abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:27:34 #151
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28767308
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:35 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb de opname eens vergelijken met de muziek van de link ( die op mysterieuze wijze verdween ) van qu63. Net voor de 3 minuten hoor ik het ook, ik ben bang dat Brian even de snaar niet goed te pakken kreeg. Heb ik geen problemen mee hoor, ben wel blij dat het niet aan mijn camera ligt.
klopt het trouwens dat muziekfile 21 niet goed af te spelen is?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28767622
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:03 schreef qu63 het volgende:

[..]

jepsch, ik stond vlak bij jullie geloof ik..

iig in de buurt van dat meisje wat flauw viel.. Ik stond een meter verder naar voren..
En jij had het genoegen om de geniale Niek te ontmoeten
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_28767645
Ook mooi bij ingang L, toen die japanse freddie zat te slapen dat ik hem wakker maakte met een "Eeeeeyo!", dat hij vervolgens suf wakker word en heel duf dat hek op klimt met zo'n kop van "ohnee... ik moet weer"
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_28767712
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:36 schreef BrianMay het volgende:

[..]

En jij had het genoegen om de geniale Niek te ontmoeten
Gaat dat hier ook al verder
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:53:07 #155
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_28768166
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef avotar het volgende:

[..]

klopt het trouwens dat muziekfile 21 niet goed af te spelen is?
Had ik ook last van. Vanochtend nog eens opnieuw gedowned en nu doet hij het gewoon.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_28768387
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 04:04 schreef HighLander het volgende:
Het had op zich wel wat
Beelden van Freddie met het beginnen van BoRap, waar later de lui op het podium dan op inhaakte kwam erg mooi uit. Puike beeldregie op de videoschermen, goede structuur qua show. En natuurlijk de vaste enorme shitload aan licht die er hing, wat je toch ook steeds minder ziet worden helaas.
Vond vooral die paar rustige nummers voorop de catwalk wel erg gepast, zo rond het bedankje van Brian. Drumsolo rockte heerlijk, en de gitaarsolo was ook wel fijn.
Alleen het krampachtige gegooi met die mic-standard van Rodgers vond ik lichtelijk irritant lijken op " zie mij freddie zijn". Gelukkig ving die hem ook nog wel op.
Ach, Paul deed het al toen Freddie het nog niet deed
En Paul was een inspiratie voor Freddie en Queen in de begin jaren
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:24:28 #157
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28769185
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Had ik ook last van. Vanochtend nog eens opnieuw gedowned en nu doet hij het gewoon.
Maar wat een heerlijke cd verder zeg.. doet het goed in de auto
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28769774
Zo dat was verassend! Er was nog een kaartje voor Queen over die ik voor ¤50,- kon overkopen van de vriend van mn ma.
Tuurlijk doe ik dat! Wanneer zie je zo legendarische band als Queen is optreden?
Ik waardeer Queen al een lange tijd. Helaas is zonder the one and only Freddie Mercury maar ach, de vervanger Paul Rodgers zou een goede vervanger zijn.

Het concert was op 10 juni en begon om half 8.
Om half 7 kwamen we bij het al goed volgelopen plein aan van het Gelredome Stadion.
In totaal bestond het gezelschap uit een groep van (dacht ik) 8 man. Na een aantal biertjes te hebben genuttigd en gezellig te hebben geouwehoerd gingen we om kwart voor acht naar binnen.
Ondertussen was het voorprogramma Krezip net begonnen.
Deze zette een goede show neer al kwamen alle (veelal) 'oudere' mensen voor hun jeugdsentiment Queen.

Nadat Krezip om 8 uur met applaus van het podium afging was het aftellen voor Queen. Ikzelf had al een lijstje gemaakt met nummers die ik zeker wilde horen. Dan moet je toch concluderen dat Queen een statement is in de muziek. Ze kunnen wel een nacht lang doorspelen zonder enige verveling.

Toen was eindelijk het moment daar, na een korte intro met een remix van 'Beautiful day' (zeehond reclame) en Eminem- Lose Yourself kwam als eerste Brian May op met daarna Paul Rodgers en de overige bandleden. Meteen opende ze flink met de knaller Reaching Out. Waarna vele gouwe ouwe hits voorbij kwamen. Het gehele concert was een ouderwets lichtspectakel.
De band speelde goed live en er hing een echte Queen sfeer. Paul Rodgers was een typisch Queen zangertje. Het (soms gekopierde) gedrag van Freddie was vrij dubbelzinnig. Natuurlijk snak je daarnaar, maar het is gewoon niet Freddy. Al met al was hij echt top bezig. Hij is naar mijn mening voor de volle 100% een perfecte stand in.
Alle bekende hits werden met volle borst meegezongen. De gitaar en drumsolo werden met mooie lichtspeciaals ondersteunt.
Wat een kippenvel moment was wat alleen onbetaalbaar was om te zien was Bohemian Rapsody. Dit was natuurlijk te verwachten.
Het nummer bestond uit twee helften. De eerste werd gedaan door Freddie Mercury. De tweede helft was voor het huidige Queen dat begon bij het electrische gitaatstuk begint.
Terwijl de drum en gitaren gewoon op het podium werden gedaan deed Freddie Mercury via een groot scherm de zang en het piano stuk. De zaal was gewoon stil van genot. Dit was ook een mooi kippenvel moment. Dan lijkt het net echt ofdat Freddy er daadwerkelijk was. Één van mijn mooiste concertmomenten .
Eenmaal na de korte break kwamen nog drie toegiften. Tijdens The show must go on zag je oude beelden van Queen (net als bij het nummer Days of our live). Deze beelden waren vooral van Freddie zelf.
Tijdens the show must go on kwam er echt het gevoel dat de show door moet gaan. Dit Queen wat er nu staat MOET verder gaan, ookal is het zonder de legend zelf. Gezien het feit dat ze tijdens het concert laten merken dat Freddie nooit vergeten moet worden is dat een grote rede om door te gaan.

