quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:53 schreef DarkFly het volgende:[..]
Heb ook veel andere verhalen gehoord over wereldstage.com. Het is absoluut een stuk goedkoper als je alles zelf regelt, alleen dan heb je verder niets om op terug te vallen als het niet lukt of verkeerd gaat. Bovendien scheelt het natuurlijk ook het nodige werk en geregel. Tuurlijk, het is en blijft veel geld, maar je krijgt er ook genoeg voor terug. Heb nu al een hoop mensen gesproken die via Wereldstage.com naar de antillen zijn gegaan en moet zeggen dat ik heel weinig negatiefs heb gehoord.
En waarom is Bonaire zoveel slechter? Ken genoeg mensen die ook daar stage gaan lopen of hebben gelopen. Heb je zelf een mindere ervaring met Bonaire dat je zo negatief bent? Of denk je dat Bonaire minder is, omdat het minder groot is?
Wereldstage vraagt veel te veel geld voor weinig service. Bovendien heb ik van een aantal mensen gehoord dat voor hen de huisvesting niet geregeld bleek te zijn toen ze eenmaal op Curacao waren
En dat huis van ze, toen ik er was was er alleen maar ruzie in de tent daar. Ook al kwamen er nieuwe mensen bij en gingen er mensen weg, het sfeertje bleef waardeloos
Maar dat kan allemaal veranderd zijn.
Bonaire is niet perse slechter, maar wel als je er een rechtenstage wil gaan lopen. Er zijn minder grote kantoren, en voor een zitting moet je sowieso naar Curacao. Ze hebben daar nauwelijks de beschikking over recente juridische literatuur, en dat is heel irritant! Dit weet ik trouwens van een collega die nu een kantoor heeft op Bonaire.
Als je toch naar Curacao gaat, dan raad ik je aan om stage te lopen bij Halley Blaauw en Navarro. Het grootste kantoor (en het mooiste). ik heb het daar erg naar mijn zin gehad!
Bovendien kun je ze mailen en vragen om een stage-plaats, ze nemen iedere twee maanden twee stagiaires aan.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...