Durf je dat de wereld wel aan te doen?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:00 schreef Xeborzius het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon openbaar, en alles wat er nu gepost is wordt het makkelijk toegankelijke archief.
Nee, mensen die daadwerkelijk een passie hebben voor een forum en bereid zijn om tot de laatste snik het proces te begeleiden tot er een kwaliteitsproduct is afgeleverd. Zodra dat is gebeurd is de crew een geoliede machine.quote:
Dat zeiden ze ook over Hitler, moet je kijken wat hij bereikt heeft.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Xeborzius.. zit je aan de drugs ofzo?
Dat wordt dus de AOD-ploeg (Abortus On Demand)quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef SalmonellaNova het volgende:
Kunnen we naast de Fok knokploeg ook een Fok abortusploeg formeren?
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:05 schreef Silmarwen het volgende:
Xebro! Je noemt mij in je op
Vanwaar de eer van een IP-ban?
Mind you als ik een IP-ban heb, heeft Knut er automatisch ook een, of is dat de bedoeling
Keldertje modquote:Op zondag 10 juli 2005 17:39 schreef NJ het volgende:
Volgende puntje, wat doen we met Dagonet?
Jij was toch weg?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef Silmarwen het volgende:
Ah! Hij is weer open.
Xebro vanwaar de eer in je OP?
yvonne 4 nachten per week plezieren.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:39 schreef NJ het volgende:
Opties tot nu toe:quote:Op zondag 10 juli 2005 17:39 schreef NJ het volgende:
kasta heeft aids?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef HeDagoKrijgAids het volgende:
[..]
Opties tot nu toe:
- Doodknuppelen met een roestige klauwhamer.
- Ik scheur hem anaal uit en besmet hem met aids.
Aan zijn kloonnamen te zien heeft hij wel meer vervelende ziektes onder de leden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |