Die krijgt zijn eigen forum onderdeel, andere users kunnen hem dan digitaal pinda's voeren.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:51 schreef cerror het volgende:
Wat te doen met DePresident?
Punniknaalden zijn meer stomp.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef SalmonellaNova het volgende:
[..]
Een breinaald in zijn halsslagader.
Warez worden toegestaan. Voor 10 euo per jaar mag je lid worden van dat forum onderdeel.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou je wel de gamessectie? If not, dan ga ik vast solliciteren bij Insidegamer
Ik koop de redacteur van het NRC wel aan dan. Die wordt eindverantwoordelijk voor de frontpage.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef Developersrus het volgende:
Ik zou zeggen, gewoon die bullshit newstopics en andere ongein schrappen en er een echt BB-system van maken. Will rock!
Elk lid krijgt een 1500 WATT stofzuiger als cadeau.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef SalmonellaNova het volgende:
Kunnen we naast de Fok knokploeg ook een Fok abortusploeg formeren?
De dood van een ex-crewlid jaquote:Op zondag 10 juli 2005 16:56 schreef cerror het volgende:
Baggeren word bestraft met de dood.
Om het OUD forum drastisch terug te dringen naar geen users? Of wil je de crew laten falen in het voortplanten?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef SalmonellaNova het volgende:
Kunnen we naast de Fok knokploeg ook een Fok abortusploeg formeren?
Eigen kantoor voor de ER?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef Xeborzius het volgende:
[..]
Warez worden toegestaan. Voor 10 euo per jaar mag je lid worden van dat forum onderdeel.
De gamessessie krijgen een gronidige make over, een eigen server en er worden trips naar verschillende studio's en de E3 gefinancieerd.
Naja, ik doelde eigenlijk meer op de kansloze tienermoeders, maar hé, dit klinkt ook goedquote:Op zondag 10 juli 2005 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om het OUD forum drastisch terug te dringen naar geen users? Of wil je de crew laten falen in het voortplanten?
Ja, ik maak van fok dan daadwerkelijk een bedrijf. Dat houdt in dat crewleden samenkomen in 1 gebouw en daar modereren, eindredactie doen en nieuwsberichten schrijven. Dit onder het toeziend oog van stafmedewerkers die alles controleren op kwaliteit.quote:
Soort Gestapo?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:58 schreef Xeborzius het volgende:
[..]
Ja, ik maak van fok dan daadwerkelijk een bedrijf. Dat houdt in dat crewleden samenkomen in 1 gebouw en daar modereren, eindredactie doen en nieuwsberichten schrijven. Dit onder het toeziend oog van stafmedewerkers die alles controleren op kwaliteit.
Zodra een user boven de 30 is, mag hij/zij geen foto's meer postenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zijn je plannen met betrekking tot het Keldertje?
Dat wordt gewoon openbaar, en alles wat er nu gepost is wordt het makkelijk toegankelijke archief.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zijn je plannen met betrekking tot het Keldertje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |