meneer James op het laatste moment ziek wordt en afhaakt ...
Och ja, da's waar ook. Heel stom van me.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe kun dat denken!?Een god wordt nooit ziek
![]()
"Ze"? FL_Freak is vooralsnog de enige met groupie aspiraties volgens mij.quote:
Ik ben geen groupiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
"Ze"? FL_Freak is vooralsnog de enige met groupie aspiraties volgens mij.
ik dacht dat ie dan in de mic ruft?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef vogelkooi het volgende:
Aphex twin live is toch dat ie met zijn hoofd op zijn synthesizer slaat?
Watte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |