abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28663951
Volgens de BBC heeft de politie van Birmingham besloten om het stadscentrum te ontruimen.

bron

[ Bericht 17% gewijzigd door HiZ op 09-07-2005 22:29:52 (bron aangepast) ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:21:10 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28664008
Police in Birmingham in the Midlands are evacuating the city centre.
Earlier they issued a warning they had received intelligence suggesting a threat to the area.

"Our response needs to be proportionate in the action we're taking and in informing the public," a spokeswoman for West Midlands Police said.

Police are now closing down the Birmingham Broad street entertainment zone and asking people to go home. A statement will be released shortly.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28664020
Het was net op BBC World. Ik weet niet of ze nou een soort waarschuwing hadden gekregen, of dat ze denken dat er een dreiging is. Zeker nu, nu de terroristen nog vrij rondlopen, moeten de Britten natuurlijk alles serieus nemen. Serieuzer dan voor de aanslag. Ja, zo gaat dat. In ieder geval betreft het duizenden mensen die uit het centrum worden geevacueerd.
pi_28664038
Lijkt me vrij serieuze aanwijzing als ze zover gaan.
pi_28664044
Een uitgaansgelegenheid is natuurlijk een mooi doel.
pi_28664069
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef HiZ het volgende:
Lijkt me vrij serieuze aanwijzing als ze zover gaan.
Ja, maar na 9/11 gingen wij ook wel ver, kijk maar naar die beveiliging van de tunnels in Nederland. Maar het is natuurlijk mogelijk dat een van de mogelijke daders daar naartoe is gegaan.
pi_28664106
Of misschien wonen de daders daar en is men bezig met een inval a la Madrid.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:25:29 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28664139
Ze zullen sowieso wat extra voorzichtig zijn op het moment, dus het lijkt me dat je uit het ontruimen niet echt goed de ernst kunt opmaken
Vampire Romance O+
pi_28664172
Toen na Madrid troffen ze een situatie aan die erop wees alsof er op korte termijn een nieuwe aanslag werd gepland.
pi_28664241
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:26 schreef HiZ het volgende:
Toen na Madrid troffen ze een situatie aan die erop wees alsof er op korte termijn een nieuwe aanslag werd gepland.
Ja, de bommen lagen als het goed is al klaar. Een beetje terrorist weet dat hij opgejaagd zal worden. Is het dan slim om dan maar zo snel mogelijk weer toe te slaan, of is het slim om je koest te houden? Hoe dan ook, het geeft een groot effect, twee aanslagen achter elkaar. Ik weet trouwens niet in hoeverre deze groep lijkt op die van Madrid. De bommen zijn minder krachtig en ze zijn waarschijnlijk ook wat klungeliger, als je kijkt naar die bus. De bommen in de metro ontplofte echter vrijwel tegelijkertijd. Nou ja...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:30:19 #11
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28664249
Mja, in het kielzog van de aanslagen proberen wat wannabe-terroristen mee te liften door meer chaos te verspreiden, zonder dat er een concrete dreiging is. Je weet dat de Britse autoriteiten nu alle waarschuwingen serieus gaan nemen met de aanslagen nog op het netvlies.

Maar goed, het blijft speculatie. Het kan uiteraard ook serieus zijn. Afwachten maar.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:44:54 #12
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_28664601
quote:
BIRMINGHAM - Een deel van het centrum van de Britse stad Birmingham wordt zaterdagavond door de politie geëvacueerd na een dreigement. Dat meldde de BBC. De politie ontruimt de Broad Street waar veel uitgaansgelegenheden zijn en vraagt de mensen om naar huis te gaan. De politie wilde geen nadere details geven.

De Birmingham Evening Mail berichtte zaterdag dat de daders van de aanslagen in Londen mogelijk uit deze tweede stad van het land komen. Het zou gaan om een groep jonge ex-studenten. Hun huizen zouden al maanden door de veiligheidsdiensten in de gaten worden gehouden, maar er zou onvoldoende bewijs zijn om ze te arresteren, aldus de krant.

De chef van de Londense politie deed de theorie van de islamitische terreurcel in de Midlands eerder op de dag af als "pure speculatie".
Bron
pi_28664646
Er zullen aardig wat gekke mensen zijn die de Birmingham Evening Mail gelezen hebben...
pi_28664658
Alweer
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_28664672
*TV aanzet*
pi_28664837
In Birmingham zit geloof ik wel een hele radicale moskee, met dito voorman.
Hij was ooit eens te gast bij Paxman, meen ik me te herinneren, volkomen van de potgerukte geloofswaanzinnige die niet zou rusten "totdat er een islamitische vlag op Buckingham Palace zou wapperen" of zoiets.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28664846
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
In Birmingham zit geloof ik wel een hele radicale moskee, met dito voorman.
Hij was ooit eens te gast bij Paxman, meen ik me te herinneren, volkomen van de potgerukte geloofswaanzinnige die niet zou rusten "totdat er een islamitische vlag op Buckingham Palace zou wapperen" of zoiets.
Die piraat?
pi_28664870
Afwachten dan maar
A mind with a heart of it's own
pi_28664913
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die piraat?
Nee, niet die gek
Die zit trouwens al een poosje in het gevang

Nee, deze man heeft beide armen nog en handen.
Organiseerde allerlei obscure meetings met radicalen vanuit heel de wereld, kotst op alles wat Westers is, maar strijkt al jaaaaaaaaaaaren een UB40 op in zo'n verdorven Westrers land, hypocriet zoals dit soort lieden gewoonlijk zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28665079
Op news.bbc.co.uk:

EXPECTED SOON: Police briefing on Birmingham alert
pi_28665092
Gewoon wat bendeleden oppakken ofzo idd, gebeurde hier ook na de moord op Van Gogh.
pi_28665234

Zit meen ik al een tijdje vast.
pi_28665309
CNN via website bericht kort:

DEVELOPING STORY: Birmingham, England, police evacuating the city after intelligence suggested some type of threat, the switchboard operator said.
pi_28665356
TVP
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 23:15:52 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28665404
Nou nog een aanslag in Washington en Parijs, en we weten zeker dat alles ten oosten van griekenland en ten westen van china in een glimmende glasbak genuked wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')