De bandleden lieten ook van zich horen. Ze deden afwisselend een eigen (solo)nummer wat goed klonk.

De setlist
REACHING OUT
TIE YOUR MOTHER DOWN
BREAKFREE
FAT BOTTOM GIRLS
WISHING WELL
ANOTHER ONE BITES THE DUST
CRAZY LITTLE THING CALLED LOVE
SAY ITS NOT TRUE
39
LOVE OF MY LIFE
HAMMER TO FALL
FEEL LIKE MAKING LOVE
DRUM SOLO
I’M IN LOVE WITH MY CAR
GTR SOLO
LAST HORIZON
DAYS OF OUR LIVES
RADIO GA GA
CAN’T GET ENOUGH
IT’S A KIND OF MAGIC
I WANT IT ALL
BO RAP

SHOW MUST GO ON
ALL RIGHT NOW
WE WILL ROCK YOU

Dit is nou een avond die je één keer moet hebben meegemaakt. Een echte Queen show.
Toch was er één minpuntje, namelijk dat het geluid soms kraakte of piepte.

Eindcijfer: 8.5

[ Bericht 1% gewijzigd door renz0r op 13-07-2005 16:01:15 ]
pi_28770030
Ik wil niet zeuren maar waarom ziet iedereen dat gespeel met die microfoon standaard als het kopieren van Freddie. Paul deed dat ook al toen hij met Free begon. En toen waren Freddie en co er nog niet eens
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_28770082
hij heet Freddie trouwens, niet Freddy
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_28770106
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef BrianMay het volgende:
Ik wil niet zeuren maar waarom ziet iedereen dat gespeel met die microfoon standaard als het kopieren van Freddie. Paul deed dat ook al toen hij met Free begon. En toen waren Freddie en co er nog niet eens
Dat zie ik ook niet nee, ik denk dat (klinkt stom dit) de minder ervaren Queen-kijkers weten dat Freddie iets met de microfoon deed en dit gelijk relateren aan Paul Rodgers.

Wat Paul Rodgers doet met de microfoon doet hij al jaren en lijkt niet eens op wat Freddie er mee deed. En zo doet iedere zanger/zangeres wel wat met de microfoon.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28770203
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef BrianMay het volgende:
hij heet Freddie trouwens, niet Freddy
Haha ik twijfelde al of ik dat zou zeggen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28770264
verbeterd
pi_28770330
Okaj vreselijk miereneukerig:
quote:
Wanneer zie je zo legendarische band als Queen is optreden?
Het is: EENS

(oh ja en: zo'n)
Zucht....

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28770381
Sorry van dat miereneukerige, wel leuk dat je dat verhaaltje postte
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:59:23 #166
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28770382
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Haha ik twijfelde al of ik dat zou zeggen....
hmmm en volgens mij zat je op de tribune Renz0r, want voor de mensen op het veld speelden ze ook nog we are the champions
en god save the queen van cd
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28770451
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef avotar het volgende:

[..]

hmmm en volgens mij zat je op de tribune, want voor de mensen op het veld speelden ze ook nog we are the champions
en god save the queen van cd


Wat bedoel je nou met deze post?

Mocht het over Arnhem gaan, daar stond ik vrijwel vooraan
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:02:03 #168
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28770495
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:01 schreef vdo28 het volgende:

[..]



Wat bedoel je nou met deze post?

Mocht het over Arnhem gaan, daar stond ik vrijwel vooraan
heb hem al gauw verbeterd.. ik citeerde jou, maar wilde renz0r citeren..
sorry dude.. je stond nog iets verder vooraan dan ik..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28770593
Haha no problem
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:07:57 #170
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28770713
Heeft er iemand een server... heb nog een mb'tje of 38 aan foto's hier op mijn laptop staan.. maar heb geen ruimte om ze op originele grootte te hosten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28771522
Pfff zitten een hoop fouten in dat verslag. Tijdens The Show Must Go On wordt het scherm niet gebruikt, Brian komt niet als eerste het podium op etc.
Bleuh.
pi_28772354
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:32 schreef PimD het volgende:
Pfff zitten een hoop fouten in dat verslag. Tijdens The Show Must Go On wordt het scherm niet gebruikt, Brian komt niet als eerste het podium op etc.
Oke, dat kan.
Is ook vandaag getypt, weet niet alles meer

Als jij de fouten er ff uithaal verbeter ik het wel.
  woensdag 13 juli 2005 @ 16:00:57 #173
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_28772408
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:24 schreef avotar het volgende:

[..]

Maar wat een heerlijke cd verder zeg.. doet het goed in de auto
LOL Daar ligt de mijne nu ook dus !
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  woensdag 13 juli 2005 @ 16:41:09 #174
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28773563
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef avotar het volgende:
Heeft er iemand een server... heb nog een mb'tje of 38 aan foto's hier op mijn laptop staan.. maar heb geen ruimte om ze op originele grootte te hosten.
ik mail je ff terug
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:30:34 #175
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28774943
MikeyMan, kan je die paar foto's nog opnieuw uploaden?

(foto 012, 069, 073, 074 en 085)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')