Als dat gebeurd dan richt ik het Fok! zelfmoordcommando opquote:Op zondag 10 juli 2005 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Oooh! Als ik pTA zou modden he.. dan.. dan...
Zou alles bij hetzlefde blijven
Naja, ik heb het niet laten testen ofzo, maar het lijkt me sterk als ik géén aids heb...quote:
En dat alleen maar om mij AIDS te bezorgen, wat ben je toch ook zelfopofferend.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:45 schreef HeDagoKrijgAids het volgende:
[..]
Naja, ik heb het niet laten testen ofzo, maar het lijkt me sterk als ik géén aids heb...
En ach, als ik het niet heb; ik steek met plezier een roestige heroinenaald in m'n arm om het allemaal mogelijk te maken...
doet mij denken aan Mr. Burns, die alle ziektes ter wereld had die hem in evenwicht en levend hielden...quote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan zijn kloonnamen te zien heeft hij wel meer vervelende ziektes onder de leden.
Dan ga ik meteen door voor de functie van Admin, en stel ik Fries in als enige toegestane taal op Fok!, naast de dialecten Stadsfries, Stellingwarfs, Amelands en Bildtsquote:Op zondag 10 juli 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan richt ik het Fok! zelfmoordcommando op
Newbie's trainen als elite-zelfmoordcommando's
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik meteen door voor de functie van Admin, en stel ik Fries in als enige toegestane taal op Fok!, naast de dialecten Stadsfries, Stellingwarfs, Amelands en Bildts![]()
De Al Qaeda bestaat uit een stel touwtjespringende kleuters vergeleken met mij...quote:Op zondag 10 juli 2005 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat alleen maar om mij AIDS te bezorgen, wat ben je toch ook zelfopofferend.
Als er een Noord-Afrikaan voor je deur staat, moet je hem een dikke knuffel geven en aan het touwtje trekken ok?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik meteen door voor de functie van Admin, en stel ik Fries in als enige toegestane taal op Fok!, naast de dialecten Stadsfries, Stellingwarfs, Amelands en Bildts![]()
daarvan krijg je alleen maar Tetanusquote:Op zondag 10 juli 2005 17:45 schreef HeDagoKrijgAids het volgende:
[..]
Naja, ik heb het niet laten testen ofzo, maar het lijkt me sterk als ik géén aids heb...
En ach, als ik het niet heb; ik steek met plezier een roestige heroinenaald in m'n arm om het allemaal mogelijk te maken...
je bedoelt de bezorger van El farao, het plaatselijke Egyptische restaurant? Daar bestelen we noit wat hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er een Noord-Afrikaan voor je deur staat, moet je hem een dikke knuffel geven en aan het touwtje trekken ok?
![]()
Hé, ik heb het er allemaal voor over, zolang Dago maar sterftquote:Op zondag 10 juli 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
daarvan krijg je alleen maar Tetanus.
als je het goed wilt doen moet je naar de cockring gaan op een barebackavond!
werkt altijd!
Dan krijg je waarschijnlijk zelfs wat extra bonussen mee.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
werkt altijd!
Ik dacht meer aan zoeenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bedoelt de bezorger van El farao, het plaatselijke Egyptische restaurant? Daar bestelen we noit wat hoorGeef mij Long Sing maar
Je hebt toch geen ervaring he?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
werkt altijd!
Elk goed topic eindigt met een stervende Dagoquote:Op zondag 10 juli 2005 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
Dit topic ging over Danny en IP-bans en we eindigen met een stervende Dago
Je hebt nog een lange weg te gaan, tenzij hier spontaan een slotje op komt!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef HeDagoKrijgAids het volgende:
[..]
Elk goed topic eindigt met een stervende Dago [afbeelding]
nou ja, mijn knoflookadem van momenteel is toch echt even het dodelijkste wapen dat er te verkrijgen is...quote:Op zondag 10 juli 2005 17:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk zelfs wat extra bonussen mee.
Een bi-imago is idd beterquote:Op zondag 10 juli 2005 17:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, mijn knoflookadem van momenteel is toch echt even het dodelijkste wapen dat er te verkrijgen is...
beetje beperkt houdbaar maar zeer effectief...
hoef je niet eens voor naar de cockring
want niks is erger dan sterven als martelaar met een homo-imago.
Goed dat je het herhaald!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar eens.
Wat lul je
quote:Fijn
Ik vind dat je het aan de GC-mods moet vragen
Ik heb genoeg gekut hier en verlaat bij deze dit topic daar ik crew ben enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |