Hmm, over de toonbank zal je 'm niet meer zien gaan. Op ebay etc kom je 'm nog wel eens sporadisch tegen en dan is het "wat een gek er voor geeft". Kan me herinneren dat ie al eens voor iets in de buurt van 250 euro weg is gegaanquote:Op zondag 18 januari 2009 11:50 schreef Pantheon het volgende:
Voor hoeveel gaat de hele Analord-serie tegenwoordig over de toonbank? Alle platen bedoel ik dan, inclusief dat vette hoesje.
quote:Aphex Twin + Hecker / The Future Sound of London / Jamie Lidell /
Carl Craig / Green Velvet / Afrika Bambaataa / Skream / Benga / Metro
Area / Altern8 / 4Hero / Busy P/ Egyptian Lover / Daniel Bell /
Heartbreak / I-F
Dublime feat. Lee ‘Scratch’ Perry / Scientist / Digital Mystikz
– Coki / Tipper / Kode 9 / Rusko – Debut Live show / Ed Rush and
Optical / Mad Professor / Zion Train / Plastician / Pole
Overkill feat. Modeselektor and Pfadfinderei / Otto Von Schirach /
Beardyman / Clark / Richard Devine / Tim Exile
Subloaded curated by DJ Pinch, feat. DJ Pinch / 2562 / Jamie Vex’d
/ Appleblim / Peverelist / Joker b2b Blazey / MC SGT Pokes
Split and Tilted Disco feat. Robert Hood / Frequency 7 feat Ben Sims
and Surgeon / Redshape / James Ruskin / Colin Dale / Steve Strawberry
/ Alex Downey
Numbers feat. Martyn / Rustie / Hudson Mohawke / Jackmaster
Dynamix II / Dj Godfather and MC Omega / Ulrich Schnauss / Ed
Chamberlain / Global Goon / Rob Hall / Transparent Sound / Ceephax
Acid Crew / Cosmic Force / BassClef / Ital Tek / Lief Ryan / Alexander
Robotnick / Bizzy B / 2 Bad Mice / Dylan b2b Robyn Chaos
Greco-Roman feat. Rob Da Bank / Drums of Death / Totally Enormous
Extinct Dinosaurs / Greco-Roman Soundsystem: Raf Daddy, The Great
Mentsh & Full Nelson
Cocadisco feat. Russell Haswell / DJ Benetti / Louis Enchante and
friends / Andy Blake / Rodaidh and Piers
Caravan Recordings feat. October / Emptyset
Wifey feat. D'explicit - LIVE PA / China feat. Black the Ripper / DJ
Undecided / Wifey DJs
Cliché feat. French Kriss / Michel Dupont / French Connection Trio +
Special Guests
Pathic / ADJ / Junq / P45 / Ebola / Lusinda / AGT Rave Cru / Amental
/ McMash Clan
Residents from: WANG - Electro Elvis and Lula / Braindrop / Dub
Pressure / Drums of the South / Square Roots / Sequence / Plex /
Dissident
BLOC Residents: Billy Nasty / Radioactive Man / Ed DMX / Jerome Hill
/ Luke's Anger / James Tec / Rebel Intelligence / Joe Hart / Oliver
Way / George 'The Skull' Hull
Vrijdag en zaterdag allebei tot 6 uur. Vorig jaar was het 7 uur en tegen die tijd rijden de treinen echt wel weer. Er zit overigens een klein station tegenover het Klokgebouw: Eindhoven Beukenlaan. Hier vertrekt de eerste stoptrein om 7:08u (zondagochtend) richting Den Bosch, waar je daar over kunt stappen op Intercity-treinen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:44 schreef On het volgende:
wow wat krijgen we hier, binnenkort maar eens een kaartje halen dacht ik zo.
Weet iemand tot hoelaat die zaterdag 4april ongeveer duurt? Want mijn trein rijd dan pas rond half 4 weer.
Ah oke relaxed bedankt, ga ik binnenkort mijn kaarten bestellen. Ik was er ook al bij tijdens state-x vorig jaar maar nog zo'n kans op hem weer te zien laat ik niet voorbij schieten, mijn last.fm charts zeggen genoeg denk ik haha.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag allebei tot 6 uur. Vorig jaar was het 7 uur en tegen die tijd rijden de treinen echt wel weer. Er zit overigens een klein station tegenover het Klokgebouw: Eindhoven Beukenlaan. Hier vertrekt de eerste stoptrein om 7:08u (zondagochtend) richting Den Bosch, waar je daar over kunt stappen op Intercity-treinen.
Nette charts, idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:48 schreef On het volgende:
[..]
Ah oke relaxed bedankt, ga ik binnenkort mijn kaarten bestellen. Ik was er ook al bij tijdens state-x vorig jaar maar nog zo'n kans op hem weer te zien laat ik niet voorbij schieten, mijn last.fm charts zeggen genoeg denk ik haha.
Ja daar ben ik ook al een beetje bang voor, dit weekend maar geregeld hebben denk ik. State-x raakte ook niet echt snel uitverkocht kan ik me herinneren. Ik ga wel alleen op zaterdag voor Aphex en Hecker, voor de rest heb ik allemaal stageverplichtingen etc. Ben benieuwd of het een ambient set gaat worden of juist wat hardere meuk en waarop hij het gaat spelen, laptop etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nette charts, idd.Zou echter niet te lang wachten met bestellen want natuurlijk is Aphex al gigantisch als naam, vergeet niet dat er ook nog eens Squarepusher, Benga, Laurent Garnier en Michael Mayer op het programma staan. Stuk voor stuk topartiesten binnen hun genre.
Volgens mij gaat het - als ik zo de muziek van die Hecker beluister - een vrij experimentele set worden die mogelijkerwijs nog eens heel hard kan eindigen. Hecker maakt echt een soort van noise-ambient. Ik kan het echt helemaal niet plaatsen. Check dit luistervoorbeeld maar eens. Of nog beter; deze. Dan begrijp je een beetje wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:56 schreef On het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook al een beetje bang voor, dit weekend maar geregeld hebben denk ik. State-x raakte ook niet echt snel uitverkocht kan ik me herinneren. Ik ga wel alleen op zaterdag voor Aphex en Hecker, voor de rest heb ik allemaal stageverplichtingen etc. Ben benieuwd of het een ambient set gaat worden of juist wat hardere meuk en waarop hij het gaat spelen, laptop etc
Yeah ik ben bekend met hecker volgens mij gaat het ook heel experimenteel worden, ik moet er in ieder geval bij zijn. Jammer dat het niet gewoon via ticketservice gaan nu moet ik de ouderlijke macht weer hun credit card laten trekken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het - als ik zo de muziek van die Hecker beluister - een vrij experimentele set worden die mogelijkerwijs nog eens heel hard kan eindigen. Hecker maakt echt een soort van noise-ambient. Ik kan het echt helemaal niet plaatsen. Check dit luistervoorbeeld maar eens. Of nog beter; deze. Dan begrijp je een beetje wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |