Godverdomme, het wordt hoog tijd dat de beste man weer eens een nieuw album gaat produceren: hij blijft maar teren op oud succes.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:34 schreef Weakling het volgende:
Latest news from the rumor mill:
In oktober wordt waarschijnlijk voor het eerst ever Hangable Auto Bulb, HAB voor intimi, uitgebracht op CD ...
Volgens mij is het andersom al die videobeelden zijn zo geknipt en geplakt dat het op de muziek pastquote:Op zondag 17 juli 2005 10:24 schreef Hexagon het volgende:
wat ik trouwens ook zag. Aphex Twin heeft de muziek gedaan bij de film Rubber Johhny van Chris Cunningham. Een film over een hyperactief mutantenkind dat jarenlang weggestopt zit.
oeh, die ga ik even uitcheckenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef Weakling het volgende:
In afwachting van een nieuwe of oude (Hangable Auto Bulb op CD) van meneer James, is dit wel een leuke opvulling voor Aphex liefhebbers die wel van een experimentje houden: een CD van Alarm Will Sound - Performing the music of Aphex Twin. Het is een klassiek orkest die nummers van RDJ heeft nagespeeld. Ik moet zeggen: klinkt apart.
Hier meer: http://www.boomkat.com/item.cfm?id=18487
sommige geluiden zijn inderdaad alleen electronisch te verkrijgen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:22 schreef Weakling het volgende:
Neuh tis voor mij ook meer een leuke curiositeit dan dat ik er echt opgewonden van raak
Als zo'n orkestrale versie al iets bewijst, dan is het wel dat de muziek van RDJ zich moeilijk laat vertalen naar iets anders dan het oorsponkelijke materiaal. De soms aanwezige complexiteit trekt in ieder geval vaker klassieke orkesten aan. Tis niet voor het eerst dat zo'n orkest er zich aan vergrijpt.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef iDex het volgende:
ik heb gister in amsterdam windowlicker die single gekocht
en nu nog druqksquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:43 schreef iDex het volgende:
en vanmiddag is de come to daddy EP binnen gekomen per post
ik zag op marktplaats de dvd met de clips van aphex twin, voor maar 15 euro. de clip druqks is dan wel weer okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:53 schreef timbob het volgende:
[..]
en nu nog druqks
naar mijn bescheiden mening het beste album.
clip druqks?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:59 schreef iDex het volgende:
[..]
ik zag op marktplaats de dvd met de clips van aphex twin, voor maar 15 euro. de clip druqks is dan wel weer oke
hehequote:
nah die dvd was dus te koop op marktplaatsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:20 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
maar das Chriz Cunningham die een video heeft gemaakt waarvoor hij een nummer van aphex gebruikt heeft.
niet een videoclip van Aphex eigenlijk.
Richard D. James albumquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:53 schreef timbob het volgende:
[..]
en nu nog druqks
naar mijn bescheiden mening het beste album.
Goh, waar zou ik mijn nick toch vandaan gejat hebben ...quote:
OMG OMG OMGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |