Ja die meuk moet je echt uit japan importeren of zo, als het makkelijk te krijgen was dan had ik hem zowiezo al gehad, favo album ooit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:19 schreef Gehenna het volgende:
ik had een aantal weken weken SAW85-92 op vinyl bestled ergens, en nu kreeg ik van de week een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd werd omdat ie niet meer te krijgen was
*kuch* sowieso *kuch*quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef On het volgende:
[..]
Ja die meuk moet je echt uit japan importeren of zo, als het makkelijk te krijgen was dan had ik hem zowiezo al gehad, favo album ooit.
edit: o wacht je bedoelt die eerste die is makkelijker te krijgen, ik heb hem van vinylvinyl.nl
nee nee. ik ben niet boos.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:44 schreef On het volgende:
[..]
Ah dat word weer een slapeloze nacht uit pure schaamte, ik hoop niet dat je boos op me bent.
Zal ik sowieso doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
nee nee. ik ben niet boos.
Maar zie het als een leermoment
Ga je in je eentje of met vriendenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef On het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is wil ik best wel een biertje doen met wat fokkertjes.
Met een vriend, ben ik ook mee naar Aphex twin op state-x en naar Autechre geweest. Hij hangt hier ook ergens op fok geloof ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je in je eentje of met vrienden?
was je op state-xquote:Op zondag 1 februari 2009 18:23 schreef On het volgende:
[..]
Met een vriend, ben ik ook mee naar Aphex twin op state-x en naar Autechre geweest. Hij hangt hier ook ergens op fok geloof ik.![]()
Meh ... dat is juist een voordeel. Aphex's muziek is niet bedoeld voor sociale bijeenkomsten van een grote groep extraverte mensen, maar voor individuen die anoniem op willen te gaan in een massa van in zichzelf gekeerde einzelgangers.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik misschien alleen ga![]()
Ghihiquote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Weakling het volgende:
[..]
Meh ... dat is juist een voordeel. Aphex's muziek is niet bedoeld voor sociale bijeenkomsten van een grote groep extraverte mensen, maar voor individuen die anoniem op willen te gaan in een massa van in zichzelf gekeerde einzelgangers.
* Weakling probeert een excuus te vinden waarom het niet erg is dat ie zelf ook alleen moet gaan ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |