Ik denk dat ze samen spelen, maar weet het niet zeker, lijkt me welquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef On het volgende:
Speelt Aphex Twin en Hecker letterlijk samen dan? Of wisselen ze af?
Puur samen maar ik vermoed dat hecker meer het visuele gaat verzorgen als ik zo de youtubefilmpjes van 'm bekijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef On het volgende:
Speelt Aphex Twin en Hecker letterlijk samen dan? Of wisselen ze af?
Deze ouwe knar heeft ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een kaartje gekocht. Ben al jaren niet meer uit geweest, laat staan tot 06:00. Misschien lig ik al wel in een hoekje te pitten voordat Richard met zijn optreden begonnen is. Kan iemand me dan ff wakker maken?quote:
Als Hecker aan de slag gaat ben je gelijk wakker. Ik heb naar aanleiding van dit topic een aantal Youtube filmpjes van hem bekeken. Wat een verschrikking zeg, ik kan een hoop hebben maar dit vind ik echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef Weakling het volgende:
Deze ouwe knar heeft ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een kaartje gekocht. Ben al jaren niet meer uit geweest, laat staan tot 06:00. Misschien lig ik al wel in een hoekje te pitten voordat Richard met zijn optreden begonnen is. Kan iemand me dan ff wakker maken?
Nee, ik ook niet, vandaar ook mijn twijfel om te gaan in een eerdere post, maar de aantrekkingskracht van Aphex Twin heeft het toch gewonnen van de ... ehm ... afstotingskracht van Hecker. Ach, ik zie wel. Oordoppen gaan mee, dus als ik het echt niet kan aanhoren doe ik die wel in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef AirwiN het volgende:
Als Hecker aan de slag gaat ben je gelijk wakker. Ik heb naar aanleiding van dit topic een aantal Youtube filmpjes van hem bekeken. Wat een verschrikking zeg, ik kan een hoop hebben maar dit vind ik echt helemaal niks.
Mwah, om het nou een probleem te noemen gaat wat ver, maar ik zou het wel jammer vinden als de set van Aphex met Hecker alleen maar "random" noise scapes zou bevatten. Ik ben wat nostalgisch ingesteld en zou graag die ene keer dat ik Aphex kan bewonderen wat van zijn klassiekers willen horen. Dat is alles. Verder is het inderdaad zoals u het treffend omschrijft: vet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef Yorrit het volgende:
vet toch. snap jullie probleem niet
Hij is braafquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hij is braaf
* Weakling geeft aai over FL_Freak's bolletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |