Wie niet kun je je beter afvragen.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:42 schreef tonks het volgende:
Nee maar ik vind dat idee over silmarwen wel okee
Ik ben ook veel te serieus!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef Xeborzius het volgende:
tevens zal ik Bruels en Highlander 15 kilo wiet geven zodat ze leren om het leven wat minder serieus te nemen. Scheelt ook weer een hoop gezeik met klonen die aan het jammeren slaan in feedback dat hun technisch inzicht geschoffeerd wordt.
Newbies flamen wordt opgenomen in de policy. Degenen die het overleven zijn fok waardig en zullen een goede toevoeging zijn. Zo scheidt je meteen het kaf van het koren.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
Doodverwensingen mogen gewoon. Sterker nog; er zou een award moeten komen voor de meest originele doodverwensing!
En NWS.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef tonks het volgende:
Maak je Meki mod van v&a?
Dat hebben ze al eens geprobeerd... Was niet zo'n succesquote:Op zondag 10 juli 2005 16:39 schreef Xeborzius het volgende:
Dan stel ik de meest omstreden users aan als moderator
Dat wordt een andere crew kasta.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:48 schreef SalmonellaNova het volgende:
[..]
Dat hebben ze al eens geprobeerd... Was niet zo'n succes.
Bedenk wel, alle bekrompen jankzakjes zijn dan wel uit de crew. Dus geen gejank achter de schermen over allerlei domme onzin. Gewoon adequaat modereren.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:48 schreef SalmonellaNova het volgende:
[..]
En de FP, tevens wordt hij Algemeen Nieuws Submitter(ANS)quote:
Dit vind ik wel een goed ideequote:Op zondag 10 juli 2005 16:48 schreef Xeborzius het volgende:
[..]
Newbies flamen wordt opgenomen in de policy. Degenen die het overleven zijn fok waardig en zullen een goede toevoeging zijn. Zo scheidt je meteen het kaf van het koren.
Nee, ik vind dat ik gewoon openlijk mag dealen daar.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef Xeborzius het volgende:
UVT mag ook meteen dicht, die junks gaan maar naar partyflock toe.
Ruis deed het best goed hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:48 schreef SalmonellaNova het volgende:
[..]
Knut wordt vanzelf wel ontslagen op zijn werk omdat hij op z'n werk fokt. Dat probleem lost zichzelf wel op. En zodra hij getrouwd is zul je hem hier nog nauwelijk zien. Silmarwen zwanger, kinderen, stress en overspel. Daar heeft die knul het dan allemaal veel te druk mee.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die moet haar toch ook wel een keer zat worden lijkt me?
Samen met R@B.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:49 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
En de FP, tevens wordt hij Algemeen Nieuws Submitter(ANS)
Een breinaald in zijn halsslagaderquote:Op zondag 10 juli 2005 16:51 schreef cerror het volgende:
Wat te doen met DePresident?
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef SalmonellaNova het volgende:
[..]
Een breinaald in zijn halsslagader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |