Is het niet standaard zo dat je tegen werkelijk iedereen "hoi" begint te zeggen als je gezopen hebt? Dat, of over iemands schoenen heen kotsen. Veel meer opties zijn er geloof ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef On het volgende:
... ik wil best wel dronken hoi tegen iedereen zeggen ...
Ik heb nog de deur open gedaan tijdens state-x voor 2 mannen die een meisje (die volgens mij iets teveel pillen naar binnen had gewerkt) naar buiten droegen, zo'n heer ben ik wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Weakling het volgende:
[..]
Is het niet standaard zo dat je tegen werkelijk iedereen "hoi" begint te zeggen als je gezopen hebt? Dat, of over iemands schoenen heen kotsen. Veel meer opties zijn er geloof ik niet.
Van 04:00 t/m 04:01, of zoiets, geen idee. Op de site van STRP zal komende tijd wel steeds meer info toegevoegd worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
Hoelaat treed aphex twin dan eigg op zaterdag?
Mee eens en Vibert past weer meer bij Laurent Garnier. Hoewel, Exile in zijn Gabbaret Lounge gedaante past op zaterdag, maar als ik zo naar Family Galaxy luister op zijn MySpace, zou ie weer net zo goed op vrijdag kunnen. Nah ja, maakt me eigenlijk geen bal uit nu ik er over nadenk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Yorrit het volgende:
VS en exile staan op hun myspacen op zaterdag geloof ik..
is ook wel logies
Als ze boards of canada zouden uitnodigen zou ik echt doodvallen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef On het volgende:
Venetian Snares en Aphex Twin op 1 avond.Nu moeten ze Boards of Canada nog even overhalen eindelijk eens een showtje te gaan geven en perfectie is nabij.
Ik denk dat best veel mensen daar op zullen wachten, mja toen ik las dat aphex twin optreed, twijfelde ik geen momentquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:39 schreef Faxie het volgende:
Ik wacht nog heel even de definitieve programmering af, maar ga dan wel een kaartje halen denk ik![]()
BoC's nog gonna happen denk ik
Dat zou te mooi zijn geweest om waar te zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef On het volgende:
Venetian Snares en Aphex Twin op 1 avond.Nu moeten ze Boards of Canada nog even overhalen eindelijk eens een showtje te gaan geven en perfectie is nabij.
Ja echt hequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dat zou te mooi zijn geweest om waar te zijn.
Die je iig op de officiele site kan vinden van STRPquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef ProdigalSon het volgende:
Zoveel goeie namen
Op hoeveel artiesten kunnen we rekenen?
Een mislukte plastisch chirurgische ingreep, waardoor je je gezicht bent kwijt geraakt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:14 schreef FL_Freak het volgende:
moet je trouwens me fotoboek foto kijken, waar denk je dan aan![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:22 schreef Weakling het volgende:
[..]
Een mislukte plastisch chirurgische ingreep, waardoor je je gezicht bent kwijt geraakt?
Jaja, ik weet het ... BoC natuurlijk
Wat betreft hollandse groenten.. wiet zal dat wel niet mogen want: rookverbod in de horeca, broccoli en selderij mogen wel geloof ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef LennartCM het volgende:
Hoe is de drugspolicy op STRP?
Dan heb ik het dus niet over harddrug maar gewone hollandse groente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |