Nee toch? volgens mij niet tenminste. zal er even wat info over zoeken want volgens mij is dit niet waar...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:18 schreef TechXP het volgende:
[..]
Als je ze vangt en eerst tam maakt ben je fout hoor...
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze jou tuin gecpontroleerd op aanwezigheid van tamme kraaien?
Volgens mij wel. Politie kan het ook doen indien nodig. Maar AID is de inspectiedienst om te kijken of alles wel mag enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:30 schreef Draaim0len het volgende:
Nee toch? volgens mij niet tenminste. zal er even wat info over zoeken want volgens mij is dit niet waar...
Bij mij weten ze dat er geen tamme kraaien zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe vaak hebben ze jou tuin gecpontroleerd op aanwezigheid van tamme kraaien?
hehe ja, kraaiachtigen behoren tot de slimste vogels schijnt..quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mijn neef had er ook 1 die kon zelfs praten! Kon z'n eigen naam zeggen, Johannes, en nog wat woordjes, erg leuk.
Idd,quote:Op maandag 11 juli 2005 10:08 schreef daniman het volgende:
Zou me eigenlijk best wel stoer lijken, een kraai als 'huisdier'
Gaafquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
In Den haag heeft mijn verloofde een tijdje geleden een roek oid gezien die boven op een hond zat die kleiner was als hijzelfDaar stonden dus gewoon man+vrouw+hond+roek op de tram te wachten :|
Omdat zulks een topics interessant blijvenquote:
inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat zulks een topics interessant blijvenDe schoppert hoopt zeer waarschijnlijk op meer ervaringsverhalen
haha leukquote:Op maandag 29 mei 2006 20:22 schreef Maddy_K het volgende:
Ja, ik heb een jong kauwtje gevonden! Beter gezegd: mijn hond had hem gevonden. Hij was gewond aan een vleugel en aan een pootje. Ik heb hem naar een vogelopvangcentrum hier in de buurt gebracht. Daar zeiden ze, dat hij waarschijnlijk door een kat was aangevallen en dat hij zeker nooit meer zou kunnen vliegen. Maar hij zou in een groot buitenverblijf komen.
Vroeger hebben we een tamme kraai gehad. Dat was idd erg leuk! Dat beest was ongelooflijk tam! Maar zoals hierboven al stond, zijn ze echt heel brutaal. Als wij bbq-den stal hij gewoon het eten van je bord.
Van dat kauwtje was volgens mij vorige week ergens, of de week daarvoor. Dat was wel heel zielig. Er zat een flinke wond aan zijn vleugeltje. Ik heb hem gepakt en via internet een opvangcentrum gezocht en daarnaartoe gebracht. Anders had hij het zeker niet overleefd (kon niet vliegen, kon wel heel snel springen!) De ouders waren nergens te zien.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef Draaim0len het volgende:
lijkt me ook nier verstandig idd, las ooit ergens dat ze wel eens een haar uit kleine hoofdjes trokken![]()
maar hoelang is dat geleden dan, van het kauwtje van pasgeleden, een week?? of een maand ofzo?
Toen ik een klein meisje was hadden de katten van de buren een net uitgevlogen merel te pakken, ik en mijn broer hebben de katten toen weggejaagd en het beestje meegenomen naar de dierenarts om de hoek.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:09 schreef TechXP het volgende:
[..]
Alle dierenJe mag geen dieren uit het wild zomaar halen. Dan ben je strijdig met de flora- en faunawet. En dan komen ze het dier weghalen en weer vrij zetten. En zit jij met een hoge boete...
En dieren die uit nestjes vallen... dat gebeurd... daar moet je niet steeds gaan ingrijpen.. niet zo emotioneel zijn... katten mag je natuurlijk wegjagen uit de buurt want die horen niet buiten
nee nog niet, maar ik let er wel heel erg op als ik bijvoorbeeld met de hond aan het lopen ben. Weet iemand toevallig wat een plek is waar kauwtjes graag nestelen?? want dan kan ik op zo'n plek gaan zoeken naar gevallen dieren. Vorig jaar zag ik om de haverklap een uit het nest gevallen kauwtje/kraaitje maar nu ik er echt op let zie ik ze nooit meerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:33 schreef Maddy_K het volgende:
Heb je al ergens een jonkie gevonden toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |